Hala Wyzwań

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
hala_wyzwan.png Hala Wyzwań - stały event w grze, odbywający się co dwa tygodnie, od piątku do niedzieli. Gracze, biorący udział w Hali Wyzwań, będą rywalizować między sobą w przeróżnych, wyjątkowych Wyzwaniach w celu zdobycia wyjątkowej nagrody za pierwsze miejsce. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma za udział pewną sumę Metagroszy, w zależności od zajętego miejsca.

Informacje ogólne

  • Hala Wyzwań będzie odbywała się co 2 tygodnie, od piątku 0:05 do niedzieli (czyli zakończenie w poniedziałek o 0:05).
  • Hala Wyzwań widoczna jest w zakładce Miejsca -> Hala Wyzwań. Następne Wyzwanie będzie widoczne od razu po zakończeniu poprzedniego
  • Hala Wyzwań posiada 4 różne wyzwania, które zmieniają się co 2 tygodnie.
  • Każde z Wyzwań ma losowe modyfikatory. Część z nich ogranicza jakie Pokemony można wziąć do danego Wyzwania, a część wpływa na walki w czasie Wyzwania.
  • Każda osoba biorąca udział w Wyzwaniu, która odbędzie przynajmniej 20 walk, zostanie zakwalifikowana do rankingu i otrzyma na koniec Metagrosze w ilości 100-1000 zależnie od miejsca.
  • Pokemony wybrane do brania udziału w Hali mogą mieć zablokowane niektóre możliwości na czas Wyzwania. Np. nie będą mogły awansować/ewoluować, nie będą mogły być wystawione na targ czy też nie będą mogły być trenowane. Zależy to jednak od konkretnego Wyzwania. Po zakończeniu Wyzwania wszystkie ograniczenia będą zdjęte.
  • Obecny ranking Wyzwania aktualizuje się co godzinę.
  • W przypadku równej ilości punktów u uczestników zajmujących miejsca 1-3, kolejność jest ustalana na podstawie tego kto szybciej uzyskał daną liczbę punktów.
  • Po zakończeniu wyzwania zostanie ono podliczone do Rankingu12 - rankingu 12 ostatnich wyzwań.

Wyzwania

  • Ocena Sytuacji - w tym wyzwaniu gracz wybiera tylko jednego swojego Pokemona. Po zatwierdzeniu losowane są dwa Pokemony innych graczy, a zadaniem gracza jest ocenienie który wyjdzie z walki zwycięsko. Dodatkowe punkty gracz uzyskuje w zależności od tego jak jego Pokemon poradził sobie w walkach. Brak zwrotów za trenowanego pokemona.
  • Mistrzostwa Taktyczne - w tym wyzwaniu pierwszego dnia każdy gracz przygotowuje swoją drużynę z 6 Pokemonów. Następnego dnia następują walki. Po wyborze przeciwnika i zobaczeniu jego drużyna należy zdecydować czy chce się z nim walczyć czy nie. Brak zwrotów za trenowane pokemony.
  • Potyczka z Oszustem - w tym wyzwaniu rzucającym wyzwaniem jest Zespół R. Należy pokonać jak największą ilość drużyn Zespołu R za pomocą swoich Pokemonów. Jednak Zespołu R nie dotyczą modyfikatory narzucone na wyzwanie. Brak zwrotów za trenowane pokemony.
  • Sztuka Przetrwania - w tym wyzwaniu każdy gracz otrzymuje 6 identycznych Pokemonów a następnie trenuje je według własnego uznania. Następnie walczy z wygenerowanymi Pokemonami 1vs1, bez możliwości leczenia swoich Pokemonów. Zwrot 95% Yenów przeznaczonych na trening pokemonów użytych w tylko i wyłącznie tym wyzwaniu.

Modyfikatory

Modyfikatory są to dodatkowe uwarunkowywania wpływające na Wyzwania. Niektóre ograniczają dostępne do wyboru Pokemony, inne wpływają na same walki. Niektóre modyfikatory są zablokowane dla pewnych Wyzwań.

Możliwe Modyfikatory:

  • Maksymalny poziom - Pokemony biorące udział w Wyzwaniu mają narzucony maksymalny poziom. Pokemon biorący udział w Hali nie może w czasie jej trwania awansować powyżej tego poziomu. Niezgodne Pokemony nie będą możliwe do wybrania.
  • Ilość treningów - Ilość treningów w sumie (czyli we wszystkie statystyki łącznie) nie może przekroczyć danej wartości. Jeśli Pokemon ma więcej treningów, zostaną one zmniejszone procentowo do zadanej wartości.
    • Dodatkowo każda statystyka może zostać zwiększona o 1/20 wartości limitu poprzez jagody.
    • Powyższe modyfikatory występują razem, dla danej wartości jednego z nich, drugi także ma określoną wartość:
      • Poziom 25 - Trening 250
      • Poziom 50 - Trening 750
      • Poziom 75 - Trening 1500
      • Poziom 100 - Trening 3000
  • Brak treningów - Pokemony będa walczyć bez treningów. Nawet jeśli Pokemon jest wytrenowany, jego treningi zostaną na czas Wyzwania wyzerowane.
  • Region - Jedynie Pokemony z danego regionu będą mogły brać udział w wyzwaniu. Niezgodne Pokemony nie będą możliwe do wyboru.
  • Typ - Pokemony muszą posiadać dany typ jako główny lub drugorzędny. Niezgodne Pokemony nie będą możliwe do wyboru. W przypadku wylosowaniu tego modyfikatora zawsze będą dostępne 3 typy.
  • Cztery Typy Zabronione - Pokemon nie może posiadać żadnego z 4 wylosowanych typów. Niezgodne Pokemony nie będa możliwe do wyboru.
  • Treningi - dwa zabronione - Trening w dwie losowe statystyki zostanie wyzerowany na czas trwania Wyzwania. Treningi w te statystyki nie będą się wliczać do ograniczeń wynikających z ograniczeń treningów
  • Kategoria zabroniona - Używanie ruchów z wylosowanej kategorii jest zabronione. W czasie Wyzwania, jeśli Pokemon posiada ruchy z tej kategorii, zamiast nich będzie używał Struggle.
  • Dziki Instynkt - Pokemon w czasie Wyzwania będzie walczył bez bonusów wynikających z jego Trenera, czyli bez Przywiązania, bonusów z Odznak, Przedmiotów oraz z Wszechostronnego.
  • Dezorientacja - Kolejność ruchów wykonywanych przez Pokemona będzie losowana na początku walki.
  • Magiczne Dni - Każdy Pokemon w czasie Wyzwania w niewyjaśniony sposób staje się Shiny, otrzymując również bonusowe statystyki z tego wynikające.
  • Wzmocnione Statusy - Ruchy wywołujące statusy mają zwiększoną celność o +20% oraz zwiększoną szansę wystąpienia efektu o 50%.
  • Przychylna Pogoda - Pogoda w walce zostaje określona według ilości Pokemonów o konkretnych typach na polu walki. Typy wpływające na wywołanie danej pogody:
    • Ostre Słońce - Ognisty i Trawiasty
    • Deszcz - Wodny
    • Burza Piaskowa - Stalowy, Ziemny i Kamienny
    • Grad - Lodowy
    • Mgła - Duch i Mroczny
  • Potężny Cios- Obrażenia bezpośrednie są zwiększone o 50%.
  • Rywalizacja Płci - W walce między tymi samymi płaciami obrażenia bezpośrednie są zwiększone o 25%. W przypadku walki Pokemonów bezpłciowych lub o różnych płaciach, obrażenia bezpośrednie są zmniejszone o 25%.
  • Leczące Źródła - Na arenie walk znajdują się leczące źródła. Negatywne statusy (podpalenie, zamrożenie, zatrucie, leech, paraliż, otępienie, oszołomienie, zakochanie, pułapka, klątwa) z wyjątkiem snu zostają wyleczone na początku każdej rundy.
  • Irracjonalne Wymagania - W Wyzwaniu mogą brać udział jedynie Pokemony o parzystym lub nieparzystym ID gatunku (np.: ID gatunku dla Bulbasaura wynosi 1, natomiast dla Ivysaura 2).
  • Ograniczenie Ruchów - W Wyzwaniu nie można używać ruchów: Endeavor, Guillotine, Horn Drill, Fissure, Sheer Cold.
  • Silni Przeciwnicy - Przeciwnicy, z którymi zmierzą się gracze nie są ograniczeni w tym, ile mogą mieć maksymalnie wyszkolonych statystyk. Im dłużej walczycie tym będzie trudniej!

Nagrody

  • Zwycięzca w danym Wyzwaniu otrzyma Pokebox z możliwością wybrania:
    • Shiny Półlegendy.
    • Shiny Eevee.
    • 2 Pokeboxy z wyborem przedmiotu do trzymania V poziomu.
  • Gracze którzy zajmą drugie i trzecie miejsca otrzymają Pokebox z wyborem przedmiotu do trzymania V poziomu.
  • Wszyscy gracze otrzymają Metagrosze, w zależności od zajętego miejsca (od 100 do 1000 Metagroszy)

UWAGA Pokemony wygrane podczas Hali Wyzwań mają blokadę sprzedaży.