Nosepass: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 113: | Linia 113: | ||
== Zachowanie == | == Zachowanie == | ||
− | Ich nosy służą jako elektromagnesy i wskazują drogę na północ. Nie mogą stać naprzeciwko sobie, bo każdy z Nosepassów ma taką sama polaryzację, przez co odpychają | + | Ich nosy służą jako elektromagnesy i wskazują drogę na północ. Nie mogą stać naprzeciwko sobie, bo każdy z Nosepassów ma taką sama polaryzację, przez co się odpychają. Magnetyzm tego pokemona zwiększa się gdy jest zimno. Zwykle stoi w jednym miejscu z nosem zwróconym ku północy. Obserwacje wykazały, że pokemon ten porusza się z prędkością 1 centymetra na rok. Broni się podnosząc swój magnetyzm i przyciągając do ciała metalowe przedmioty. Zwykle zamieszkują jaskinie. |
== Posunięcia == | == Posunięcia == |
Wersja z 20:50, 21 sty 2014
#298 Azurill | Lista Pokemonów | #300 Skitty |
|
Nosepass
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Ciało tego pokemona jest twarde i kanciaste. Jest ciemno-niebieskiego koloru. Pierwsze co rzuca się w oczy po zobaczeniu pokemona, to jego ogromny, czerwony nos. Posiada ręce i nogi ze szczelinami w każdej z kończyn. Okrągłe otwory po bokach głowy służą jako uszy. Ma wiecznie zamknięte czarne oczy, które wyglądają jakby miał na nich maskę.
Zachowanie
Ich nosy służą jako elektromagnesy i wskazują drogę na północ. Nie mogą stać naprzeciwko sobie, bo każdy z Nosepassów ma taką sama polaryzację, przez co się odpychają. Magnetyzm tego pokemona zwiększa się gdy jest zimno. Zwykle stoi w jednym miejscu z nosem zwróconym ku północy. Obserwacje wykazały, że pokemon ten porusza się z prędkością 1 centymetra na rok. Broni się podnosząc swój magnetyzm i przyciągając do ciała metalowe przedmioty. Zwykle zamieszkują jaskinie.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Tackle | 1 | 50 | 100 | - | ||
Harden | 4 | - | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. | ||
Rock Throw | 11 | 50 | 90 | - | ||
Thunder Wave | 15 | - | 100 | Paraliżuje przeciwnika. | ||
Rock Blast | 18 | 25 | 90 | Atakuje 4-5 razy w rundzie. | ||
Rest | 22 | - | 100 | Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. | ||
Spark | 25 | 65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Rock Slide | 29 | 75 | 90 | Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Power Gem | 32 | 70 | 100 | - | ||
Discharge | 39 | 85 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Earth Power | 43 | 90 | 100 | 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Stone Edge | 46 | 100 | 100 | - | ||
Lock-On | 50 | - | 100 | Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie. | ||
Zap Cannon | 50 | 120 | 50 | Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
6 | Toxic | 15 |
8 | Body Slam | 37 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
20 | Rage | 10 |
24 | Thunderbolt | 40 |
25 | Thunder | 50 |
26 | Earthquake | 44 |
27 | Fissure | 60 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
34 | Bide | 15 |
36 | Selfdestruct | 40 |
40 | Skull Bash | 44 |
44 | Rest | 45 |
45 | Thunder Wave | 1 |
47 | Explosion | 50 |
48 | Rock Slide | 31 |
50 | DynamicPunch | 45 |
51 | Headbutt | 25 |
52 | Curse | 15 |
53 | Rollout | 34 |
54 | Zap Cannon | 51 |
56 | Hidden Power | 15 |
57 | Sunny Day | 15 |
59 | Snore | 15 |
61 | Protect | 10 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
68 | Return | 15 |
70 | Mud-Slap | 8 |
71 | Ice Punch | 32 |
73 | Sandstorm | 15 |
74 | ThunderPunch | 32 |
75 | Detect | 10 |
76 | Attract | 5 |
79 | Fire Punch | 32 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
86 | AncientPower | 28 |
92 | Defense Curl | 1 |
99 | Taunt | 20 |
104 | Shock Wave | 25 |
105 | Rock Tomb | 25 |
107 | Torment | 1 |
108 | Facade | 30 |
109 | Secret Power | 30 |
124 | Magnet Rise | 20 |
128 | Earth Power | 40 |
Ewolucje
Nosepass |
Powrót do Listy Pokemonów |