Pustynia: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dodany przecinek przed "aż" oraz "iż") |
|||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Lokalizacja: '''[[Dzicz Hoenn]]'''</td> | Lokalizacja: '''[[Dzicz Hoenn]]'''</td> | ||
<td style="padding:20px; text-align: left;" width="50%" bgcolor="#99ffcc" colspan="4"> | <td style="padding:20px; text-align: left;" width="50%" bgcolor="#99ffcc" colspan="4"> | ||
− | '''Pustynia''' - To ciężkie do podróży miejsce zabiera aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera. | + | '''Pustynia''' - To ciężkie do podróży miejsce zabiera, aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera. |
</td> | </td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
− | <td style="padding:20px; text-align: left;" bgcolor="#99ffcc" colspan="4">'''Warunki wyruszenia / Uwagi:''' Zakup '''[[Strój Pustynny|stroju pustynnego]]''' nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, które nie dość, że zabierają czas to jeszcze sprawiają, że podopieczni mniej ufają trenerowi. </td> | + | <td style="padding:20px; text-align: left;" bgcolor="#99ffcc" colspan="4">'''Warunki wyruszenia / Uwagi:''' Zakup '''[[Strój Pustynny|stroju pustynnego]]''' nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi, iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, które nie dość, że zabierają czas to jeszcze sprawiają, że podopieczni mniej ufają trenerowi. </td> |
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> |
Aktualna wersja na dzień 15:07, 12 paź 2020
Alejka Spacerowa | Pustynia (Hoenn) | Głębina |
Lokalizacja: Dzicz Hoenn |
Pustynia - To ciężkie do podróży miejsce zabiera, aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera. |
|||||||
Warunki wyruszenia / Uwagi: Zakup stroju pustynnego nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi, iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, które nie dość, że zabierają czas to jeszcze sprawiają, że podopieczni mniej ufają trenerowi. | ||||||||
Miejscowe Pokemony: |
Nie do złapania: W tym z innych generacji:
|
Pokemony z innych dziczy:
W tym z innych generacji:
|
Pokemony shiny: |