Pustynia: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „<table><tr><td style="width=125px; border:1px solid black"> http://pokelife.pl/images/dzicz/pustynia.jpg </td><td style="padding-left:20px; text-align: justify;"> '''P...”)
 
m (dodany przecinek przed "aż" oraz "iż")
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
<table><tr><td style="width=125px; border:1px solid black"> http://pokelife.pl/images/dzicz/pustynia.jpg </td><td style="padding-left:20px; text-align: justify;">
+
<table cellspacing="5" border="0" width="90%" align="center">
 +
<tr>
 +
<td width='30%' align='left' style='background-color: #99ffcc'>'''[[Alejka Spacerowa]]'''</td>
 +
<td width='30%' align='center' style='background-color: #ccffcc'>'''Pustynia ([[Hoenn]])'''</td>
 +
<td width='30%' align='right' style='background-color: #99ffcc'>'''[[Głębina]]'''</td>
 +
</tr>
 +
</table>
  
'''Pustynia''' - To ciężkie do podróży miejsce zabiera aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Zakup '''[[Strój Pustynny|stroju pustynnego]]'''  nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, która nie dość, że zabiera czas to jeszcze sprawia, że podopieczni mniej ufają trenerowi. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera.
 
  
</td></tr></table>
+
<table cellspacing="5" border="0" width="90%" align="center">
 
+
<tr>
== Warunki do wyruszenia ==
+
<td align="center" style="padding:20px;" width="40%" bgcolor="#19A56F" colspan="5" rowspan="2"> http://pokelife.pl/images/dzicz/pustynia.jpg <br><br>
Żadne.
+
Lokalizacja: '''[[Dzicz Hoenn]]'''</td>
 
+
<td style="padding:20px; text-align: left;" width="50%" bgcolor="#99ffcc" colspan="4">
== Pokemony do znalezienia ==
+
'''Pustynia''' - To ciężkie do podróży miejsce zabiera, aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera.
[[Torchic]]<br/>
+
</td>
[[Nosepass]]<br/>
+
</tr>
[[Aron]]<br/>
+
<tr>
[[Meditite]]<br/>
+
<td style="padding:20px; text-align: left;" bgcolor="#99ffcc" colspan="4">'''Warunki wyruszenia / Uwagi:''' Zakup '''[[Strój Pustynny|stroju pustynnego]]'''  nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi, iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, które nie dość, że zabierają czas to jeszcze sprawiają, że podopieczni mniej ufają trenerowi.  </td>
[[Numel]]<br/>
+
</tr>
[[Torkoal]]<br/>
+
<tr>
[[Trapinch]]<br/>
+
<td style="padding:20px; text-align: left; vertical-align: top;" bgcolor="#ccffcc" colspan="4">
[[Cacnea]]<br/>
+
'''Miejscowe Pokemony:'''
[[Baltoy]]<br/>
+
*[[Torchic]], [[Combusken]], [[Blaziken]]
 
+
*[[Nosepass]]
---<br>
+
*[[Aron]], [[Lairon]], [[Aggron]]
[[Anorith]]<br>
+
*[[Meditite]], [[Medicham]]
[[Armaldo]]<br>
+
*[[Numel]], [[Camerupt]]
 +
*[[Torkoal]]
 +
*[[Trapinch]], [[Vibrava]], [[Flygon]]
 +
*[[Cacnea]], [[Cacturne]]
 +
*[[Baltoy]], [[Claydol]]
 +
</td>
 +
<td style="padding:20px; text-align: left; vertical-align: top;" bgcolor="#ccffcc">
 +
'''Nie do złapania:'''
 +
*[[Anorith]], [[Armaldo]]
 +
'''W tym z innych generacji:'''
 +
*brak
 +
</td>
 +
<td style="padding:20px; text-align: left; vertical-align: top;" bgcolor="#ccffcc">
 +
'''Pokemony z innych dziczy:'''
 +
*brak
 +
'''W tym z innych generacji:'''
 +
*brak
 +
</td>
 +
<td style="padding:20px; text-align: left; vertical-align: top;" width="25%" bgcolor="#ccffcc">
 +
'''Pokemony shiny:'''
 +
*[[Torchic]]
 +
*[[Nosepass]]
 +
*[[Aron]]
 +
*[[Meditite]]
 +
*[[Numel]]
 +
*[[Torkoal]]
 +
*[[Trapinch]]
 +
*[[Cacnea]]
 +
*[[Lunatone]]
 +
*[[Solrock]]
 +
*[[Baltoy]]
 +
</td>
 +
</tr>
 +
<table>

Aktualna wersja na dzień 15:07, 12 paź 2020

Alejka Spacerowa Pustynia (Hoenn) Głębina


pustynia.jpg

Lokalizacja: Dzicz Hoenn

Pustynia - To ciężkie do podróży miejsce zabiera, aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera.

Warunki wyruszenia / Uwagi: Zakup stroju pustynnego nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi, iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, które nie dość, że zabierają czas to jeszcze sprawiają, że podopieczni mniej ufają trenerowi.

Miejscowe Pokemony:

Nie do złapania:

W tym z innych generacji:

  • brak

Pokemony z innych dziczy:

  • brak

W tym z innych generacji:

  • brak

Pokemony shiny: