Endure
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Endure |
---|
64 |
Moc: | - |
Celność: | 100 |
Typ: | Normalny - ![]() |
Kategoria: | Statusowy - ![]() |
Kontakt: | Nie |
Priorytet: | 3 |
Efekt: Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ochronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. Z-Efekt: Resetuje negatywne zmiany statystyk Pokemona. |