Legendarne Polowanie

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Legendarne Polowanie - aktywność dla zaawansowanych graczy, która daje szansę na złapanie Legendarnych Pokemonów oraz zdobycia rzadkich nagród. W Polowaniu bierze udział grupa 3 graczy, każdy z nich ma ze sobą 3 Pokemony. Gracze zmierzą się w Polowaniu z trzema walkami, nazywanymi fazami. Na każdą z nich każdy gracz wysyła jednego Pokemona. Fazy mogą mieć różne cele oraz specjalne mechaniki, nie zawsze chodzi w nich jedynie o powalenie przeciwnika. Po wygraniu wszystkich trzech faz, gracze mają szansę złapać Legendarnego Pokemona oraz otrzymują zestaw kilku nagród.


Wymagania

Udział w polowaniach poprzedza konieczność wykonania zadania wstępnego. Można do niego przystąpić po spełnieniu następujących wymagań:

  • 90 poziom Trenera
  • 8. Odznaka z przynajmniej jednego regionu
  • posiadanie w drużynie Pokemona z sumą treningów nie mniejszą niż 2.000.


W zakładce Postać -> Zadania -> Główne można zaakceptować zadanie. Zapozna Was ono z paroma konceptami Polowania. Po wykonaniu tego krótkiego zadania będziecie mieć dostęp do zakładki Legendarnego Polowania oraz Laboratorium Cozmo. Do samego polowania potrzeba 3 pokemonów na co najmniej 75 poziomie, każdy z sumą treningów wynoszącą nie mniej niż 1000.
Uwaga! Zadanie nie będzie widoczne jeśli macie aktywne inne zadanie, np. od Modułu Specjalizacji 3.

Przebieg

1. Zapisanie się na Polowanie.

  • aby się zapisać musisz posiadać przynajmniej jedną Poszlakę
  • przy zapisywaniu się zaznaczasz czy chcesz łapać lub nie daną Legendę
  • dobierane Polowanie - po zapisaniu się na ten typ Polowania, zostaniesz dobrany w trzyosobową grupę z losowymi innymi graczami, którzy również są zapisani. Dobieranie grup odbywa się o godzinach 7:05, 11:05, 13:05, 15:05, 17:05, 19:05, 21:05, 23:05, 3:05. Możliwe, że nie uda się znaleźć grupy w ten sposób, jeśli nikt nie jest zapisany.
  • prywatne Polowanie - po założeniu Polowania będzie konieczne wysłanie kodu Polowania innym graczom. Dopiero kiedy samemu znajdzie się 2 innych graczy, będzie możliwe rozpoczęcie Polowania. Prywatne Polowanie można rozpocząć o dowolnym czasie
  • Polowania nie są automatyczne, musisz być w grze kiedy rozpocznie się Polowanie

2. Rozpoczyna się Polowanie.
3. Na każdą fazę walki (są trzy) każdy gracz wysyła jednego swojego Pokemona.
4. Jeśli zwyciężycie, przechodzicie do następnej fazy.
5. Po pokonaniu trzech faz, Polowanie jest wygrane. Kalkulowane jest czy i kto złapał Legendę.
6. Każdy gracz indywidualnie odbiera swoje nagrody za Polowanie i może je opuścić.

Inne uwagi:

  • w każdym tygodniu jedno dobierane Polowanie jest darmowe - nie zużywa Poszlaki
  • Poszlaka jest zużywana w momencie znalezienia grupy. Jeśli wyjdziecie z grupy przed rozpoczęciem Polowania lub nie znajdziecie grupy, nic nie stracicie
  • trzeba być w regionie, w którym chcecie polować na Legendę


Zasady Walk

Podczas walk w Legendarnych Polowaniach istnieją dodatkowe zasady, aby te walki nie były za łatwe. Dotyczą one wszystkich trzech faz i wszystkich przeciwników biorących w nich udział.

  • jeśli Pokemon gracza ma odporność 0 na jakiś typ (czyli jest na niego całkowicie odporny), odporność ta zostaje zamieniane na 0.25 - walki nie mogą być strywializowane braniem Pokemonów całkowicie odpornych na ruchy Legendy
  • wszyscy przeciwnicy w Polowaniach mają co rundę 25% szans na otrzymanie efektu przebicia umiejętności na daną rundę. Działa to tak, jakby przeciwnik otrzymał dodatkową umiejętność Mold Breaker na tą jedną rundę
  • jeśli nie ma specjalnych warunków zwycięstwa, Pokemony przeciwników trzeba powalić. Posiadanie więcej % życia na koniec walki niż przeciwnik jest traktowane i tak jako przegrana
  • jako że w Polowaniu bierze udział trzech graczy, walk nie dotyczą limity ilości Pokemonów w Drużynie. Czyli można wysłać w jednej fazie 3 Mega Venusaury, jeśli każdy biorący udział gracz wziął tego Pokemona na Polowanie
  • przeciwnicy tracą 6x mniej statystyk z tytułu zmęczenia po Turze walki

Warunki zwycięstwa w walkach w Polowaniach mogą być różne, nie zawsze jest to tylko powalenie przeciwnika. Takie warunki to np.:

  • zbicie życia przeciwnika do X% / o X życia
  • przetrwanie walki przez X rund
  • zapobiegnięcie wykonaniu akcji przeciwnika X razy
  • żadne (kiedy np. inna mechanika ma wpływ na pozostałe fazy)

Poszczególne fazy mogą również na siebie wpływać. Np. to co gracze zrobią lub nie zrobią w pierwszej fazie może mieć wpływ na siłe przeciwników lub warunki walki w następnych fazach.

Łapanie Legendy

Do łapania Legend służy Breachball. Jest to specjalny pokeball, którego dostaje się z zadania wstępnego. Breachball nigdy się nie zużywa ale trzeba go naładować po każdym udanym złapaniu Legendy. Naładowanie Breachballa w Laboratorium Cozmo kosztuje 300 M.E.W..
Ładunek Breachballa zużywa się tylko przy udanym łapaniu. Na Polowanie nadal można chodzić z rozładowanym Breachballem, tylko wtedy nie będzie się brało udziału w łapaniu.

Legendarne Pokemony mają szanse złapania równą 40%. Po wygranym Polowaniu każdy gracz losuje liczbę z zakresu od 1 + bonus do 100. Bonus wynosi od 0 do 20, jest zwiększany za każde nieudane złapanie Legendy. Czyli jeśli gracz odbędzie 10 Polowań i w każdym nie uda mu się złapać Legendy, ten bonus wyniesie 10, czyli będzie losował liczbę z zakresu 11-100 zamiast 1-100.
Legenda zostaje złapana przez gracza, który wylosuje największą liczbę będącą większą od 60. Tylko jedna Legenda może być złapana na jedno Polowanie.

Po złapaniu Legenda znajduje się w rezerwie gracza i nie może on już złapać więcej Legend tego gatunku. Więcej o samych Legendach na stronie Legendarne Pokemony.


Lista Legendarnych Polowań

Po szczegóły dotyczące każdego Polowania, zajrzyj na jego stronę. Tabelkę z ESP Legendarnych Pokemonów znajdziecie tutaj.

Polowanie Region
Legendarne Polowanie: Articuno Kanto
Legendarne Polowanie: Zapdos Kanto
Legendarne Polowanie: Moltres Kanto
Legendarne Polowanie: Mewtwo Kanto
Legendarne Polowanie: Raikou Johto
Legendarne Polowanie: Entei Johto
Legendarne Polowanie: Suicune Johto
Legendarne Polowanie: Lugia Johto
Legendarne Polowanie: Ho-Oh Johto
Legendarne Polowanie: Tytaniczne Trio Hoenn
Legendarne Polowanie: Wieczne Duo Hoenn
Legendarne Polowanie: Kyogre Hoenn
Legendarne Polowanie: Groudon Hoenn
Legendarne Polowanie: Rayquaza Hoenn
Legendarne Polowanie: Strażnicy Jeziora Sinnoh
Legendarne Polowanie: Trio Stworzenia Sinnoh
Legendarne Polowanie: Heatran Sinnoh
Legendarne Polowanie: Regigigas Sinnoh

Nagrody

Za wygrane Legendarne Polowanie każdy gracz otrzymuje indywidualne nagrody. Otrzymujecie 3 nagrody z 3 osobnych pul:

Nagroda Szansa Opis
Nagroda 1
Pokebox MOD-P1-3 100% Tylko za pierwsze pokonanie danej Legendy.
losowy Moduł 3 30% Moduły są podzielone na 3 grupy, w każdym regionie jest inna grupa Modułów do zdobycia.
4.500.000 Yen 70% / 100% 100% po zdobyciu wszystkich możliwych Modułów.
Nagroda 2
50 x M.E.W. 100%
Nagroda 3
losowy TM 30% Lista TM-ów możliwych do wylosowania poniżej
7.500.000 Yen 19.5%
Pokebox PT2-V-L 10% losowy przedmiot trzymany V
750 Punktów Walki 10% Punkty Walki
2x Poszlaka 5% zastępowane Yenami jeśli ma sie max Poszlak
5x Wiśniowy Napój Energetyczny 5%
800 Punktów Zasług 5% Punkty Zasług
5 x Serdeczna Łuska 5% Serdeczna Łuska
4 x Kapsuła Umiejętności 5% Kapsuła Umiejętności
Rzadki przedmiot ewolucyjny 3% Mega Kamień lub przedmiot od Wychowawcy
Pokebox PLE-[region]-S 1% Do wyboru Shiny Eeeve lub Shiny Półlegenda z tego regionu. Tylko jeden na region. Zastępowane Yenami po zdobyciu.
Legendarny przedmiot ewolucyjny 1% Każdy można otrzymać raz. Zastępowane Yenami po zdobyciu.
Mistyczna Jagoda 0.5%


Możliwe do wylosowania TMy

Numer Poziom Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Rozwiń Listę
2 34 Razor Wind 80 100 Ładuje się, po czym uderza w następnej rundzie. Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
7 60 Horn Drill 450 25 Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 450, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 100.
13 42 Ice Beam 90 100 Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
14 52 Blizzard 110 70 Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia.
15 60 Hyper Beam 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
22 52 Solar Beam 120 100 W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60.
24 40 Thunderbolt 90 100 Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
25 50 Thunder 110 70 Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie.
26 44 Earthquake 100 100 Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia.
27 60 Fissure 450 25 Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 450, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 100.
38 51 Fire Blast 110 85 Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
40 44 Skull Bash 130 100 Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie.
43 55 Sky Attack 140 90 Ładuje się rundę, a w następnej uderza. Po trafieniu 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
44 45 Rest - 100 Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku.
48 31 Rock Slide 75 90 Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
54 51 Zap Cannon 120 50 Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
63 30 Giga Drain 75 100 Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
69 34 Shadow Ball 80 100 Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
72 36 Sludge Bomb 90 100 Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
83 8 Sleep Talk - 100 Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch).
84 42 Flamethrower 90 100 Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
87 48 Outrage 120 100 Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie (lub gdy spudłuje). Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, zostanie oszołomiony, zamrożony, otępiony, uśpiony, sparaliżowany lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ.
93 40 Focus Punch 150 90 Pokemon przygotowuje się do ataku na początku tury (priorytet 6) i jeśli nie zostanie uderzony bezpośrednim atakiem przeciwnika, to atak wykonuje się na koniec tej samej tury.
117 60 Blast Burn 150 90 Po użyciu używający w następnej rundzie odpoczywa.
118 60 Draco Meteor 130 90 Po trafieniu obniża Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%).
119 60 Frenzy Plant 150 90 Atak dwurundowy. W pierwszej rundzie zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa.
120 60 Hydro Cannon 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
132 45 Roost - 100 Używający traci typ latający i odzyskuje go przed swoim następnym ruchem. Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
133 50 Focus Blast 120 70 Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
140 35 Drain Punch 75 100 Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
145 60 Giga Impact 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
147 45 Stone Edge 100 80 Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
152 40 Dark Pulse 80 100 Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
155 45 Poison Jab 80 100 Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
181 40 Scald 80 100 Zadaje obrażenia i ma 30% szans na podpalenie przeciwnika. Dodatkowo zawsze odmraża używającego go Pokemona oraz odmraża przeciwnika jeśli go trafi.
214 20 Dazzling Gleam 80 100 Zadaje obrażenia.


Moduły możliwe do zdobycia w Kanto

Na poniższej liście znajdują się moduły, które mogą wylosować się po pokonaniu legendy w regionie Kanto.

Rodzaje modułów
Moduł: Legendarny Trener Jeśli w walce bierze udział Twój Legendarny Pokemon, statystyki (poza życiem) wszystkich Twoich pozostałych Pokemonów z tego samego regionu co Legenda są zwiększone. Dodatkowe statystyki są zależne od poziomu Pokemona (max na poziomie 85 lub wyższym). Zwiększa również szansę na złapanie Pokemonów z tego regionu oraz zwiększa godzinną regenerację PA.

Rodzaje modułów
Moduł: Wysoki Atak Wzmacnia Atak.
Moduł: Wysoka SpObrona Wzmacnia SpObronę.
Moduł: Odporność na Podpalenie Ułatwia Pokemonowi uniknięcie Podpalenia.
Moduł: Odporność na Uśpienia Ułatwia Pokemonowi uniknięcie Uśpienia.
Moduł: Wzmocnione Paraliż Zwiększa szansę na wywołanie Paraliżu.
Moduł: Manipulator Pogody Wydłuża czas działania pogody wywołanej przez Twojego pokemona.
Moduł: Efekt Uboczny Użyciu ruchy statusowego (poza leczeniem) daje szansę na wzmocnienie losowej statystyki Twojego pokemona o 2 poziomy.
Moduł: Furia Po udanym trafieniu wzmacnia następny ruch.

Rodzaje modułów
Moduł: Technika Rzutów Zwiększa szansę na złapanie pokemonów.
Moduł: Wytyczanie Ścieżek Daje szansę na obniżenie kosztu wyprawy o 1PA.
Moduł: Zbieracz Jagód Zwiększa ilość znalezionych jagód w dziczy.
Moduł: Podkręcanie Pokeballi Zwiększa szansę łapania Pokeballem.
Moduł: Podkręcanie Friendballi Zwiększa szansę łapania Friendballem.
Moduł: Podkręcanie Levelballi Zwiększa szansę łapania Levelballem.
Moduł: Podkręcanie Stunballi Zwiększa szansę łapania Stunballem.
Moduł: Podkręcanie Ultraballi Zwiększa szansę łapania Ultraballem.

Rodzaje modułów
Moduł: Efektywna Opieka Po odbyciu Opieki otrzymujesz dodatkowe monety.
Moduł: Instrukcje do gier Zwiększa ilość przywiązania z Zabawy.
Moduł: Soniczny Repel Zapewnia efekt Super Repela tak długo, jak długo Moduł jest zainstalowany. Użycie Max Repela lub Max Tepela deaktywuje Moduł do czasu zużycia ich.

Zapewnia efekt Super Repela na stałe

Moduły możliwe do zdobycia w Johto

Na poniższej liście znajdują się moduły, które mogą wylosować się po pokonaniu legendy w regionie Johto.

Rodzaje modułów
Moduł: Legendarny Trener Jeśli w walce bierze udział Twój Legendarny Pokemon, statystyki (poza życiem) wszystkich Twoich pozostałych Pokemonów z tego samego regionu co Legenda są zwiększone. Dodatkowe statystyki są zależne od poziomu Pokemona (max na poziomie 85 lub wyższym). Zwiększa również szansę na złapanie Pokemonów z tego regionu oraz zwiększa godzinną regenerację PA.

Rodzaje modułów
Moduł: Wysoka Obrona Wzmacnia Obronę.
Moduł: Wysoka Szybkość Wzmacnia Szybkość.
Moduł: Odporność na Paraliż Ułatwia Pokemonowi uniknięcie Paraliżu.
Moduł: Wzmocnione Zatrucie Zwiększa szansę na wywołanie Zatrucia.
Moduł: Wzmocnione Zamrożenie Zwiększa szansę na wywołanie Zamrożenia.
Moduł: Odporność na Pogodę Daje szansę na uniknięcie obrażeń od efektów pogodowych Twoim pokemonom.
Moduł: Wampiryzm Leczy procent z zadanych obrażeń ruchem kontaktowym.
Moduł: Naturalna Regeneracja Regeneruje część życia na koniec każdej tury, jeśli pokemon nie posiada leczenia.

Rodzaje modułów
Moduł: Szukanie Śladów Zwiększa szansę na spotkanie pokemona zmniejszając ryzyko pustej wyprawy.
Moduł: Tropiciel Shiny Zwiększa szansę na spotkanie pokemona Shiny równocześnie zmniejszając szansę spotkania zwykłego pokemona o 20%. Do spotkania pokemona shiny wymagany jest minimalnie 30 poziom.
Moduł: Spostrzegawczość Zwiększa szansę na znalezienie jagód w dziczy zmniejszając ryzyko pustej wyprawy.
Moduł: Podkręcanie Nestballi Zwiększa szansę łapania Nestballem.
Moduł: Podkręcanie Nightballi Zwiększa szansę łapania Nightballem.
Moduł: Podkręcanie Luxuryballi Zwiększa szansę łapania Luxuryballem.
Moduł: Podkręcanie Swarmballi Zwiększa szansę łapania Swarmballem.

Rodzaje modułów
Moduł: Efektywna Praca Po odbyciu Pracy otrzymujesz dodatkowe monety.
Moduł: Techniki Relaksacyjne Zwiększa regenerację PA co godzinę.
Moduł: Zdrowa Dieta Karmienie Białymi Jagodami daje szansę na dodanie Punktów Doświadczenia.
Moduł: Soniczny Tepel Zapewnia efekt Super Tepela tak długo, jak długo Moduł jest zainstalowany. Użycie Max Repela lub Max Tepela deaktywuje Moduł do czasu zużycia ich.


Moduły możliwe do zdobycia w Hoenn

Na poniższej liście znajdują się moduły, które mogą wylosować się po pokonaniu legendy w regionie Hoenn.

Rodzaje modułów
Moduł: Legendarny Trener Jeśli w walce bierze udział Twój Legendarny Pokemon, statystyki (poza życiem) wszystkich Twoich pozostałych Pokemonów z tego samego regionu co Legenda są zwiększone. Dodatkowe statystyki są zależne od poziomu Pokemona (max na poziomie 85 lub wyższym). Zwiększa również szansę na złapanie Pokemonów z tego regionu oraz zwiększa godzinną regenerację PA.

Rodzaje modułów
Moduł: Wysoki SpAtak Wzmacnia SpAtak.
Moduł: Odporność na Zatrucie Ułatwia Pokemonowi uniknięcia Zatrucia.
Moduł: Odporność na Zamrożenie Ułatwia Pokemonowi uniknięcie Zamrożenia.
Moduł: Wzmocnione Podpalenie Zwiększa szansę na wywołanie Podpalenia.
Moduł: Wzmocnione Uśpienia Zwiększa szansę na wywołanie Uśpienia.
Moduł: Precyzyjne Uderzenie Zwiększa szansę na Cios Krytyczny.
Moduł: Oszlifowane Klejnoty Klejnoty trzymane przez Twojego pokemona mogą być użyte więcej niż 1 raz.
Moduł: Sztuka Uników Zwiększa szansę na uniknięcie obrażeń od bezpośrednich ataków.

Rodzaje modułów
Moduł: Szukacz Trenerów Zwiększa szansę na spotkanie trenera w dziczy.
Moduł: Łapacz Shiny Zwiększa szansę na złapanie Shiny Pokemona. Do spotkania Shiny wymagany jest 30 poziom gracza.
Moduł: Szczęśliwe Wyprawy Zwiększa szansę na znalezienie rzadkich przedmiotów (Okruchy, Pokebloki, Przedmioty Ewolucyjne) w Dziczy.
Moduł: Podkręcanie Greateballi Zwiększa szansę łapania Greatballem.
Moduł: Podkręcanie Lureballi Zwiększa szansę łapania Lureballem.
Moduł: Podkręcanie Premierballi Zwiększa szansę łapania Premierballem.
Moduł: Podkręcanie Safariballi Zwiększa szansę łapania Safariballem.
Moduł: Twardy Negocjator Zwiększa wartość "znajdziek" (wydarzeń z otrzymywaniem Yenów) w Dziczach.

Rodzaje modułów
Moduł: Efektywny Trening Zwiększa ilość doświadczenia z aktywności Trening.
Moduł: Porady Wychowawcze Zmniejsza ilość dni wymaganych do zmiany Natury u Wychowawcy.

Moduły możliwe do zdobycia w Sinnoh

W Sinnoh nie ma żadnych nowych modułów do zdobycia, można otrzymać te same, które dostępne są w Kanto.