Wydarzenia: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). | + | '''Wydarzenia''' to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze. |
− | = | + | |
− | + | =Działanie= | |
+ | |||
+ | * Codziennie w czasie nocnego restartu (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). | ||
+ | * Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania. | ||
+ | * Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "'''Szczęście nowicjusza'''"). | ||
+ | |||
+ | =Standardowe wydarzenia= | ||
+ | * Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie. | ||
+ | * W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni. | ||
+ | |||
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr> | <table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr> | ||
Linia 58: | Linia 67: | ||
</table> | </table> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | =Bonus Weekendowy= | ||
+ | * Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z [[Hala Wyzwań]]). | ||
+ | * Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie). | ||
+ | * W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, '''nie''' mogą zostać wylosowane. | ||
=Specjalne wydarzenia= | =Specjalne wydarzenia= |
Wersja z 20:59, 10 lut 2023
Wydarzenia to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze.
Działanie
- Codziennie w czasie nocnego restartu (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze).
- Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania.
- Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").
Standardowe wydarzenia
- Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie.
- W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni.
Wydarzenie | Działanie |
Sezon na Jagody | W Dziczach znajdujesz o +50% więcej Jagód. |
Błyszczenie | Szansa spotkania Shiny Pokemona większa o +200%. |
Hodowla w Potrzebie | Za Pokemony Dnia otrzymasz o +75% więcej Yen. |
Szczęśliwy Dzień | Szansa złapania Pokemonów w Dziczy jest większa o +40%. |
Łowy | Wartość złapanych w Dziczy Pokemonów jest większa o +25%. |
Święto | Ilość przywiązania z Aktywności Zabawa jest zwiększona o +500%. |
Rześkie Powietrze | Co godzinę regenerujesz dodatkowe 10% maksymalnych PA. |
Dzień Wyzwań | Yeny za wygranie walki z Trenerem w Dziczy są zwiększone o +30%. |
Mądrość Przodków | Doświadczenie z walk w Dziczy jest zwiększone o +50%. |
Kumulacja | Możesz wziąć udział w Mini Loteri dodatkowe 3 razy za darmo. |
Dzień Zdrowia | Koszt naładowania Apteczki jest zmniejszony o 45%. |
Gorączka Złota | Wartość "znajdziek" w Dziczach (minerały, perły i podobne) jest zwiększona o +75%. |
Bonus Weekendowy
- Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z Hala Wyzwań).
- Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie).
- W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, nie mogą zostać wylosowane.
Specjalne wydarzenia
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.
Wydarzenie | Działanie |
Szczęście Nowicjusza | Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25% dla Trenerów poniżej 15 poziomu. |
Opustoszała Puszcza | Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w Puszczy przez 1 godzinę. |