Test
13.Samouczek: Zaawansowane Szkolenie | Samouczek | 15.Samouczek: Słowniczek |
Spis treści
Co to są punkty zasług?
Punkty zasług (w skrócie PZ) to druga podstawowa waluta w grze, zaraz po yenach. Ich ilość obecna w grze jest zdecydowanie mniejsza niż ilość pierwszej waluty. Z założenia są swojego rodzaju nagrodą za zasługi, pomoc w rozwoju i tworzeniu gry przez graczy. Aktualną wartość jednego punkta zasług możemy sprawdzić w zakładce ZASŁUGI -> Wymiana.
Jak i gdzie można je zdobyć?
Punkty zasług możemy zdobyć na kilka sposobów:
- kupić w zakładce: ZASŁUGI -> Kup Zasługi -> SMS / Przelew / PayPal / Paysafecard. (Pieniądze zdobyte w ten sposób są wykorzystywane na utrzymanie gry oraz dalszy jej rozwój)
- wymienić yeny na zasługi w zakładce ZASŁUGI -> Wymiana.
- wylosować w jaskini hazardu.
- sprzedawać przedmioty i Pokemony za punkty zasług.
- wygrywać w konkursach i eventach.
- dostać jako nagrodę od Administracji za wkład w rozwój gry.
- otrzymać w ramach polecania gry (zakładka ZASŁUGI -> Poleceni).
Do czego służą punkty zasług?
Za punkty zasług możemy kupić na targu wiele przedmiotów, których sprzedający nie chcą sprzedawać za pospolite ¥. Dodatkowo istnieje zakładka Wykorzystaj, w której możemy kupić towary dostępne wyłącznie za PZ (takie jak wróżba, platynowa karta, zwiększanie maksymalnych punktów akcji). Dodatkową zaletą przeprowadzania transakcji w tej walucie jest to, że nie jest od niej odprowadzany podatek w przeciwieństwie do handlowania w yenach.
Dostępne przedmioty do zakupy w zakładce WYKORZYSTAJ
Maksymalne Punkty Akcji | Zwiększa maksymalną ilość punktów akcji. | Tabelka poniżej | |
Pukty Doświadczenia | Zwiększa doświadczenie wybranego pokemona. | 1§ / 1 PD | |
Wróżba | Zwiększa szanse na spotkanie i złapanie shiny pokemona o +75% na czas 24 godzin. | 250§ | |
Limit Napoi Energetycznych | Zwiększa o 1 dzienny limit wypitych napojów energetycznych | Tabelka poniżej |
Safariballe | Pokeballe służące do łapania w Dziczach Weekendowych (np. Safari, Park etc) | 100§ / 10 Safariballi | |
Stunballe | Po nieudanej próbie złapania pokemona, można rzucić kolejny pokeball. | 7§ / 1 Stunball | |
Swarmballe | Szansa złapania pokemona wzrasta za każdy rzucony swarmball | 6§ / 1 Swarmball | |
Czekoladowe Serce | Po zjedzeniu zwiększają znacząco przywiązanie pokemona | 6§ / 1 Czekoladowe Serce | |
Super Repel | Odstrasza pokemony słabsze niż 45% twojego poziomu | 125§ / 1 Super Repel | |
Super Tepel | Odstrasza pokemony silniejsze niż 60% twojego poziomu | 125§ / 1 Super Tepel | |
Żółty Napój Energetyczny | Przywraca 50 punktów akcji. | 9§ / 1 Napój | |
Wzmocniony Żółty Napój Energetyczny | Przywraca 150 punktów akcji. | 35§ / 1 Napój | |
Niebieski Napój Energetyczny | Przywraca 50% punktów akcji. | 75§ / 1 Napój |
Dratini | Dratini jest na 1 Poziomie i pojawia się w rezerwie. Musisz być w regionie Kanto by móc go otrzymać. | 800§ | |
Larvitar | Larvitar jest na 1 Poziomie i pojawia się w rezerwie. Musisz być w regionie Johto by móc go otrzymać. | 800§ | |
Bagon | Bagon jest na 1 Poziomie i pojawia się w rezerwie. Musisz być w regionie Hoenn by móc go otrzymać. | 800§ | |
Beldum | Beldum jest na 1 Poziomie i pojawia się w rezerwie. Musisz być w regionie Hoenn by móc go otrzymać. | 800§ | |
Gible | Gible jest na 1 Poziomie i pojawia się w rezerwie. Musisz być w regionie Sinnoh by móc go otrzymać. | 800§ | |
Deino | Deino jest na 1 Poziomie i pojawia się w rezerwie. Musisz być w regionie Unova by móc go otrzymać. | 800§ |
Srebrna Karta Trenera | Pozwala na ulepszenie Standardowej Karty Trenera | 150§ na 14 dni |
Platynowa Karta Trenera | Pozwala na ulepszenie Srebrnej Karty Trenera | 850§ na 14 dni* |
- w przypadku, gdy Srebrna Karta Trenera powinna trwać krócej niż 14 dni, to cena Platynowej Karty trenera spada i jest proporcjonalna do czasu pozostałego, ale działa tylko przez okres, jaki został srebrnej karcie. Przykładowo gdy Srebrna Karta Trenera powinna trwać jeszcze 7 dni to wykupienie Platynowej Karty Trenera będzie kosztowało jedynie 425§, jednak także będzie trwała tylko 7 dni.