Legendarne Polowanie: Mewtwo: Różnice pomiędzy wersjami
m (dodanie linków ataków) |
|||
Linia 16: | Linia 16: | ||
===Przeciwnicy=== | ===Przeciwnicy=== | ||
− | * [[Mewtwo]] | + | * [[Mewtwo]]: [https://pokelife.pl/pokemon.php?p=16&legendarne_polowanie=1 Podgląd Pokemona] |
− | |||
===Dodatkowe elementy walki=== | ===Dodatkowe elementy walki=== |
Wersja z 12:01, 19 lis 2020
Legendarne Polowanie: Mewtwo - Legendarne Polowanie z regionu Kanto. W tym Polowaniu gracze zmagają się z potężnym, psychicznym Legendarnym Pokemonem. Po wygranym Polowaniu Trenerzy mają szanse na złapanie Mewtwo. |
|
Faza 1.
Legendarny Mewtwo siedzi na kamieniu i medytuje, zupełnie nie zwracając na was uwagi.
Przeciwnicy
Dodatkowe elementy walki
- Legendarny pokemon ma ponad 800000 punktów życia
- Mewtwo nie atakuje, tylko siedzi w bezruchu całą walke
Warunek Zwycięstwa
Przerwanie medytacji, poprzez zbicie 50% hp przeciwnika. Nie przerwanie medytacji nie oznacza automatycznej porażki ale w dalszych fazach mewtwo ma wtedy znacznie wyższe statystyki.
Faza 2.
Mewtwo patrzy na was wyraźnie rozzłoszczony i szykuje się do szybkiego powalenia Waszych Pokemonów.
Przeciwnicy
Mewtwo - mega ewolucja X. (psychiczno-walcząca)
Ruchy: Bulk Up, Zen Headbutt, Close Combat, Psycho Cut
Warunek Zwycięstwa
Punkty życia Mewtwo muszą spaść poniżej połowy.
Faza 3.
Wasze Pokemony utrzymały się wystarczająco długo. Zmęczony Legendarny Mewtwo musiał zmienić taktykę. Jest już osłabiony, więc to idealny moment na atak!
Przeciwnicy
Mewtwo - mega ewolucja Y
Ruchy: Safeguard, Confusion, Future Sight, Psychic
Warunek Zwycięstwa
Powalenie przeciwnika.
Strategia i Pokemony
Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę
W pierwszej fazie walczymy z nieruchomym przeciwnikiem o ogromnym hp. Zdecydowanie warto mu zbić obronę pierwszym pokemonem w walce(ruchy leer,screech, tail whip jeśli pozostałe pokemony biją fizycznie/ acid spray, fake tears, metal sound jeśli pozostałe pokemony będą biły atakami specjalnymi). Pozostałe dwa pokemony powinny bić ruchami superefektywnymi: Robak, Mrok, Duch. Wystarczy jak będą wytrenowane w atak(i troche szybkośc aby trafiały).
Pozostałe dwie fazy to po prostu bicie mewtwo w dwóch różnych formach. Na faze drugą najlepsze są ruchy wróżkowe/duchowe/latające i pokemony odporne na walkę i psycho. Na trzecią fazę najlepsze są ruchy robacze/mroczne/duchowe i pokemony z odpornością na ataki psychiczne.