Oddish: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 134: | Linia 134: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 143: | Linia 143: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>5</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>5</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Niedostępny</td> |
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
Linia 152: | Linia 152: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>9</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>9</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 161: | Linia 161: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>13</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>13</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>75</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>75%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zatruwa przeciwnika.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zatruwa przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 170: | Linia 170: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>75</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>75%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 179: | Linia 179: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>17</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>17</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>75</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>75%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Jeśli trafi usypia przeciwnika</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Jeśli trafi usypia przeciwnika</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 188: | Linia 188: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>21</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>21</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 197: | Linia 197: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>25</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>25</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 206: | Linia 206: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>29</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>29</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 215: | Linia 215: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>33</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>33</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 224: | Linia 224: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>37</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>37</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>75</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>75</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 233: | Linia 233: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>41</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>41</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
− | |||
== Dostępne TM == | == Dostępne TM == |
Wersja z 21:56, 15 cze 2013
#042 Golbat | #043 Oddish | #044 Gloom |
|
Oddish
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Przypomina okrągła fioletowa kulkę z rozłożystymi liśćmi na czubku, oraz z dwiema krótkimi nóżkami. Jego oczy są barwy czerwonej.
Zachowanie
Oddish ożywia się z nastaniem zmroku i do procesów życiowych używa światła księżyca. Wtedy najłatwiej je znaleźć na polanach i łąkach. Za dnia zagrzebuje się w ziemi, by nie zostać pomylonym przez roślinożerne pokemony z pożywieniem. Gdy za dnia wyciągnie się go za liście na światło dzienne krzyczy przeraźliwie i stara się uciec jak najszybciej.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Absorb | 1 | 20 | 100% | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Sweet Scent | 5 | - | 100% | Niedostępny | ||
Acid | 9 | 40 | 100% | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
PoisonPowder | 13 | - | 75% | Zatruwa przeciwnika. | ||
Stun Spore | 15 | - | 75% | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. | ||
Sleep Powder | 17 | - | 75% | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Mega Drain | 21 | 40 | 100% | Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Lucky Chant | 25 | - | 100% | Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom. | ||
Natural Gift | 29 | 80 | 100% | - | ||
Moonlight | 33 | - | 100% | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Giga Drain | 37 | 75 | 100% | Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Petal Dance | 41 | 120 | 100% | Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage. |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
3 | Swords Dance | 1 |
6 | Toxic | 15 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
20 | Rage | 10 |
22 | SolarBeam | 52 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
33 | Reflect | 1 |
34 | Bide | 15 |
44 | Rest | 45 |
52 | Curse | 15 |
56 | Hidden Power | 15 |
57 | Sunny Day | 15 |
58 | Sweet Scent | 1 |
59 | Snore | 15 |
61 | Protect | 10 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
68 | Return | 15 |
72 | Sludge Bomb | 36 |
76 | Attract | 5 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
85 | Synthesis | 15 |
Ewolucje
→ 21 poziom |
→ Roślinny Okruch (Min. 40 poziom) |
|||
Oddish | Gloom | Vileplume | ||
→ Słoneczny Okruch (Min. 40 poziom) |
||||
Gloom | Bellossom |
Powrót do Listy Pokemonów |