Wailmer: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 202: Linia 202:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 23:29, 27 cze 2015

#319 Sharpedo Lista Pokemonów #321 Wailord


Przyrosty
Atak +4
Obrona +2
SP Atak +4
SP Obrona +2
Szybkość +4
Życie +35
320.png

Wailmer


ID: #320


Typ: Wodny


Występowanie w grze: Głębina


Dostępny od poziomu 1

1 0.5 0.5 2 2 1 1 1 1 1 0.5 1 1 0.5 1 1 1








Wygląd

Wailmer wygląda jak duży wieloryb bez ogona. Jego ciało ma kształt kuli. Grzbiet i płetwy są ciemno niebieskiego koloru, zaś podbrzusze ma kolor biały. U każdej płetwy, pokemon ma cztery palce. Jego talerze fiszbinowe wyglądają jak zęby. Na szczycie głowy ma otwór. Kiedy Wailmer otworzy paszczę, ujrzeć można duży, różowy język. Jego oczy to maleńkie, czarne kropki.

Zachowanie

Pokemon może wypełnić swoje ciało wodą. Im więcej wody, tym staje się bardziej skoczny. Wailmery są znane z ich figlarności. Uwielbiają straszyć nic nie podejrzewających ludzi. Wystrzeliwują wtedy wodę z nosa. Jeśli pokemon będzie suchy, staje się ospały. Dziennie jedzą ponad tonę. Uprzednio filtrują jedzenie przez fiszbiny.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Splash 1 10 80 -
Growl 4 - 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Water Gun 7 40 100 -
Rollout 11 30 90 Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem, gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.
Whirlpool 14 35 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Jeśli przeciwnik użył Dive zadaje 2x większe obrażenia.
Astonish 17 30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Water Pulse 21 60 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Mist 24 - 100 Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.
Rest 27 - 100 Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.
Brine 31 110 100 -
Water Spout 34 150 100 -
Amnesia 37 - 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Dive 41 80 100 Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Bounce 44 85 85 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Hydro Pump 47 120 80 -
Heavy Slam 50 120 100 -

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
11 BubbleBeam 24
12 Water Gun 10
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
20 Rage 10
26 Earthquake 44
27 Fissure 60
31 Mimic 15
32 Double Team 1
36 Selfdestruct 40
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
75 Detect 10
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
92 Defense Curl 1
95 Water Pulse 25
105 Rock Tomb 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
116 Zen Headbutt 35
127 Bounce 30
136 Brine 45
148 Avalanche 40
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40

Ewolucje

320.gif

40 poziom
321.gif
Wailmer Wailord
Powrót do Listy Pokemonów