Cresselia
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#487 Giratina | #488 Cresselia (Lista Pokemonów) | #489 Phione |
Cresselia
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Cresselia ma niebiesko-żółte ciało jak u łabędzia. Pokemon ma także fioletowe oczy, łapy, narośl na czole i kręgi w tym samym kolorze po bokach ciała i z tyłu. Pysk stworzenia jest spiczasty, a po bokach głowy ma narośle w kształcie półksiężyców.
Cresselia ma moc wyganiania koszmarów. Mówi się, że trzymając pióro tego pokemona, przychodzą dobre sny. Jest wrogo nastawiona do swojego odpowiednika, Darkrai. W tym gatunku występują tylko damskie osobniki.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Psycho Shift | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Jeśli używający jest podpalony, sparaliżowany, zatruty lub śpi, przenosi ten status na przeciwnika samemu się z niego lecząc. Nie zadziała jeśli przeciwnik już ma status główny. |
Psycho Cut | ![]() |
![]() |
1 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. |
Moonlight | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. W trakcie Ostrego Słońca leczy o 33%, a w trakcie Deszczu, Gradu i Burzy Piaskowej o 25%. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. |
Confusion | ![]() |
![]() |
1 | 50 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika. |
Double Team | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
Safeguard | ![]() |
![]() |
11 | - | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 rundy. |
Mist | ![]() |
![]() |
20 | - | 100 | Osłania przed zmianami statystyk na 3 rundy. |
Aurora Beam | ![]() |
![]() |
29 | 65 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Future Sight | ![]() |
![]() |
38 | 120 | 100 | Zadaje obrażenia dwie rundy później - nawet jeśli któryś Pokemon padnie |
Slash | ![]() |
![]() |
47 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. |
Psychic | ![]() |
![]() |
93 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%). |
Moonblast | ![]() |
![]() |
99 | 95 | 100 | Po trafieniu 30% szans na obniżenie specjalnego ataku przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
15 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 9 Take Down | ![]() |
![]() |
36 | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. |
TM 10 Double-Edge | ![]() |
![]() |
46 | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. |
TM 13 Ice Beam | ![]() |
![]() |
42 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. |
TM 15 Hyper Beam | ![]() |
![]() |
60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 20 Rage | ![]() |
![]() |
10 | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. |
TM 22 Solar Beam | ![]() |
![]() |
52 | 120 | 100 | W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60. |
TM 29 Psychic | ![]() |
![]() |
40 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 31 Mimic | ![]() |
![]() |
15 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika (musi być wykonane w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu) i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 33 Reflect | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Obniża obrażenia od ataków fizycznych o 40% przez 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 34 Bide | ![]() |
![]() |
15 | - | 1000 | Czeka przez 2 rundy (runda użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał |
TM 42 Dream Eater | ![]() |
![]() |
46 | 100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 40% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
45 | - | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz, jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy, leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. |
TM 45 Thunder Wave | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
TM 52 Curse | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co rundę, przez 3 rundy, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). |
TM 55 Psych Up | ![]() |
![]() |
15 | - | 1000 | Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk. |
TM 57 Sunny Day | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
15 | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Zastosowanie kilku ruchów z grupy Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield zmniejsza celność ruchu do odpowiednio - gdy używane dwa: 40%, gdy używane trzy: 20%, gdy używane cztery: 10%. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Zastosowanie kilku ruchów z grupy Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield zmniejsza celność ruchu do odpowiednio - gdy używane dwa: 40%, gdy używane trzy: 20%, gdy używane cztery: 10%. |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 69 Shadow Ball | ![]() |
![]() |
34 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
10 | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
8 | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). |
TM 96 Calm Mind | ![]() |
![]() |
20 | - | 100 | Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). |
TM 101 Light Screen | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 102 Safeguard | ![]() |
![]() |
20 | - | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 rundy. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 109 Secret Power | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: obniżenie Specjalnego Ataku, obniżenie Szybkości, podpalenie, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. |
TM 134 Energy Ball | ![]() |
![]() |
45 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 138 Charge Beam | ![]() |
![]() |
45 | 50 | 90 | Po trafieniu 70% szansy na podniesienie Ataku Specjalnego używającego o 1 poziom (5%). |
TM 145 Giga Impact | ![]() |
![]() |
60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 151 Captivate | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 154 Natural Gift | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 156 Grass Knot | ![]() |
![]() |
40 | 20 | 100 | Zadaje obrażenia zależnie od wagi przeciwnika - im cięższy tym większe obrażenia. |
TM 160 Trick Room | ![]() |
![]() |
45 | - | 1000 | Powoduje że wolniejszy Pokemon będzie atakował jako pierwszy. Efekt trwa 5 rund. Ruchy ze zmienionym priorytetem atakują bez zmian. |
TM 172 Psyshock | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Używa obrony zamiast specjalnej obrony przeciwnika przy obliczaniu obrażeń, jest podatny na Light Screen i Mirror Coat |
TM 174 Telekinesis | ![]() |
![]() |
30 | - | 100 | Unosi przeciwnika w powietrze sprawiając, że ruchy fizyczne i specjalne zawsze w niego trafią (nie KO) przez następne 3 rundy. Przeciwnik staje się niewrażliwy na ruchy ziemne i efekty wymagające aby był uziemiony. Diglett, Dugtrio i Mega Gengar są odporni na ten efekt. Gravity i Smack Down anulują ten efekt. |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
20 | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
TM 217 Recycle | ![]() |
![]() |
20 | - | 100 | Odnawia zużyty przedmiot (np. przez Fling lub Klejnot). Nie może odnowić przedmiotu skradzionego lub zamienionego. |
TM 227 Hidden Power | ![]() |
![]() |
16 | 60 | 100 | Typ ruchu losowany z ID Pokemona jako stały seed - oznacza to, że dany Pokemon będzie miał zawsze ten sam typ tego ataku. |
Ewolucje
![]() |
Cresselia |
Powrót do Listy Pokemonów |