Raport: #1045286403
Link do raportu:

Walka z 22-11-2021 20:06:51, Legendarne Polowanie faza 1

Tura 1

Whiskacz (82 poz.)
Elektryczna Płyta V
Oblivious
Shiny Raichu (100 poz.)
Static
---

Whiskacz jest z natury Bold. Jego Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Whiskacz jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.78%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Whiskacz zwiększają się o 40%.
Moce Odznak zwiększają statystyki Whiskacz.
Whiskacz koncentruje się na Elektryczna Płyta. Jego odporność na typ Elektryczny zwiększa się.
Raichu jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Raichu lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Raichu jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.95%.

Atmosfera jest wypełniona Wyładowaniami Elektrycznymi
Runda 1
3610 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4910 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Reflect, szykując się do parowania ataków.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 2
3610 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4910 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Zap Cannon i zadaje 244 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz zostaje Sparaliżowany.
Whiskacz używa ataku Earthquake, jednak pudłuje.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 3
3366 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4910 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Thunder i zadaje 460 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz zostaje Sparaliżowany.
Whiskacz używa ataku Magnitude i zadaje 182 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 30.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 4
2906 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4728 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu traci efekt ruchu Reflect.

Raichu używa ataku Thunderbolt i zadaje 380 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 5
2526 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4728 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Reflect, szykując się do parowania ataków.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem. Whiskacz nie jest już pod wpływem paraliżu.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 6
2526 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4728 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Zap Cannon, jednak pudłuje.
Whiskacz używa ataku Earthquake i zadaje 588 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 7
2526 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4140 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Thunder i zadaje 228 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz używa ataku Magnitude, jednak pudłuje. Moc ataku wyniosła 110.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 8
2298 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4140 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu traci efekt ruchu Reflect.

Raichu używa ataku Thunderbolt i zadaje 271 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne!
Whiskacz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 506 życia.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 9
2533 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4140 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Reflect, szykując się do parowania ataków.
Whiskacz śpi.
Whiskacz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 506 życia. Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 10
3039 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4140 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Zap Cannon i zadaje 482 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz już jest pod wpływem jednego statusu głównego.
Whiskacz budzi się ze snu.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 11
2557 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
4140 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Thunder, jednak pudłuje.
Whiskacz używa ataku Earthquake i zadaje 974 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 12
2557 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
3166 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu traci efekt ruchu Reflect.

Raichu używa ataku Thunderbolt i zadaje 183 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz używa ataku Magnitude i zadaje 744 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 70.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 13
2374 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
2422 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Reflect, szykując się do parowania ataków.
Whiskacz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 593 życia.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 14
2967 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
2422 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Zap Cannon i zadaje 239 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz już jest pod wpływem jednego statusu głównego.
Whiskacz śpi.
Whiskacz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 545 życia. Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 15
3273 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
2422 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Thunder i zadaje 441 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz już jest pod wpływem jednego statusu głównego.
Whiskacz budzi się ze snu.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 16
2832 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
2422 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu traci efekt ruchu Reflect.

Raichu używa ataku Thunderbolt i zadaje 395 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz używa ataku Earthquake i zadaje 980 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 17
2437 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
1442 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Reflect, szykując się do parowania ataków.
Whiskacz używa ataku Magnitude i zadaje 429 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 70.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 18
2437 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
1013 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Zap Cannon, jednak pudłuje.
Whiskacz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 609 życia.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 19
3046 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
1013 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Thunder, jednak pudłuje.
Whiskacz śpi.
Whiskacz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 564 życia. Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 20
3610 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
1013 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu traci efekt ruchu Reflect.

Raichu używa ataku Thunderbolt i zadaje 373 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz budzi się ze snu.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 21
3237 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
1013 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Reflect, szykując się do parowania ataków.
Whiskacz używa ataku Earthquake i zadaje 637 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 22
3237 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
376 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Zap Cannon i zadaje 246 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz zostaje Sparaliżowany.
Whiskacz używa ataku Magnitude, jednak pudłuje. Moc ataku wyniosła 50.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 23
2991 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
376 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Thunder i zadaje 446 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 636 życia. Drzemka niweluje główne statusów na Pokemonie.
Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 24
3181 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
376 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu traci efekt ruchu Reflect.

Raichu używa ataku Thunderbolt i zadaje 358 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz śpi.
Whiskacz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 564 życia. Raichu zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 25
3387 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
376 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Reflect, szykując się do parowania ataków.
Whiskacz budzi się ze snu.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 26
3387 / 3610 PŻ
1214 At
555 SA
928 Ob
808 SO
1079 Sz
376 / 4910 PŻ
520 At
2742 SA
970 Ob
1763 SO
1946 Sz
Raichu używa ataku Zap Cannon i zadaje 239 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz zostaje Sparaliżowany.
Whiskacz decydującym ciosem (Earthquake) zadaje 377 obrażeń, powalając Raichu i wygrywając walkę.


Adrenalina po walce powoli opada z Whiskacz, przez co czuje się on słabszy tracąc 787 życia.

Wynik tury 1

Pokemon Legendarne Polowanie "Zapdos" Faza 1 został pokonany. Przywołuje on Electabuzz.
Whiskacz jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 44%.

Tura 2

Whiskacz (82 poz.)
Elektryczna Płyta V
Oblivious
Shiny Electabuzz (100 poz.)
Static
---

Electabuzz jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Electabuzz lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Electabuzz jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.95%.

Atmosfera jest wypełniona Wyładowaniami Elektrycznymi
Runda 1
2361 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Discharge i zadaje 261 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz zostaje Sparaliżowany.
Whiskacz jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 2
2100 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Whiskacz jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu. Whiskacz nie jest już pod wpływem paraliżu.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 3
2100 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Thunderbolt i zadaje 575 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 4
1525 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 0 życia.
Whiskacz używa ataku Earthquake i zadaje 330 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 5
1525 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7585 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz traci efekt ruchu Light Screen.

Electabuzz śpi.
Whiskacz używa ataku Magnitude i zadaje 303 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 90.
Electabuzz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 633 życia. Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 6
1525 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz budzi się ze snu.
Electabuzz używa ataku Discharge i zadaje 533 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 248 życia.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 7
1240 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Whiskacz śpi.
Whiskacz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 248 życia. Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 8
1488 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Thunderbolt i zadaje 1138 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Whiskacz budzi się ze snu.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 9
350 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 0 życia.
Whiskacz używa ataku Earthquake i zadaje 305 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 10
350 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7610 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz traci efekt ruchu Light Screen.

Electabuzz śpi.
Whiskacz używa ataku Magnitude i zadaje 31 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 10.
Electabuzz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 336 życia. Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 11
350 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz budzi się ze snu.
Electabuzz używa ataku Discharge i zadaje 277 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Whiskacz zostaje Sparaliżowany.
Whiskacz jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 12
73 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Whiskacz używa ataku Mud Sport pokrywając pole walki błotem. Whiskacz nie jest już pod wpływem paraliżu.
Whiskacz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 13
73 / 3610 PŻ
679 At
310 SA
519 Ob
452 SO
604 Sz
7915 / 7915 PŻ
540 At
2499 SA
1794 Ob
1478 SO
1383 Sz
Electabuzz decydującym ciosem (Thunderbolt) zadaje 74 obrażeń, powalając Whiskacz i wygrywając walkę. Whiskacz zostaje Sparaliżowany.


Adrenalina po walce powoli opada z Electabuzz, przez co czuje się on słabszy tracąc 194 życia.

Wynik tury 2

Pokemon trenera Cherubin, ShadowRED, PokeMonster1 zostaje pokonany. Przywołuje on Diggersby.
Electabuzz jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 9%.

Tura 3

Diggersby (100 poz.)
Elektryczna Płyta III
Huge Power
Shiny Electabuzz (100 poz.)
Static
---

Diggersby jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.6225%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Diggersby zwiększają się o 38%.
Moce Odznak zwiększają statystyki Diggersby.
Diggersby koncentruje się na Elektryczna Płyta. Jego odporność na typ Elektryczny zwiększa się.
Diggersby zyskuje efekt umiejętności Huge Power. Jego atak znacznie się zwiększa.

Atmosfera jest wypełniona Wyładowaniami Elektrycznymi
Runda 1
4135 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
7721 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1257 Sz
Electabuzz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 0 życia.
Diggersby używa ataku Earthquake i zadaje 1048 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 2
4135 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
6673 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1257 Sz
Electabuzz traci efekt ruchu Light Screen.

Electabuzz śpi.
Diggersby używa ataku Bulldoze i zadaje 688 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Szybkość Electabuzz zmienia się o -50.
Electabuzz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 1197 życia. Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 3
4135 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
7182 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1207 Sz
Electabuzz budzi się ze snu.
Electabuzz używa ataku Discharge i zadaje 114 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Diggersby zostaje Sparaliżowany.
Diggersby używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 4
4021 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
7182 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1207 Sz
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Diggersby wykopuje się pod przeciwnikiem. Diggersby używa ataku Dig i zadaje 899 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Diggersby nie może zostać teraz Sparaliżowany.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 5
4021 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
6283 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1207 Sz
Electabuzz używa ataku Thunderbolt i zadaje 506 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Diggersby używa ataku Super Fang, jednak pudłuje.
Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 6
3515 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
6283 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1207 Sz
Electabuzz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1438 życia.
Diggersby jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu. Diggersby nie jest już pod wpływem paraliżu.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 7
3515 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
7721 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1207 Sz
Electabuzz traci efekt ruchu Light Screen.

Electabuzz śpi.
Diggersby używa ataku Bulldoze i zadaje 629 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Szybkość Electabuzz zmienia się o -50.
Electabuzz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 629 życia. Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 8
3515 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
7721 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1157 Sz
Electabuzz budzi się ze snu.
Electabuzz używa ataku Discharge i zadaje 478 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Diggersby używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 9
3037 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
7721 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1157 Sz
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Diggersby wykopuje się pod przeciwnikiem. Diggersby używa ataku Dig i zadaje 908 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 10
3037 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
6813 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1157 Sz
Electabuzz używa ataku Thunderbolt i zadaje 253 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Diggersby używa ataku Super Fang i zadaje 1021 obrażeń.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 11
2784 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
5792 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1157 Sz
Electabuzz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1448 życia.
Diggersby używa ataku Earthquake i zadaje 1102 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 12
2784 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
6138 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1157 Sz
Electabuzz traci efekt ruchu Light Screen.

Electabuzz śpi.
Diggersby używa ataku Bulldoze i zadaje 943 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Szybkość Electabuzz zmienia się o -50.
Electabuzz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 1039 życia. Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 13
2784 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
6234 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1107 Sz
Electabuzz budzi się ze snu.
Electabuzz używa ataku Discharge i zadaje 464 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Diggersby unika Sparaliżowania (moduł).
Diggersby używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 14
2320 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
6234 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1107 Sz
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Diggersby wykopuje się pod przeciwnikiem. Diggersby używa ataku Dig i zadaje 1244 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 15
2320 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
4990 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1107 Sz
Electabuzz używa ataku Thunderbolt i zadaje 532 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Diggersby używa ataku Super Fang i zadaje 748 obrażeń.
Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 16
1788 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
4242 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1107 Sz
Electabuzz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1060 życia.
Diggersby używa ataku Earthquake i zadaje 1146 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 17
1788 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
4156 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1107 Sz
Electabuzz traci efekt ruchu Light Screen.

Electabuzz śpi.
Diggersby używa ataku Bulldoze i zadaje 963 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Szybkość Electabuzz zmienia się o -50.
Electabuzz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 638 życia. Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 18
1788 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
3831 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1057 Sz
Diggersby używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Electabuzz budzi się ze snu.
Electabuzz używa ataku Discharge, jednak nie może dosięgnąć przeciwnika.
Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 19
1788 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
3831 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1057 Sz
Diggersby wykopuje się pod przeciwnikiem. Diggersby używa ataku Dig i zadaje 891 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Diggersby nie może zostać teraz Sparaliżowany.
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 20
1788 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
2940 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1057 Sz
Diggersby używa ataku Super Fang i zadaje 441 obrażeń.
Electabuzz używa ataku Thunderbolt i zadaje 767 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne!
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 21
1021 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
2499 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1057 Sz
Diggersby używa ataku Earthquake i zadaje 1146 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Electabuzz używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 338 życia.
Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 22
1021 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
1691 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1057 Sz
Electabuzz traci efekt ruchu Light Screen.

Diggersby używa ataku Bulldoze i zadaje 933 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Szybkość Electabuzz zmienia się o -50.
Electabuzz śpi.
Electabuzz kontynuuje drzemkę i odzyskuje 151 życia. Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 23
1021 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
909 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1007 Sz
Diggersby używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Electabuzz budzi się ze snu.
Electabuzz używa ataku Discharge, jednak nie może dosięgnąć przeciwnika.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 24
1021 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
909 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1007 Sz
Diggersby wykopuje się pod przeciwnikiem. Diggersby używa ataku Dig i zadaje 856 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Electabuzz używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 25
1021 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
53 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1007 Sz
Diggersby używa ataku Super Fang i zadaje 7 obrażeń.
Electabuzz używa ataku Thunderbolt i zadaje 501 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Electabuzz zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 26
520 / 4135 PŻ
1702 At
515 SA
896 Ob
992 SO
1071 Sz
46 / 7915 PŻ
490 At
2272 SA
1631 Ob
1343 SO
1007 Sz
Diggersby decydującym ciosem (Earthquake) zadaje 47 obrażeń, powalając Electabuzz i wygrywając walkę.


Wynik tury 3

Pokemon Legendarne Polowanie "Zapdos" Faza 1 został pokonany. Przywołuje on Jolteon.
Diggersby jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 44%.

Tura 4

Diggersby (100 poz.)
Elektryczna Płyta III
Huge Power
Shiny Jolteon (100 poz.)
Quick Feet
---

Jolteon jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Jolteon lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Jolteon jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.95%.

Atmosfera jest wypełniona Wyładowaniami Elektrycznymi
Runda 1
520 / 4135 PŻ
953 At
288 SA
501 Ob
555 SO
599 Sz
10065 / 10065 PŻ
423 At
1514 SA
1962 Ob
2104 SO
1220 Sz
Jolteon używa ataku Thunder Wave. Diggersby zostaje Sparaliżowany.
Diggersby używa ataku Bulldoze i zadaje 316 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Szybkość Jolteon zmienia się o -44.
Jolteon zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 2
520 / 4135 PŻ
953 At
288 SA
501 Ob
555 SO
599 Sz
9749 / 10065 PŻ
423 At
1514 SA
1962 Ob
2104 SO
1176 Sz
Jolteon używa ataku Thunder, jednak pudłuje.
Diggersby używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię. Diggersby nie jest już pod wpływem paraliżu.
Jolteon zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 3
520 / 4135 PŻ
953 At
288 SA
501 Ob
555 SO
599 Sz
9749 / 10065 PŻ
423 At
1514 SA
1962 Ob
2104 SO
1176 Sz
Jolteon używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 316 życia.
Diggersby wykopuje się pod przeciwnikiem. Diggersby używa ataku Dig, jednak pudłuje.
Jolteon zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 4
520 / 4135 PŻ
953 At
288 SA
501 Ob
555 SO
599 Sz
10065 / 10065 PŻ
423 At
1514 SA
1962 Ob
2104 SO
1176 Sz
Jolteon śpi.
Diggersby używa ataku Super Fang, jednak pudłuje.
Jolteon kontynuuje drzemkę i odzyskuje 0 życia. Diggersby zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, uziemiając je.

Runda 5
520 / 4135 PŻ
953 At
288 SA
501 Ob
555 SO
599 Sz
10065 / 10065 PŻ
423 At
1514 SA
1962 Ob
2104 SO
1176 Sz
Jolteon budzi się ze snu.
Jolteon używa ataku Shadow Ball i zadaje 203 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. SpObrona Diggersby zmienia się o -24.
Diggersby używa ataku Earthquake i zadaje 520 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Jolteon zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 6
317 / 4135 PŻ
953 At
288 SA
501 Ob
531 SO
599 Sz
9545 / 10065 PŻ
423 At
1514 SA
1962 Ob
2104 SO
1176 Sz
Jolteon używa ataku Thunder Wave. Diggersby zostaje Sparaliżowany.
Diggersby używa ataku Bulldoze i zadaje 325 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Szybkość Jolteon zmienia się o -44.
Jolteon zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym, co wzmacnia jego elektryczne ruchy na jedną rundę.

Runda 7
317 / 4135 PŻ
953 At
288 SA
501 Ob
531 SO
599 Sz
9220 / 10065 PŻ
423 At
1514 SA
1962 Ob
2104 SO
1132 Sz
Jolteon decydującym ciosem (Thunder) zadaje 318 obrażeń, powalając Diggersby i wygrywając walkę. Diggersby zostaje Sparaliżowany.


Adrenalina po walce powoli opada z Jolteon, przez co czuje się on słabszy tracąc 63 życia.

Wynik tury 4

Pokemon trenera Cherubin, ShadowRED, PokeMonster1 zostaje pokonany. Przywołuje on KrzysiuMaZupe.
Jolteon jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 8%.

Tura 5

Shiny KrzysiuMaZupe (92 poz.)
Miękki Piasek V
Levitate
Shiny Jolteon (100 poz.)
Quick Feet
---

KrzysiuMaZupe jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało KrzysiuMaZupe lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
KrzysiuMaZupe jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.5675%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki KrzysiuMaZupe zwiększają się o 37%.
Moce Odznak zwiększają statystyki KrzysiuMaZupe.
KrzysiuMaZupe koncentruje się na Miękki Piasek. Jego ataki o typie Ziemny zadają 20% więcej obrażeń.

Atmosfera jest wypełniona Wyładowaniami Elektrycznymi
Runda 1
6965 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
9157 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1046 Sz
KrzysiuMaZupe używa ataku Sand Tomb i zadaje 868 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Jolteon zostaje Uwięziony.
Jolteon używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 868 życia.
Jolteon jest uwięziony i traci 320 życia.
KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 696 obrażeń.

Runda 2
6269 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
8837 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1046 Sz
KrzysiuMaZupe używa ataku Earthquake i zadaje 3980 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Jolteon śpi.
Jolteon jest uwięziony i traci 194 życia.
Jolteon kontynuuje drzemkę i odzyskuje 932 życia. KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 626 obrażeń.

Runda 3
5643 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
5595 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1046 Sz
KrzysiuMaZupe używa ataku Roost i odzyskuje 1322 życia.
Jolteon budzi się ze snu.
Jolteon używa ataku Shadow Ball i zadaje 323 obrażeń przeciwnikowi.
Jolteon jest uwięziony i traci 223 życia.
KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 664 obrażeń.

Runda 4
5978 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
5372 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1046 Sz
KrzysiuMaZupe używa ataku Bulldoze i zadaje 1531 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Szybkość Jolteon zmienia się o -44.
Jolteon używa ataku Thunder Wave. KrzysiuMaZupe zostaje Sparaliżowany.
Jolteon jest uwięziony i traci 153 życia.
KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 597 obrażeń.

Runda 5
5381 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
3688 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1002 Sz
KrzysiuMaZupe jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu.
Jolteon używa ataku Thunder i zadaje 138 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Jolteon jest uwięziony i traci 147 życia.
Jolteon uwalnia się z pułapki.
KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 524 obrażeń.

Runda 6
4719 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
3541 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1002 Sz
KrzysiuMaZupe używa ataku Earthquake i zadaje 2405 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Jolteon używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 284 życia.
KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 471 obrażeń.

Runda 7
4248 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
1420 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1002 Sz
KrzysiuMaZupe używa ataku Roost i odzyskuje 1274 życia. KrzysiuMaZupe nie jest już pod wpływem paraliżu.
Jolteon śpi.
Jolteon kontynuuje drzemkę i odzyskuje 284 życia. KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 552 obrażeń.

Runda 8
4970 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
1704 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
1002 Sz
KrzysiuMaZupe używa ataku Bulldoze i zadaje 1414 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Szybkość Jolteon zmienia się o -44.
Jolteon budzi się ze snu.
Jolteon używa ataku Shadow Ball i zadaje 311 obrażeń przeciwnikowi.
KrzysiuMaZupe zostaje trafiony Wyładowaniem Elektrycznym i otrzymuje 465 obrażeń.

Runda 9
4194 / 6965 PŻ
3944 At
876 SA
1437 Ob
1452 SO
1485 Sz
290 / 10065 PŻ
390 At
1399 SA
1813 Ob
1944 SO
958 Sz
KrzysiuMaZupe decydującym ciosem (Sand Tomb) zadaje 291 obrażeń, powalając Jolteon i wygrywając walkę. Jolteon zostaje Uwięziony.


Adrenalina po walce powoli opada z KrzysiuMaZupe, przez co czuje się on słabszy tracąc 519 życia.

Wynik tury 5

Ostatni Pokemon w Polowaniu zostaje pokonany.