Wynaut

Z PokeLife Pokedex
Wersja z dnia 15:51, 6 paź 2022 autorstwa Kyuubi (dyskusja | edycje) (podmiana umki)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania


#359 Absol #360 Wynaut (Lista Pokemonów) #361 Snorunt


Wynaut
Przyrosty
Atak +2
Obrona +3
SpAtak +2
SpObrona +3
Szybkość +2
Życie +25
Wzrost: 0.6m
Waga: 14kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #360
Inne formy: Brak
Typ: Psychiczny
Płeć: 50% samica, 50% samiec
Region: Hoenn
Występowanie w Dziczy: brak
Możliwość złapania: Nie
Trudność złapania: Niemożliwa
Występowanie Shiny: Brak danych
Dodawany do kolekcji przez: podjęcie z opieki
Dostępny od poziomu: 1
ESP: Brak danych
Umiejętności: Shadow Tag --- ---
1 1 1 1 1 1 0.5 1 2 0.5 1 1 1 1 2 2 1 1



Wygląd i zachowanie

Wynaut to mały pokemon, który pokryty jest niebieskim futrem. Jego głowa ma kształt kuli, a z jej boków wystają dwa ramiona, które wyglądają jak uszy. Nie posiadają palców. Na czole ma bulwiastą wypustkę, która skierowana jest do przodu. Jego usta są szerokie, a górna warga ma ząbkowany kształt. Oczy pokemona są zawsze zamknięte i lekko wygięte. Końcówka futra na korpusie również zakończona jest w ząbkowany sposób, co wygląda nieco, jakby pokemon włożył na siebie sukienkę. Spod harmonijki u dołu wystają dwie krótkie nogi, również nie posiadające palców. Ogon Wynauta jest całkowicie w kolorze czarnym. Jest spłaszczony, a na jego końcu znajduje się oko.

Wynauty są stadnymi pokemonami i w większości zamieszkują one jaskinie. Pokemony te chcąc sprawdzić swą wytrzymałość, ściskają się z innymi przedstawicielami tego gatunku. W ten sposób wzmacniają się i hartują, i radzą sobie lepiej z atakami, które pomagają im się bronić. Gdy Wynaut się rozgniewa, uderza ziemię swym płaskim ogonem. Pokemon uwielbia jeść słodkie owoce, dlatego można go czasem spotkać w ogrodach podczas ich poszukiwań.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Splash 1 - 100 Ten atak nie ma efektu.
Charm 1 - 100 Po trafieniu zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy (10%).
Encore 1 - 100 Blokuje zmianę ruchu przeciwnika na 1-3 rundy. Oznacza to, że przeciwnik będzie zmuszony użyć tego samego ataku dodatkowe 1-3 razy zanim przejdzie do następnego ruchu.
Counter 15 - 100 Po użyciu kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Zadaje 1.5 raza więcej obrażeń, które przeciwnik zadał ostatnim atakiem fizycznym (ignoruje obronę, STAB). Atak o priorytecie -5.
Mirror Coat 15 100 100 Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego (ignoruje obronę, STAB). Atak o priorytecie -5.
Safeguard 15 - 100 Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 tury.
Destiny Bond 15 - 100 Po użyciu przez 3 tury odbija obrażenia. W pierwszej 30%, w drugiej 20%, w trzeciej 10%.



Dostępne TM

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
TM 6 Toxic 15 - 90 Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona.
TM 9 Take Down 36 90 85 Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych.
TM 10 Double-Edge 46 120 100 Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych.
TM 20 Rage 10 20 100 Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom.
TM 31 Mimic 15 1 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
TM 32 Double Team 1 - 100 Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%).
TM 34 Bide 15 - 1000 Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4)
TM 44 Rest 45 - 100 Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku.
TM 52 Curse 15 - 100 Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%).
TM 59 Snore 15 50 100 Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
TM 61 Protect 10 - 100 Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4.
TM 64 Endure 15 - 100 Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu).
TM 65 Frustration 15 60 100 Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102).
TM 68 Return 15 60 100 Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102).
TM 75 Detect 10 - 100 Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4.
TM 76 Attract 5 - 100 Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
TM 82 Swagger 10 - 90 Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia.
TM 83 Sleep Talk 8 - 100 Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch).
TM 102 Safeguard 20 - 100 Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 tury.
TM 108 Facade 30 70 100 Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
TM 109 Secret Power 30 70 100 Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika.
TM 151 Captivate 5 - 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
TM 154 Natural Gift 40 80 100 Zadaje obrażenia.
TM 179 Round 35 60 100 Zadaje obrażenia.
TM 215 Confide 20 - 1000 Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect.




Ewolucje

360.gif
>
15 lvl
Pyszny Lizak
202.gif
Wynaut Wobbuffet



Powrót do Listy Pokemonów