Lanturn: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 466: | Linia 466: | ||
== Ewolucje == | == Ewolucje == | ||
<table align="center" style="text-align:center;"><tr> | <table align="center" style="text-align:center;"><tr> | ||
− | <td> http:// | + | <td> http://pokelife.pl/pokemony/sprite/170.gif </td> |
<td><br/><big><big>→</big></big><br/>27 poziom</td> | <td><br/><big><big>→</big></big><br/>27 poziom</td> | ||
− | <td> http:// | + | <td> http://pokelife.pl/pokemony/sprite/171.gif </td> |
</tr><tr> | </tr><tr> | ||
<td>[[Chinchou]]</td> | <td>[[Chinchou]]</td> |
Wersja z 12:11, 6 paź 2013
#170 Chinchou | Lista Pokemonów | #172 Pichu |
|
Lanturn
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Lanturn jest dużą niebieską rybą z drobnymi błękitnymi płetwami. Posiada żółtą "maskę" dookoła oczu z czerwonymi tęczówkami. Dolne końcówki tylnej płetwy są zakończone żółtą trójzębną "falbanką". Z pleców wyrasta mu antena, która dzieli się na dwa odrosty: jeden kończy się małą żółtą kulką skierowaną ku plecom, druga większa zawieszona jest na czołem.
Zachowanie
Antena z kulkami wypełnionymi elektrycznością jest w rzeczywistości przekształcona płetwą grzbietową. Zwabia on nimi ofiarę w ciemności, po czym oślepia nagłym silnym błyskiem i połyka jednym połknięciem.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Bubble | 1 | 20 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Supersonic | 1 | - | 55 | Jeśli trafi, otępia przeciwnika. | ||
Thunder Wave | 1 | - | 100 | Paraliżuje przeciwnika. | ||
Flail | 9 | - | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200. | ||
Confuse Ray | 12 | - | 100 | Atak otępiający przeciwnika. | ||
Water Gun | 17 | 40 | 100 | - | ||
Spark | 20 | 65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Take Down | 23 | 90 | 85 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń. | ||
Electro Ball | 30 | 70 | 100 | - | ||
BubbleBeam | 35 | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Signal Beam | 40 | 85 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika | ||
Discharge | 47 | 85 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Aqua Ring | 52 | - | 100 | Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Hydro Pump | 56 | 120 | 80 | - | ||
Charge | 61 | - | 100 | Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom. |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
6 | Toxic | 15 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
13 | Ice Beam | 42 |
14 | Blizzard | 52 |
15 | Hyper Beam | 60 |
20 | Rage | 10 |
24 | Thunderbolt | 40 |
25 | Thunder | 50 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
34 | Bide | 15 |
40 | Skull Bash | 44 |
44 | Rest | 45 |
45 | Thunder Wave | 1 |
52 | Curse | 15 |
54 | Zap Cannon | 51 |
56 | Hidden Power | 15 |
59 | Snore | 15 |
60 | Icy Wind | 18 |
61 | Protect | 10 |
62 | Rain Dance | 15 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
68 | Return | 15 |
76 | Attract | 5 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
89 | Heal Bell | 5 |
95 | Water Pulse | 25 |
100 | Hail | 15 |
104 | Shock Wave | 25 |
108 | Facade | 30 |
109 | Secret Power | 30 |
114 | Sucker Punch | 40 |
126 | Aqua Tail | 35 |
127 | Bounce | 30 |
Ewolucje
→ 27 poziom |
||
Chinchou | Lanturn |
Powrót do Listy Pokemonów |