Mr. Mime
#121 Starmie | #122 Mr. Mime | #123 Scyther |
|
Mr.Mime
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Mr. Mime ma okrągłe, białe ciało z czerwonym kołem pośrodku. Zarówno jego ręce, jak i nogi połączone są z tułowiem za pomocą czerwonych sferycznych obiektów. Na stopach Mr. Mime ma charakterystyczne buty z zawiniętymi czubkami, natomiast na palcach dłoni widać czerwone "poduszki" (służą one temu Pokemonowi do tworzenia jego pantomimy). Na różowej głowie Mr. Mime'a widać czerwone policzki, a na bokach dwa czarne niby-rogi, które w rzeczywistości są mocno poskręcanymi włosami.
Zachowanie
Uwielbia chwalić się swoimi umiejętnościami pantomimicznymi. Gdy ktoś przerwie występ temu Pokemonowi, zostanie spoliczkowany. Mimo to uważane są za pogodne i przyjazne Pokemony. Przez większą część czasu szlifują swoje umiejętności, ćwicząc praktycznie bez przerwy.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Barrier | 1 | - | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Confusion | 1 | 50 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Magical Leaf | 1 | 60 | 100 | - | ||
Quick Guard | 1 | - | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. | ||
Wide Guard | 1 | - | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Meditate | 8 | - | 100 | Zwiększa atak używającego o jeden poziom. | ||
DoubleSlap | 11 | 15 | 85 | Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. | ||
Psywave | 15 | 45 | 80 | Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo. | ||
Mimic | 18 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
Light Screen | 22 | - | 100 | Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy. | ||
Reflect | 22 | - | 100 | Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom. | ||
PsyBeam | 29 | 65 | 100 | |||
Psychic | 39 | 90 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
Baton Pass | 46 | - | 0 | NIEDOSTĘPNY | ||
Safeguard | 50 | - | 100 | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
1 | Mega Punch | 36 |
5 | Mega Kick | 46 |
6 | Toxic | 15 |
8 | Body Slam | 37 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
15 | Hyper Beam | 60 |
17 | Submission | 33 |
18 | Counter | 30 |
19 | Seismic Toss | 15 |
20 | Rage | 10 |
22 | SolarBeam | 52 |
24 | Thunderbolt | 40 |
25 | Thunder | 50 |
29 | Psychic | 40 |
30 | Teleport | 1 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
33 | Reflect | 1 |
34 | Bide | 15 |
35 | Metronome | 1 |
40 | Skull Bash | 44 |
42 | Dream Eater | 46 |
44 | Rest | 45 |
45 | Thunder Wave | 1 |
46 | Psywave | 18 |
51 | Headbutt | 25 |
52 | Curse | 15 |
54 | Zap Cannon | 51 |
55 | Psych Up | 15 |
56 | Hidden Power | 15 |
57 | Sunny Day | 15 |
59 | Snore | 15 |
60 | Icy Wind | 18 |
61 | Protect | 10 |
62 | Rain Dance | 15 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
68 | Return | 15 |
69 | Shadow Ball | 34 |
70 | Mud-Slap | 8 |
71 | Ice Punch | 32 |
74 | ThunderPunch | 32 |
76 | Attract | 5 |
77 | Thief | 45 |
79 | Fire Punch | 32 |
81 | Nightmare | 25 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
Ewolucje
→ 15 poziom |
||||
Mime Jr. | Mr. Mime |
Powrót do Listy Pokemonów |