Posunięcie
|
Typ
|
Kategoria
|
Min lvl
|
Moc
|
Celność
|
Efekt
|
TM 6 Toxic
|
|
|
15
|
-
|
90
|
Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona.
|
TM 9 Take Down
|
|
|
36
|
90
|
85
|
Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych.
|
TM 10 Double-Edge
|
|
|
46
|
120
|
100
|
Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych.
|
TM 20 Rage
|
|
|
10
|
20
|
100
|
Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom.
|
TM 26 Earthquake
|
|
|
44
|
100
|
100
|
Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia.
|
TM 31 Mimic
|
|
|
15
|
1
|
100
|
Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika (musi być wykonane w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu) i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
|
TM 32 Double Team
|
|
|
1
|
-
|
100
|
Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 34 Bide
|
|
|
15
|
-
|
1000
|
Czeka przez 2 rundy (runda użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał
|
TM 44 Rest
|
|
|
45
|
-
|
100
|
W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz, jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy, leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku.
|
TM 48 Rock Slide
|
|
|
31
|
75
|
90
|
Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 52 Curse
|
|
|
15
|
-
|
100
|
Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co rundę, przez 3 rundy, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%).
|
TM 59 Snore
|
|
|
15
|
50
|
100
|
Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
|
TM 61 Protect
|
|
|
10
|
-
|
100
|
Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Zastosowanie kilku ruchów z grupy Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield zmniejsza celność ruchu do odpowiednio - gdy używane dwa: 40%, gdy używane trzy: 20%, gdy używane cztery: 10%.
|
TM 64 Endure
|
|
|
15
|
-
|
100
|
Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Zastosowanie kilku ruchów z grupy Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield zmniejsza celność ruchu do odpowiednio - gdy używane dwa: 40%, gdy używane trzy: 20%, gdy używane cztery: 10%.
|
TM 65 Frustration
|
|
|
15
|
60
|
100
|
Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102).
|
TM 68 Return
|
|
|
15
|
60
|
100
|
Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102).
|
TM 71 Ice Punch
|
|
|
32
|
75
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
|
TM 74 Thunder Punch
|
|
|
32
|
75
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
|
TM 76 Attract
|
|
|
5
|
-
|
100
|
Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
|
TM 82 Swagger
|
|
|
10
|
-
|
90
|
Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia.
|
TM 83 Sleep Talk
|
|
|
8
|
-
|
100
|
Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch).
|
TM 87 Outrage
|
|
|
48
|
120
|
100
|
Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie (lub gdy spudłuje). Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, zostanie oszołomiony, zamrożony, otępiony, uśpiony, sparaliżowany lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ.
|
TM 93 Focus Punch
|
|
|
40
|
150
|
90
|
Pokemon przygotowuje się do ataku na początku rundy (priorytet 6) i jeśli nie zostanie uderzony bezpośrednim atakiem przeciwnika, to atak wykonuje się na koniec tej samej rundy.
|
TM 97 Bulk Up
|
|
|
20
|
-
|
100
|
Zwiększa Atak i Obronę używającego o jeden poziom (5%).
|
TM 99 Taunt
|
|
|
20
|
-
|
100
|
Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów statusowych przez 1-2 rundy (jeśli Taunt będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Zamiast ruchu statusowego przeciwnik użyje Struggle.
|
TM 103 Brick Break
|
|
|
30
|
75
|
100
|
Znosi efekt Reflect i Light Screen nawet jak nie trafi.
|
TM 105 Rock Tomb
|
|
|
25
|
60
|
95
|
Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 108 Facade
|
|
|
30
|
70
|
100
|
Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
|
TM 109 Secret Power
|
|
|
30
|
70
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: obniżenie Specjalnego Ataku, obniżenie Szybkości, podpalenie, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika.
|
TM 127 Bounce
|
|
|
30
|
85
|
85
|
W pierwszej rundzie następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej rundzie posyła właściwe obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
|
TM 129 Endeavor
|
|
|
30
|
-
|
35
|
Obniża życie przeciwnika do tej samej wartości procentowej, jaką posiada używający Pokemon. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. Ruch nie może trafić Pokemona z poziomem wyższym niż używający. Dodatkowo ruch nie zadziała jeśli różnica między maksymalnym życiem Pokemonów jest większa niż 4.000.
|
TM 132 Roost
|
|
|
45
|
-
|
100
|
Używający traci typ latający i odzyskuje go przed swoim następnym ruchem. Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
|
TM 135 False Swipe
|
|
|
20
|
40
|
100
|
Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP.
|
TM 137 Fling
|
|
|
35
|
1
|
100
|
Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku uzależniona od przedmiotu. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu).
|
TM 140 Drain Punch
|
|
|
35
|
75
|
100
|
Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
|
TM 144 Payback
|
|
|
50
|
50
|
100
|
Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy
|
TM 145 Giga Impact
|
|
|
60
|
150
|
90
|
W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
|
TM 147 Stone Edge
|
|
|
45
|
100
|
80
|
Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
|
TM 149 Gyro Ball
|
|
|
50
|
100
|
100
|
Moc = 25 × (szybkość przeciwnika / szybkość użytkownika). Moc maksymalna to 150.
|
TM 151 Captivate
|
|
|
5
|
-
|
100
|
Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
|
TM 154 Natural Gift
|
|
|
40
|
80
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 155 Poison Jab
|
|
|
45
|
80
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
|
TM 162 Iron Head
|
|
|
45
|
80
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 165 Superpower
|
|
|
45
|
120
|
100
|
Zmniejsza Atak i Obronę używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 166 Bug Bite
|
|
|
35
|
60
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 175 Smack Down
|
|
|
25
|
50
|
100
|
Sprawia, że ziemne ataki mogą uderzać Pokemony latające, trzymające Nadmuchany Balon oraz te z umiejętnością Levitate. Anuluje ataki Fly, Bounce i Sky Drop, gdy są w fazie ładowania.
|
TM 178 Low Sweep
|
|
|
35
|
65
|
100
|
Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 179 Round
|
|
|
35
|
60
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 190 Bulldoze
|
|
|
40
|
60
|
100
|
Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 193 Work Up
|
|
|
15
|
-
|
100
|
Zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 205 Dual Chop
|
|
|
30
|
40
|
90
|
Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
|
TM 215 Confide
|
|
|
20
|
-
|
1000
|
Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect.
|
TM 226 Leech Life
|
|
|
20
|
20
|
100
|
Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
|
TM 227 Hidden Power
|
|
|
16
|
60
|
100
|
Typ ruchu losowany z ID Pokemona jako stały seed - oznacza to, że dany Pokemon będzie miał zawsze ten sam typ tego ataku.
|
TM 229 Stomping Tantrum
|
|
|
24
|
75
|
100
|
Zadaje podwójne obrażenia, jeśli poprzedni ruch się nie powiódł.
|