Wooloo

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

#830 Eldegoss #831 Wooloo (Lista Pokemonów) #832 Dubwool


Wooloo
Przyrosty
Atak +3
Obrona +3
SpAtak +3
SpObrona +3
Szybkość +3
Życie +15
Wzrost: 0.6m
Waga: 6kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #831
Inne formy: Brak
Typ: Normalny
Płeć: 50% samica, 50% samiec
Region: Galar
Występowanie w Dziczy: Dzika Strefa
Możliwość złapania: Tak
Trudność złapania: Bardzo niska
Występowanie Shiny: Brak danych
Dodawany do kolekcji przez: Złapanie
Dostępny od poziomu: 1
ESP: 1525
Umiejętności: Fluffy --- Bulletproof
1 1 1 1 1 1 1 1 0 2 1 1 1 1 1 1 1 1


Wygląd i zachowanie

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Tackle 1 40 100 Zadaje obrażenia.
Growl 1 - 100 Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom (5%).
Defense Curl 4 - 100 Zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Podwaja moc ataków Rollout i Ice Ball, działa na całą walkę.
Copycat 8 - 1000 Kopiuje ostatni użyty w walce ruch. Ostatni ruch jest zapisywany nawet jeśli nie trafi lub zatrzyma się na osłonie/umiejętności. Ruch nie liczy się jako ostatnio użyty jeśli Pokemon w ogóle go nie wykona (czyli przez flinch, freeze, sleep). Ruch kopiowany jest jedynie na jedną rundę, jeśli zostanie skopiowany ruch wielorundowy, zadziała tylko pierwsza runda tego ruchu.
Double Kick 16 30 100 Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Headbutt 21 70 100 Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika.
Take Down 25 90 85 Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych.
Reversal 32 - 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Zmienia się ona następująco: 20 dla >= 67%, 40 dla >= 35%, 80 dla >= 20%, 100 dla >= 10%, 150 dla >= 4% oraz 200 dla < 4%.
Cotton Guard 36 - 100 Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 3 poziomy (15%).
Double-Edge 40 120 100 Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych.


Dostępne TM

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
TM 45 Thunder Wave - 90 Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
TM 232 Agility - 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%).
TM 44 Rest - 100 W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący.
TM 59 Snore 50 100 Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
TM 292 Reversal - 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Zmienia się ona następująco: 20 dla >= 67%, 40 dla >= 35%, 80 dla >= 20%, 100 dla >= 10%, 150 dla >= 4% oraz 200 dla < 4%.
TM 61 Protect - 100 Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.
TM 64 Endure - 100 Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.
TM 76 Attract - 100 Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
TM 83 Sleep Talk - 100 Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%.
TM 108 Facade 70 100 Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
TM 144 Payback 50 100 Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy
TM 254 Electro Ball 70 100 Im Pokemon używający jest szybszy od przeciwnika tym większe zadaje obrażenia. Szybkość 4 razy większa - 150 moc, 3 razy - 120 moc, 2 razy - 80 moc, w pozostałych wypadkach - 60.
TM 179 Round 60 100 Zadaje obrażenia.
TM 194 Wild Charge 90 100 Obrażenia zwrotne - 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.


Nauczyciel Ruchów

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Grassy Glide 60 100 Jeśli aktywny jest Trawiasty Teren, ruch ten zwiększy swój priorytet o +1 po udanym użyciu.


Ewolucje

831.gif
>
24 lvl
832.gif
Wooloo Dubwool



Powrót do Listy Pokemonów