Samouczek: Pierwsze Wyprawy: Różnice pomiędzy wersjami
(→Wyprawy do miejsc: dodana unova) |
(zmiana odnośnika z tropiciel na tropiciel kanto.) |
||
Linia 23: | Linia 23: | ||
== Czego należy się spodziewać? == | == Czego należy się spodziewać? == | ||
− | Na początku gry nasza wiedza na temat regionów jest znikoma, zatem czeka nas mnóstwo pustych lub nieudanych wypraw. W miarę rozwoju konta i zdobywania osiągnięć ''' | + | Na początku gry nasza wiedza na temat regionów jest znikoma, zatem czeka nas mnóstwo pustych lub nieudanych wypraw. W miarę rozwoju konta i zdobywania osiągnięć '''Tropicieli''' (np. [[Tropiciel: Kanto|Tropiciel Kanto]]) poszczególnych dziczy i regionów nasze wyprawy będą coraz bardziej owocne. |
Najprzyjaźniejszymi dziczami dla nowych graczy są zazwyczaj pierwsze w kolejności dzicze (na pasku skrótów pierwsze od lewej strony), czyli odpowiednio regionami: | Najprzyjaźniejszymi dziczami dla nowych graczy są zazwyczaj pierwsze w kolejności dzicze (na pasku skrótów pierwsze od lewej strony), czyli odpowiednio regionami: |
Wersja z 18:28, 23 lis 2016
2.Samouczek: Stan Pokemona | Samouczek | 4.Samouczek: Szkolenie |
Spis treści
Wyprawy do miejsc
Wyprawy do miejsc znajdujących się w regionach to główny aspekt gry Pokelife. Wyruszając w dzicz może nas spotkać szereg różnych przygód w zależności od rejonu w jaki się udamy. Najczęstszym wydarzeniem jest oczywiście spotykanie dzikich pokemonów.
Aktualnie w grze jest 5 regionów: Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh, Unova, w każdym z nich są różne dzicze, a w każdej dziczy spotykają nas odmienne wydarzenia, pokemony i niespodzianki.
Wyruszenie w dzicz
Aby wyruszyć w dzicz trzeba wejść w zakładkę KANTO (bądź nazwę innego regionu jeśli znajdujemy się w innym), następnie Dzicz, potem należy wybrać miejsce, do którego chcemy się udać i kliknąć Podróżuj (Na grafice ukazują to żółte strzałki).
Można to również zrobić nieco szybciej korzystając z paska skrótów znajdującego się na dole strony i po prostu kliknąć w daną dzicz (Na grafice ukazuje to różowa strzałka).
Czego należy się spodziewać?
Na początku gry nasza wiedza na temat regionów jest znikoma, zatem czeka nas mnóstwo pustych lub nieudanych wypraw. W miarę rozwoju konta i zdobywania osiągnięć Tropicieli (np. Tropiciel Kanto) poszczególnych dziczy i regionów nasze wyprawy będą coraz bardziej owocne.
Najprzyjaźniejszymi dziczami dla nowych graczy są zazwyczaj pierwsze w kolejności dzicze (na pasku skrótów pierwsze od lewej strony), czyli odpowiednio regionami:
- w Kanto jest to Łąka
- w Johto jest to Równina
- w Hoenn jest to Alejka Spacerowa
- w Sinnoh jest to Gęsty Zagajnik
- w Unova jest to Ranczo
W tych dziczach nie spotkają nas żadne nieprzyjemne niespodzianki, jednak jest w nich troszkę więcej pustych wypraw niż w pozostałych. Możemy za to zebrać cenne jagody, które pomogą nam się wzbogacić na początku gry, kiedy osiągając 15 poziom będziemy mogli je sprzedać na targu.
Co robić w przypadku spotkania pokemona?
Jeśli spotkamy pokemona możemy z nim walczyć. Kiedy uda nam się go pokonać możemy spróbować uchwycić stworka aby zasilił naszą drużynę, bądź został sprzedany na targu lub w hodowli.
- W przypadku niskopoziomowych pokemonów (tj. od 1 do ~25 poziomu) największą skuteczność łapania mają Nestballe.
- W przypadku wyższych poziomów możemy używać innych balli, najpopularniejsze są Greatballe, gdyż nie kosztują wiele a łapią naprawdę całkiem nieźle.
- W przypadku polowania na pokemony między godziną 22 a 6 rano bezkonkurencyjne pod względem ceny i jakości są Nightballe.
- Kiedy natomiast łapiemy bardzo rzadki okaz, np shiny pokemona gracze używająa najczęściej Stunballi, które możemy rzucać jeden po drugim.