Samouczek: Pierwsze Wyprawy: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(→‎Wyprawy do miejsc: dodana unova)
(zmiana odnośnika z tropiciel na tropiciel kanto.)
Linia 23: Linia 23:
  
 
== Czego należy się spodziewać? ==
 
== Czego należy się spodziewać? ==
Na początku gry nasza wiedza na temat regionów jest znikoma, zatem czeka nas mnóstwo pustych lub nieudanych wypraw. W miarę rozwoju konta i zdobywania osiągnięć '''[[Tropiciel|Tropicieli]]''' (np. Tropiciel Kanto) poszczególnych dziczy i regionów nasze wyprawy będą coraz bardziej owocne.
+
Na początku gry nasza wiedza na temat regionów jest znikoma, zatem czeka nas mnóstwo pustych lub nieudanych wypraw. W miarę rozwoju konta i zdobywania osiągnięć '''Tropicieli''' (np. [[Tropiciel: Kanto|Tropiciel Kanto]]) poszczególnych dziczy i regionów nasze wyprawy będą coraz bardziej owocne.
  
 
Najprzyjaźniejszymi dziczami dla nowych graczy są zazwyczaj pierwsze w kolejności dzicze (na pasku skrótów pierwsze od lewej strony), czyli odpowiednio regionami:
 
Najprzyjaźniejszymi dziczami dla nowych graczy są zazwyczaj pierwsze w kolejności dzicze (na pasku skrótów pierwsze od lewej strony), czyli odpowiednio regionami:

Wersja z 18:28, 23 lis 2016

2.Samouczek: Stan Pokemona Samouczek 4.Samouczek: Szkolenie

Wyprawy do miejsc

Wyprawy do miejsc znajdujących się w regionach to główny aspekt gry Pokelife. Wyruszając w dzicz może nas spotkać szereg różnych przygód w zależności od rejonu w jaki się udamy. Najczęstszym wydarzeniem jest oczywiście spotykanie dzikich pokemonów.

Aktualnie w grze jest 5 regionów: Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh, Unova, w każdym z nich są różne dzicze, a w każdej dziczy spotykają nas odmienne wydarzenia, pokemony i niespodzianki.


Wyruszenie w dzicz

Aby wyruszyć w dzicz trzeba wejść w zakładkę KANTO (bądź nazwę innego regionu jeśli znajdujemy się w innym), następnie Dzicz, potem należy wybrać miejsce, do którego chcemy się udać i kliknąć Podróżuj (Na grafice ukazują to żółte strzałki).

Można to również zrobić nieco szybciej korzystając z paska skrótów znajdującego się na dole strony i po prostu kliknąć w daną dzicz (Na grafice ukazuje to różowa strzałka).


2rh9oo2.jpg


Czego należy się spodziewać?

Na początku gry nasza wiedza na temat regionów jest znikoma, zatem czeka nas mnóstwo pustych lub nieudanych wypraw. W miarę rozwoju konta i zdobywania osiągnięć Tropicieli (np. Tropiciel Kanto) poszczególnych dziczy i regionów nasze wyprawy będą coraz bardziej owocne.

Najprzyjaźniejszymi dziczami dla nowych graczy są zazwyczaj pierwsze w kolejności dzicze (na pasku skrótów pierwsze od lewej strony), czyli odpowiednio regionami:

W tych dziczach nie spotkają nas żadne nieprzyjemne niespodzianki, jednak jest w nich troszkę więcej pustych wypraw niż w pozostałych. Możemy za to zebrać cenne jagody, które pomogą nam się wzbogacić na początku gry, kiedy osiągając 15 poziom będziemy mogli je sprzedać na targu.

Co robić w przypadku spotkania pokemona?

Jeśli spotkamy pokemona możemy z nim walczyć. Kiedy uda nam się go pokonać możemy spróbować uchwycić stworka aby zasilił naszą drużynę, bądź został sprzedany na targu lub w hodowli.

  • W przypadku niskopoziomowych pokemonów (tj. od 1 do ~25 poziomu) największą skuteczność łapania mają Nestballe.
  • W przypadku wyższych poziomów możemy używać innych balli, najpopularniejsze są Greatballe, gdyż nie kosztują wiele a łapią naprawdę całkiem nieźle.
  • W przypadku polowania na pokemony między godziną 22 a 6 rano bezkonkurencyjne pod względem ceny i jakości są Nightballe.
  • Kiedy natomiast łapiemy bardzo rzadki okaz, np shiny pokemona gracze używająa najczęściej Stunballi, które możemy rzucać jeden po drugim.