Duch

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

24nkwoh.jpg

Typ Duch - Ten typ jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych i ciekawych zarazem. Jest to najrzadsza grupa Pokemonów jaka istnieje z zaledwie 34 przedstawicielami. Duchy oznaczone są jako typ fizyczny, ale odbierane jako specjalny z powodu "nadprzyrodzonych" możliwości. Duch jako duch nie jest żywiołem, nie można nazwać, że ma jakąś moc oddziałującą w realnym świecie zatem jest to typ fizyczny. Paranormalne właściwości ataków typu duch mają za zadanie dać efekt podobny do "opętania" bądź spowodowania jakiegoś urazu w sferze postrzegania świata. Innymi słowy - ogłupiania i tworzenia iluzji raniąc przy tym samych siebie. Duchy mogą także narzucić na przeciwnika "klątwę" stosując atak Curse. Ataki Pokemonów Duchów zazwyczaj paraliżują bądź otępiają. Jeśli chodzi o statystyki to Duchy raczej rozwijają się pod kątem specjalnego ataku, obrony lub obu z nich. Duchy nie potrafią zranić typu normalnego (choć w drugą stronę jest to możliwe przy pomocy Foresight i Odor Sleuth), a szczególnie efektywne są na Pokemony psychiczne.
Obecnie najsilniejszym atakiem w Pokelife tego typu jest Hex, na drugim miejscu plasuje się Shadow Ball



* Efektywność ataków:


* Odporności pokemonów:

Super efektywne (2x):

Mało efektywne (0,5x):

Brak efektu (0x):

Nietykalne (0x):

Odporne (0,5x):

Podatne (2x):





* Spis ataków duch:


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Astonish 30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Lick 20 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Shadow Claw 70 1000 -
Shadow Punch 60 1000 -
Shadow Sneak 40 1000 -
Hex 90 80 -
Night Shade 40 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.
Ominous Wind 60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom.
Shadow Ball 80 100 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom
Confuse Ray 0 100 Atak otępiający przeciwnika.
Curse 0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
Destiny Bond 0 100 Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.







Lista pokemonów duchów:


Pokemony typowo :


Pokemony o pierwszym typie :


Pokemony o drugim typie :

> KANTO
> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> KANTO

> JOHTO
> HOENN
> SINNOH

> KANTO
> JOHTO
> HOENN

> SINNOH