Chinchou: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 241: Linia 241:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>
Linia 262: Linia 262:
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>
 
  
 
== Dostępne TM ==
 
== Dostępne TM ==

Wersja z 19:31, 27 cze 2015

#169 Crobat Lista Pokemonów #171 Lanturn


Przyrosty
Atak +2
Obrona +2
SP Atak +3
SP Obrona +3
Szybkość +4
Życie +20
170.png

Chinchou


ID: #170


Typ: Wodny Elektryczny


Występowanie w grze: Jezioro


Dostępny od poziomu 1

1 0.5 0.5 2 1 0.5 1 1 1 1 0.3 2 1 0.5 1 1 1








Wygląd

Chinchou to mały, niebieski jajowaty pokemon z drobnymi stópkami, białymi delikatnymi płetwami zamiast rąk oraz wyrastającymi z okolic ogona dwoma czułkami zakończonymi dwoma święcącymi na żółto latarenkami.Jego żółte oczy mają nietypowe czarne źrenice w kszatłcie znaku "plus".

Zachowanie

Chinchou błyska latarenkami by porozumieć się z pobratymcami. Wytwarzają one tyle energii elektrycznej, że samego właściciela przyprawiają o dreszcze.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Bubble 1 20 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Supersonic 1 - 55 Jeśli trafi, otępia przeciwnika.
Thunder Wave 6 - 100 Paraliżuje przeciwnika.
Flail 9 - 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Confuse Ray 12 - 100 Atak otępiający przeciwnika.
Water Gun 17 40 100 -
Spark 20 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Take Down 23 90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
Electro Ball 28 70 100 -
BubbleBeam 31 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Signal Beam 34 85 100 10% szans na otępienie przeciwnika
Discharge 39 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Aqua Ring 42 - 100 Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)
Hydro Pump 45 120 80 -
Charge 50 - 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
20 Rage 10
24 Thunderbolt 40
25 Thunder 50
31 Mimic 15
32 Double Team 1
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
52 Curse 15
54 Zap Cannon 51
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
89 Heal Bell 5
95 Water Pulse 25
104 Shock Wave 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
114 Sucker Punch 40
127 Bounce 30
136 Brine 45
138 Charge Beam 45
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
164 Signal Beam 40

Ewolucje

170.gif

27 poziom
171.gif
Chinchou Lanturn
Powrót do Listy Pokemonów