Legendarne Polowanie: Trio Stworzenia: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(usuniecie niepotrzebnych spacji) |
(dodanie spacji we wlasciwe miejsce) |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0. | Sprowadzenie życia przeciwnika do 0. | ||
+ | |||
= Faza 2. = | = Faza 2. = | ||
Linia 43: | Linia 44: | ||
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0. | Sprowadzenie życia przeciwnika do 0. | ||
+ | |||
= Faza 3. = | = Faza 3. = | ||
Linia 62: | Linia 64: | ||
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0. | Sprowadzenie życia przeciwnika do 0. | ||
+ | |||
= Strategia i Pokemony = | = Strategia i Pokemony = | ||
''Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę'' | ''Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę'' |
Aktualna wersja na dzień 19:04, 22 kwi 2022
Legendarne Polowanie: Trio Stworzenia - Legendarne Polowanie z regionu Sinnoh. W tym Polowaniu gracze zmagają się z trójką stworzenia jednocześnie. A są to Dialga, Palkia oraz Giratina. |
|
Faza 1.
wpiszę ten tekst za jakiś czas
Przeciwnicy
Dodatkowe elementy walki
- Dialga używa ekskluzywnego ruchu Wild Roar of Time: ruch ładujący. Rozpoczęcie ładowania ma priorytet +6, użycie ataku ma priorytet -6. Jeśli nie zostanie przerwany, cofnie statystyki Pokemonów i dane walki o 4 rundy po czym zada obrażenia. Ruch ten nie może być zablokowany przy użyciu Protect itp.
- Dialga nie może otrzymać więcej niż 10.000 obrażeń pojedynczym uderzeniem
Warunek Zwycięstwa
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
Faza 2.
wpiszę ten tekst za jakiś czas
Przeciwnicy
Dodatkowe elementy walki
- Palkia używa Wild Spacial Rend: ruch który zawsze trafia, ignoruje odporności, przebija ochronne umiejętności i większość osłon przeciwnika. Nakłada również losowy status na przeciwnika
- Palkia odbiera przedmioty trzymane Pokemonom przeciwnika
Warunek Zwycięstwa
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
Faza 3.
wpiszę ten tekst za jakiś czas
Przeciwnicy
Dodatkowe elementy walki
- Giratina wciąga graczy do odwrotnego świata, w którym sporo elementów działa inaczej
- STAB otrzymują ruchy graczy niezgodne z typami Pokemona
- odporności Pokemonów gracza są odwracane (1 / odporność), dodatkowo 0 zamienia się na 4, a 1 na 0.25
- część statusów zostaje odwracana na Pokemona gracza przy próbie użycia ich na Giratinie, czyli: Uwięzienie, Otępienie, Oszołomienie, Paraliż, Zamrożenie, Zatrucie, Uśpienie, Podpalenie oraz zmiany poziomów statystyk
Warunek Zwycięstwa
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
Strategia i Pokemony
Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę