Zadania Dzienne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 7 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
Każdego dnia wraz z dziennym resetem (około godziny 3:40) każdemu graczowi z poziomem 10 lub wyższym będzie losowane zadanie. Nie ma ograniczeń czasu co do wykonania zadania - ograniczona jest ilość zadań dziennych jakie możecie mieć w tym samym czasie. Można mieć ich maksymalnie trzy na raz. W każdym zadaniu otrzymujecie dwie nagrody:
+
Codziennie w czasie nocnego [[Reset|restartu]] (00:00-00:30) gry, każdemu graczowi (z poziomem 10 i wyższym) zostaje wylosowane jedno Zadanie Dzienne.
<br>'''- [[Kapsułka Doświadczenia]] -''' nowe przedmioty na razie dostępne tylko z zadań. Każdy z nich dodaje 5 punktów doświadczenia wybranemu przez Was Pokemonowi.
 
<br>'''- [[Przedmioty do Trzymania]] II oraz III poziomu - ''' również dostępne jedynie z zadań, jak na razie. Szansa na wylosowanie przedmiotu poziomu III zwiększa się wraz z osiągnięciem oraz poziomem gracza.
 
  
Zadania zawsze są aktywne. Jeśli będą trzy niewykonane zadania na koniec dnia, wraz z resetem najstarsze, niezamrożone z nich zostanie usunięte, a na jego miejsce wylosowane nowe.
+
=Działanie=
Zadań nie trzeba akceptować ani nic z nimi robić - są zawsze aktywne.
+
* Za wykonanie Zadania Dziennego otrzymujemy z góry określoną nagrodę, która trafia do zakładki nagród (ikona prezentu).
 +
* Zadania Dzienne nie mają ustawionego limitu czasowego.
 +
* Można mieć aktywne maksymalnie 3 Zadania Dzienne w tym samym czasie (tzn. jeśli mamy 3 niewykonane Zadania Dzienne i wylosujemy kolejne to to nowe zastępuje to najstarsze).
 +
* Istnieje możliwość przelosowania Zadania Dziennego za 50 [[Punkty Zasług|Punktów Zasług]].
  
'''Przelosowanie zadania '''- posiadając 3 poziom Zadaniowca możena raz dziennie przelosować jedno z zadań posiadanych. Zadanie zostanie usunięte, a zamiast niego wylosowane zostanie nowe zadanie.
+
'''Uwaga''':
 
+
'''Podróż '''- podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych, ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie "Pójdź do 100 wypraw do Plaża Wielkiej Fali." to po podróży do innego regionu wymagana dzicz się nie zmieni.
Trudność zadania oraz nagrody są w większości zależne od poziomu gracza, jednak jest w nich lekka losowość.
 
 
 
'''Zamrażanie zadań '''- każde zadanie można w dowolnym momencie "zamrozić". Oznacza to, że zadanie nie zostanie usunięte, nawet jeśli będzie brakowało miejsca na nowe (wtedy zostanie usunięte drugie z kolei najstarsze) podczas dziennego losowania.
 
  
'''Uwaga''':
+
=Nagrody=
'''Podróż '''- podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie na złapanie 20 Caterpie, po podróży do innego regionu nadal będzie wymagane złapanie 20 Caterpie.
+
* Nagroda za wykonanie Zadania Dziennego nie jest automatycznie przyznawana na konto. Trafia ona do nowej zakładki Nagród (dostęp do niej poprzez ikonkę prezentu obok raportów), w której możecie wybrać co chcecie otrzymać.
 +
* Za wykonanie Zadania Dziennego możemy wybrać jeden spośród dwóch wariantów: [[Kapsułki Doświadczenia]] lub Przedmiot (Przedmiot II (70%), Przedmiot III (10%), 50 Metagroszy (8%), 5 Zielonych NE (6%), 1 Eventowy NE (3%), Dopalacz I (3%)).
 +
* * Osiągnięcie [[Zadaniowiec]] zwiększa ilość [[Kapsułki Doświadczenia|Kapsułek Doświadczenia]] jaką możecie otrzymać.
  
 
=Lista Zadań Codziennych=
 
=Lista Zadań Codziennych=
Linia 67: Linia 67:
 
<tr bgcolor="FFFFFF">
 
<tr bgcolor="FFFFFF">
 
<td align="center">Pracowity Trener</td>
 
<td align="center">Pracowity Trener</td>
<td align="center">Spędź pełne 2 godziny w [[Praca|Pracy]] lub na [[Trening|Treningu]].</td>
+
<td align="center">Spędź pełne 2 godziny w [[Praca|Pracy]] lub na [[Aktywność: Trening|Treningu]].</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr bgcolor="FFFFFF">
 
<tr bgcolor="FFFFFF">

Aktualna wersja na dzień 23:52, 10 lut 2023

Codziennie w czasie nocnego restartu (00:00-00:30) gry, każdemu graczowi (z poziomem 10 i wyższym) zostaje wylosowane jedno Zadanie Dzienne.

Działanie

  • Za wykonanie Zadania Dziennego otrzymujemy z góry określoną nagrodę, która trafia do zakładki nagród (ikona prezentu).
  • Zadania Dzienne nie mają ustawionego limitu czasowego.
  • Można mieć aktywne maksymalnie 3 Zadania Dzienne w tym samym czasie (tzn. jeśli mamy 3 niewykonane Zadania Dzienne i wylosujemy kolejne to to nowe zastępuje to najstarsze).
  • Istnieje możliwość przelosowania Zadania Dziennego za 50 Punktów Zasług.

Uwaga: Podróż - podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych, ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie "Pójdź do 100 wypraw do Plaża Wielkiej Fali." to po podróży do innego regionu wymagana dzicz się nie zmieni.

Nagrody

  • Nagroda za wykonanie Zadania Dziennego nie jest automatycznie przyznawana na konto. Trafia ona do nowej zakładki Nagród (dostęp do niej poprzez ikonkę prezentu obok raportów), w której możecie wybrać co chcecie otrzymać.
  • Za wykonanie Zadania Dziennego możemy wybrać jeden spośród dwóch wariantów: Kapsułki Doświadczenia lub Przedmiot (Przedmiot II (70%), Przedmiot III (10%), 50 Metagroszy (8%), 5 Zielonych NE (6%), 1 Eventowy NE (3%), Dopalacz I (3%)).
  • * Osiągnięcie Zadaniowiec zwiększa ilość Kapsułek Doświadczenia jaką możecie otrzymać.

Lista Zadań Codziennych

Tytuł Zadania Polecenie
Złap Je Wszystkie Złap 50 Pokemonów w Dziczy.
Trudna Zdobycz Złap Pokemona o trudności łapania IV lub V.
Pomyślna Seria Złap 3 Pokemony z rzędu (bez nieudanego łapania).
Jagodobranie Zbierz 200 Jagód w Dziczy.
Awanturnik Pokonaj 20 trenerów w Dziczy.
Grosz do Grosza Zbierz 200.000 Yen z wydarzeń w Dziczy.
Cel Dnia Złap 20 Pokemonów Dnia.
Polowanie na Typ Złap 30 Pokemonów, których przynajmniej jeden typ to X.
Dzicz Dnia Pójdź na 100 wypraw do Dziczy X.
Czas na Opiekę Odbądź Aktywność: Opieka.
Czas na Zabawę Odbądź Aktywność: Zabawa.
Pracowity Trener Spędź pełne 2 godziny w Pracy lub na Treningu.
Przerwa na Przekąskę Nakarm Pokemona dowolnym z trzech przysmaków.
Pojedynek Zawalcz z innym graczem - w Lidze lub w walce Treningowej.