Lista TM-ów możliwych do wylosowania
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Możliwe do wylosowania TMy
Na poniższej liście znajdują się TMy, które mogą wylosować się po pokonaniu legendy.
Numer | Poziom | Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 34 | Razor Wind | 80 | 100 | Ładuje się, po czym uderza w następnej rundzie. Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
7 | 60 | Horn Drill | 450 | 25 | Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 450, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 100. | ||
13 | 42 | Ice Beam | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. | ||
14 | 52 | Blizzard | 110 | 70 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. | ||
15 | 60 | Hyper Beam | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
22 | 52 | Solar Beam | 120 | 100 | W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60. | ||
24 | 40 | Thunderbolt | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
25 | 50 | Thunder | 110 | 70 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie. | ||
26 | 44 | Earthquake | 100 | 100 | Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia. | ||
27 | 60 | Fissure | 450 | 25 | Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 450, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 100. | ||
38 | 51 | Fire Blast | 110 | 85 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
40 | 44 | Skull Bash | 130 | 100 | Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie. | ||
43 | 55 | Sky Attack | 140 | 90 | Ładuje się rundę, a w następnej uderza. Po trafieniu 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
44 | 45 | Rest | - | 100 | Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. | ||
48 | 31 | Rock Slide | 75 | 90 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
54 | 51 | Zap Cannon | 120 | 50 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. | ||
63 | 30 | Giga Drain | 75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
69 | 34 | Shadow Ball | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
72 | 36 | Sludge Bomb | 90 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
83 | 8 | Sleep Talk | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). | ||
84 | 42 | Flamethrower | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
87 | 48 | Outrage | 120 | 100 | Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie (lub gdy spudłuje). Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, zostanie oszołomiony, zamrożony, otępiony, uśpiony, sparaliżowany lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. | ||
93 | 40 | Focus Punch | 150 | 90 | Pokemon przygotowuje się do ataku na początku tury (priorytet 6) i jeśli nie zostanie uderzony bezpośrednim atakiem przeciwnika, to atak wykonuje się na koniec tej samej tury. | ||
117 | 60 | Blast Burn | 150 | 90 | Po użyciu używający w następnej rundzie odpoczywa. | ||
118 | 60 | Draco Meteor | 130 | 90 | Po trafieniu obniża Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). | ||
119 | 60 | Frenzy Plant | 150 | 90 | Atak dwurundowy. W pierwszej rundzie zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa. | ||
120 | 60 | Hydro Cannon | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
132 | 45 | Roost | - | 100 | Używający traci typ latający i odzyskuje go przed swoim następnym ruchem. Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
133 | 50 | Focus Blast | 120 | 70 | Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
140 | 35 | Drain Punch | 75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
145 | 60 | Giga Impact | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
147 | 45 | Stone Edge | 100 | 80 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
152 | 40 | Dark Pulse | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
155 | 45 | Poison Jab | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
181 | 40 | Scald | 80 | 100 | Zadaje obrażenia i ma 30% szans na podpalenie przeciwnika. Dodatkowo zawsze odmraża używającego go Pokemona oraz odmraża przeciwnika jeśli go trafi. | ||
214 | 20 | Dazzling Gleam | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |