Sunflora: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 131: Linia 131:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 40% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 20:10, 27 cze 2015

#191 Sunkern Lista Pokemonów #193 Yanma


Przyrosty
Atak +4
Obrona +3
SP Atak +6
SP Obrona +5
Szybkość +2
Życie +20
192.png

Sunflora


ID: #192


Typ: Trawiasty


Występowanie w grze: Równina


Dostępny od poziomu 16

Brak możliwości złapania w dziczy.

1 2 0.5 0.5 0.5 2 1 2 1 1 1 0.5 1 2 1 2 1








Wygląd

Sunflora przypomina z wyglądu słonecznik. Jego pień i kończyny są zielone, a głowa kremowa. Ma ona okrągły kształt i posiada żółte płatki tworzące obręcz dookoła niej. Owe płatki sprawiają wrażenie bardziej nasyconych kolorem, gdy temperatura na zewnątrz rośnie. Ten Pokemon posiada wydłużające się liście wyrastające z pękatego ciałka przypominające ramiona oraz dwupalczaste stopy.

Zachowanie

Sunflora konwertuje światło słoneczne na składniki odżywcze. Z tego powodu podąża za nim zawsze patrząc w kierunku słońca. W momencie gdy akurat świeci ono na niebie, ten Pokemon porusza się w bardzo nerwowy sposób. Natomiast kiedy zachodzi, zatrzymuje się i zamyka płatki. Dodatkowo poza światłem słonecznym Sunflora potrzebuje duże ilości wody. Jest rzadko spotykana w dziczy, lecz jeśli już, to na trawiastych łąkach.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Absorb start 20 100 Regeneruje 40% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Growth start 0 100 Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Pound start 40 100 -
Ingrain start 0 100 Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)
GrassWhistle start 0 100 Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Mega Drain start 40 100 Regeneruje użytkownikowi 40% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Leech Seed start 0 90 Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu.
Razor Leaf start 55 95 -
Giga Drain 22 75 100 Regeneruje 40% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Bullet Seed 25 25 80 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Petal Dance 28 120 100 Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage.
Natural Gift 31 80 100 -
SolarBeam 34 120 100 W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
Double-Edge 37 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Sunny Day 40 0 0 -
Leaf Storm 43 140 90 Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
3 Swords Dance 1
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
15 Hyper Beam 60
20 Rage 10
21 Mega Drain 15
22 SolarBeam 52
31 Mimic 15
32 Double Team 1
44 Rest 45
52 Curse 15
61 Protect 10
63 Giga Drain 30
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
85 Synthesis 15
98 Bullet Seed 35
101 Light Screen 1
102 Safeguard 20
108 Facade 30
109 Secret Power 30
125 Uproar 40
128 Earth Power 40
129 Endeavor 30
134 Energy Ball 45
145 Giga Impact 60
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
163 Seed Bomb 45


Ewolucje

191.gif
>
Słoneczny Okruch
16 poziom
192.gif
Sunkern Sunflora


Powrót do Listy Pokemonów