Wydarzenia: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
 
Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). Wydarzenia mogą być zarówno pozytywne (np. 20% więcej zdobywanego doświadczenia) jak i negatywne (np. 33% mniej znajdowanych jagód). Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego efektu. Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").  
 
Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). Wydarzenia mogą być zarówno pozytywne (np. 20% więcej zdobywanego doświadczenia) jak i negatywne (np. 33% mniej znajdowanych jagód). Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego efektu. Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").  
 
=Możliwe wydarzenia=
 
=Możliwe wydarzenia=
*'''Spokojny dzień''' - brak specjalnych efektów, to wydarzenie '''ma 33% szans na pojawienie się.'''
+
Istnieje 33% na to, iż aktywnym wydarzeniem będzie "Spokojny Dzień". Natomiast w przypadku pozostałych wydarzeń, szanse są równe, jednak dane wydarzenie nie może pojawić się wcześniej niż po pojawieniu się innych 5 wydarzeń różnych od "Spokojnego Dnia".
 +
*'''Spokojny dzień''' - brak specjalnych efektów.
 
*'''Sezon na Jagody''' - 50% więcej znajdowanych jagód.
 
*'''Sezon na Jagody''' - 50% więcej znajdowanych jagód.
 
*'''Susza''' - 33% mniej znajdowanych jagód.
 
*'''Susza''' - 33% mniej znajdowanych jagód.
Linia 22: Linia 23:
  
 
*'''Szczęście nowicjusza''' - zwiększa szanse złapania pokemona o 25%
 
*'''Szczęście nowicjusza''' - zwiększa szanse złapania pokemona o 25%
 +
 
=Specjalne wydarzenia=
 
=Specjalne wydarzenia=
 
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. z świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.
 
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. z świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.

Wersja z 18:24, 29 paź 2013

Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). Wydarzenia mogą być zarówno pozytywne (np. 20% więcej zdobywanego doświadczenia) jak i negatywne (np. 33% mniej znajdowanych jagód). Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego efektu. Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").

Możliwe wydarzenia

Istnieje 33% na to, iż aktywnym wydarzeniem będzie "Spokojny Dzień". Natomiast w przypadku pozostałych wydarzeń, szanse są równe, jednak dane wydarzenie nie może pojawić się wcześniej niż po pojawieniu się innych 5 wydarzeń różnych od "Spokojnego Dnia".

  • Spokojny dzień - brak specjalnych efektów.
  • Sezon na Jagody - 50% więcej znajdowanych jagód.
  • Susza - 33% mniej znajdowanych jagód.
  • Błyszczenie - 200% większa szansa na spotkanie shiny pokemonów.
  • Dobra pogoda - szansa na spotkanie pokemona zwiększona o 20%
  • Zła pogoda - szansa na spotkanie pokemona zmniejszona o 20%
  • Szczęśliwy dzień - szansa złapania pokemona większa o 25%
  • Pechowy dzień - szansa złapanie pokemona mniejsza o 25%
  • Deszcz meteorów - szansa na znalezienie okruchu zwiększona o 300%
  • Zew - większa szansa na spotkanie wysokopoziomowych pokemonów w dziczy.
  • Wylęg - mniejsza szansa na spotkanie wysokopoziomowych pokemonów w dziczy.
  • Łowy - wartość spotykanych w dziczy pokemonów większa o 20%
  • Święto - przywiązanie z zabawy x2.
  • Gniew natury - pokemony spotykane w dziczy są bardziej rozdrażnione.
  • Rześkie powietrze - ilość PA regenerowanych co godzinę, większa o 10% maks. PA.
  • Dzień wyzwań - 50% większa szansa na spotkanie trenera w dziczy.
  • Spokój - trenerzy w dziczy dzisiaj się nie pojawiają.
  • Mądrość przodków - 20% więcej zdobywanego doświadczenia za walki.
  • Ciężka głowa - 10% mniej zdobywanego doświadczenia za walki.
  • Szczęście nowicjusza - zwiększa szanse złapania pokemona o 25%

Specjalne wydarzenia

Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. z świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.