Guzzlord
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#798 Kartana | #799 Guzzlord (Lista Pokemonów) | #800 Necrozma |
Guzzlord
|
Zwykły |
Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Bite | start | 60 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Dragon Rage | start | 40 | 100 | Ignoruje modyfikatory odporności oraz obron/ataków | ||
Dragon Tail | start | 60 | 90 | Atak o priorytecie -6. | ||
Stockpile | start | - | 100 | Po użyciu Pokemon otrzymuje 2 ładunki mocy które są używane do Swallow oraz Spit Up. Pokemon może mieć maksymalnie 6 ładunków. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada mniej niż 4 ładunki w momencie użycia Stockpile, jego Obrona i Sp. Obrona wzrastają o 1 poziom(5%). | ||
Swallow | start | - | 100 | Wymaga przynajmniej 1 ładunku mocy do użycia. Pokemon leczy się za 25% obecnego zdrowia plus 3% za każdy posiadany ładunek - czyli maksymalnie 43%. Po użyciu Pokemon traci 1 ładunek. | ||
Knock Off | start | 65 | 100 | Wytrąca trzymany przedmiot przeciwnika, usuwając go całkiem z walki. Nie może wytrącić Mega Kamienia. | ||
Brutal Swing | start | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Stomp | start | 65 | 100 | Zawsze trafi w przeciwnika, który użył Minimize, oraz zada mu podwójne obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Steamroller | start | 65 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. Zawsze trafi w przeciwnika, który użył Minimize, oraz zada mu podwójne obrażenia | ||
Stomping Tantrum | start | 75 | 100 | Moc zostanie zwiększona do 120, jeśli poprzedni ruch się nie powiódł. Nie zadziała w przypadku trafienia w osłonę przeciwnika, po odpoczynku z ruchu dwurundowego oraz po użyciu Rest. | ||
Iron Tail | start | 100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. | ||
Crunch | 30 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Body Slam | 35 | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. | ||
Gastro Acid | 40 | - | 100 | Blokuje umiejętność przeciwnika na 5 rund. Nie działa na umiejętności, które są uruchamiane tylko raz na początku walki i zmieniają statystyki/modyfikują ruchy. | ||
Hammer Arm | 45 | 100 | 90 | Po trafieniu zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom (5%). | ||
Heavy Slam | 50 | 120 | 100 | Moc tym większa, im więcej waży używający od przeciwnika: 120 dla 5x wagi, 100 dla 4x wagi, 80 dla x3 wagi, 60 dla x2 wagi, 40 w pozostałych przypadkach | ||
Dragon Rush | 55 | 100 | 75 | Jeśli przeciwnik użył wcześniej Minimize to zawsze trafia z podwojoną mocą. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Thrash | 65 | 120 | 100 | Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon zostanie oszołomiony, zamrożony, zdezorientowany, uśpiony lub sparaliżowany. | ||
Wring Out | 67 | 120 | 100 | Moc 1-120, im mniej życia ma przeciwnik tym mniejsza moc. | ||
Giga Impact | 70 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
TM 1 Mega Punch | 80 | 85 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 5 Mega Kick | 120 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 6 Toxic | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. | ||
TM 8 Body Slam | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. | ||
TM 15 Hyper Beam | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 26 Earthquake | 100 | 100 | Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia. | ||
TM 32 Double Team | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). | ||
TM 38 Fire Blast | 110 | 85 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
TM 44 Rest | - | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz, jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy, leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. | ||
TM 48 Rock Slide | 75 | 90 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
TM 59 Snore | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. | ||
TM 61 Protect | - | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. | ||
TM 64 Endure | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.. | ||
TM 65 Frustration | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). | ||
TM 66 Iron Tail | 100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. | ||
TM 68 Return | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). | ||
TM 72 Sludge Bomb | 90 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
TM 77 Thief | 60 | 100 | Jeśli Pokemon nie posiada przedmiotu, po trafieniu kradnie przedmiot przeciwnika. Skradziony przedmiot wraca do właściciela na koniec Tury (z wyjątkiem Lepkiego Kolca i Celu Pierścieniowego). Nie może ukraść Mega Kamienia. | ||
TM 83 Sleep Talk | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). | ||
TM 84 Flamethrower | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
TM 87 Outrage | 120 | 100 | Pokemon atakuje przez 2-3 rundy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. | ||
TM 94 Dragon Claw | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 103 Brick Break | 75 | 100 | Znosi efekt Reflect i Light Screen nawet jak nie trafi. | ||
TM 105 Rock Tomb | 60 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 108 Facade | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. | ||
TM 137 Fling | 1 | 100 | Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku jest zależna od tego, jakim przedmiotem rzucił i pozostaje na całą walkę. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu). Po skutecznym użyciu Fling Pokemon nie trzyma już żadnego przedmiotu i może zdobyć nowy. Pokemon nie rzuci drugim przedmiotem. | ||
TM 139 Dragon Pulse | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 140 Drain Punch | 75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
TM 143 Shadow Claw | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
TM 144 Payback | 50 | 100 | Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy | ||
TM 145 Giga Impact | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 147 Stone Edge | 100 | 80 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
TM 149 Gyro Ball | 100 | 100 | Moc = 25 × (szybkość przeciwnika / szybkość użytkownika). Moc maksymalna to 150. | ||
TM 152 Dark Pulse | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
TM 155 Poison Jab | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
TM 161 Iron Defense | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). | ||
TM 162 Iron Head | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
TM 175 Smack Down | 50 | 100 | Po trafieniu uziemia przeciwnika na 4 rundy (Latający Pokemon traci odporność na Ziemię, przestaje działać Leitate, Nadmuchany Balon i podobne efekty). Anuluje ataki Fly, Bounce i Sky Drop, gdy są w fazie ładowania. | ||
TM 176 Sludge Wave | 95 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
TM 179 Round | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 190 Bulldoze | 60 | 100 | Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 192 Dragon Tail | 60 | 90 | Atak o priorytecie -6. | ||
TM 195 Snarl | 55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 210 Heat Wave | 95 | 90 | Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika. | ||
TM 225 Brutal Swing | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 227 Hidden Power | 60 | 100 | Typ ruchu losowany z ID Pokemona jako stały seed - oznacza to, że dany Pokemon będzie miał zawsze ten sam typ tego ataku. | ||
TM 229 Stomping Tantrum | 75 | 100 | Moc zostanie zwiększona do 120, jeśli poprzedni ruch się nie powiódł. Nie zadziała w przypadku trafienia w osłonę przeciwnika, po odpoczynku z ruchu dwurundowego oraz po użyciu Rest. |
Nauczyciel Ruchów
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Snore | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. | ||
Outrage | 120 | 100 | Pokemon atakuje przez 2-3 rundy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. | ||
Iron Tail | 100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. | ||
Heat Wave | 95 | 90 | Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika. | ||
Knock Off | 65 | 100 | Wytrąca trzymany przedmiot przeciwnika, usuwając go całkiem z walki. Nie może wytrącić Mega Kamienia. | ||
Iron Defense | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). | ||
Shock Wave | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
Gastro Acid | - | 100 | Blokuje umiejętność przeciwnika na 5 rund. Nie działa na umiejętności, które są uruchamiane tylko raz na początku walki i zmieniają statystyki/modyfikują ruchy. | ||
Last Resort | 140 | 20 | Co każde użycie celność zwiększa sie o +10%, bez wartości maksymalnej - wraca do 20% na koniec walki 1v1 | ||
Magnet Rise | - | 1000 | Pokemon unosi się w powietrze na 5 rund. Ataki ziemne nie mogą go wtedy trafić. Smack Down i Gravity negują ten efekt. | ||
Dragon Pulse | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Drain Punch | 75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
Draco Meteor | 130 | 90 | Po trafieniu obniża Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). | ||
Iron Head | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Dual Chop | 40 | 90 | Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Stomping Tantrum | 75 | 100 | Moc zostanie zwiększona do 120, jeśli poprzedni ruch się nie powiódł. Nie zadziała w przypadku trafienia w osłonę przeciwnika, po odpoczynku z ruchu dwurundowego oraz po użyciu Rest. |
Ewolucje
Guzzlord |
Powrót do Listy Pokemonów |