Rayquaza: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 149: | Linia 149: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>80</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>80</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>20% szans na zmniejszenie | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.</td> |
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
Linia 242: | Linia 242: | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
− | |||
== Dostępne TM == | == Dostępne TM == |
Wersja z 13:27, 26 paź 2013
#383 Groudon | Lista Pokemonów | #385 Jirachi |
|
Rayquaza
Brak możliwości złapania w dziczy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Scary Face | 5 | - | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy | ||
Crunch | 15 | 80 | 100 | 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Hyper Voice | 20 | 90 | 100 | - | ||
Rest | 30 | - | 100 | Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. | ||
Air Slash | 35 | 75 | 95 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
AncientPower | 45 | 80 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. | ||
Outrage | 50 | 120 | 100 | Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używajacy popada w otępienie. Podobny do Thrash i Petal Dance. | ||
Dragon Dance | 60 | - | 100 | Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego. | ||
Fly | 65 | 90 | 95 | |||
ExtremeSpeed | 75 | 80 | 100 | - | ||
Hyper Beam | 80 | 150 | 90 | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
Dragon Pulse | 90 | 90 | 100 | - |
Dostępne TM
Ewolucje
Rayquaza |
Powrót do Listy Pokemonów |