Lanturn: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 45: Linia 45:
 
</table>
 
</table>
 
</td>
 
</td>
<td width=125px style="background:#82DEFF;"> http://www.iaza.com/work/130402C/iaza17511461920200.png </td>
+
<td width=125px style="background:#82DEFF;"> http://www.iaza.com/work/130618C/iaza17511453472300.png </td>
  
 
<td style="background:#82DEFF; text-align: left;">
 
<td style="background:#82DEFF; text-align: left;">

Wersja z 17:44, 17 cze 2013

#170 Chinchou #171 Lanturn #172 Pichu


Przyrosty
Atak +3
Obrona +3
SP Atak +4
SP Obrona +4
Celność +3
Uniki +2
Życie +25
iaza17511453472300.png

Lanturn


ID: #171


Typ: Wodny Elektryczny


Występowanie w grze: Jezioro


Dostępny od poziomu 27

1 0.5 0.5 2 1 0.5 1 1 1 1 0.3 2 1 0.5 1 1 1








Wygląd

Lanturn jest dużą niebieską rybą z drobnymi błękitnymi płetwami. Posiada żółtą "maskę" dookoła oczu z czerwonymi tęczówkami. Dolne końcówki tylnej płetwy są zakończone żółtą trójzębną "falbanką". Z pleców wyrasta mu antena, która dzieli się na dwa odrosty: jeden kończy się małą żółtą kulką skierowaną ku plecom, druga większa zawieszona jest na czołem.

Zachowanie

Antena z kulkami wypełnionymi elektrycznością jest w rzeczywistości przekształcona płetwą grzbietową. Zwabia on nimi ofiarę w ciemności, po czym oślepia nagłym silnym błyskiem i połyka jednym połknięciem.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Bubble 1 20 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Supersonic 1 - 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Thunder Wave 1 - 100 Paraliżuje przeciwnika.
Flail 9 - 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Confuse Ray 12 - 100 Atak otępiający przeciwnika.
Water Gun 17 40 100 -
Spark 20 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Take Down 23 90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
Electro Ball 30 70 100 -
BubbleBeam 35 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Signal Beam 40 85 100 10% szans na otępienie przeciwnika
Discharge 47 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Aqua Ring 52 - 100 Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Hydro Pump 56 120 80 -
Charge 61 - 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
15 Hyper Beam 60
20 Rage 10
24 Thunderbolt 40
25 Thunder 50
31 Mimic 15
32 Double Team 1
34 Bide 15
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
52 Curse 15
54 Zap Cannon 51
56 Hidden Power 15
59 Snore 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
62 Rain Dance 15
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
89 Heal Bell 5

Ewolucje

chinchou.png

27 poziom
lanturn.png
Chinchou Lanturn



Powrót do Listy Pokemonów