Chinchou: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 44: Linia 44:
 
</table>
 
</table>
 
</td>
 
</td>
<td width=125px style="background:#82DEFF;"> http://www.iaza.com/work/130401C/iaza17511480698400.png </td>
+
<td width=125px style="background:#82DEFF;"> http://www.iaza.com/work/130618C/iaza17511477110900.png </td>
  
 
<td style="background:#82DEFF; text-align: left;">
 
<td style="background:#82DEFF; text-align: left;">

Wersja z 18:45, 17 cze 2013

#169 Crobat #170 Chinchou #171 Lanturn


Przyrosty
Atak +2
Obrona +2
SP Atak +3
SP Obrona +3
Celność +3'
Uniki +3
Życie +15
iaza17511477110900.png

Chinchou


ID: #170


Typ: Wodny Elektryczny


Występowanie w grze: Jezioro


Dostępny od poziomu 1

1 0.5 0.5 2 1 0.5 1 1 1 1 0.3 2 1 0.5 1 1 1








Wygląd

Chinchou to mały, niebieski jajowaty pokemon z drobnymi stópkami, białymi delikatnymi płetwami zamiast rąk oraz wyrastającymi z okolic ogona dwoma czułkami zakończonymi dwoma święcącymi na żółto latarenkami.Jego żółte oczy mają nietypowe czarne źrenice w kszatłcie znaku "plus".

Zachowanie

Chinchou błyska latarenkami by porozumieć się z pobratymcami. Wytwarzają one tyle energii elektrycznej, że samego właściciela przyprawiają o dreszcze.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Bubble 1 20 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Supersonic 1 - 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Thunder Wave 6 - 100 Paraliżuje przeciwnika.
Flail 9 - 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Confuse Ray 12 - 100 Atak otępiający przeciwnika.
Water Gun 17 40 100 -
Spark 20 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Take Down 23 90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
Electro Ball 28 70 100 -
BubbleBeam 31 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Signal Beam 34 85 100 10% szans na otępienie przeciwnika
Discharge 39 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Aqua Ring 42 - 100 Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Hydro Pump 45 120 80 -
Charge 50 - 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
20 Rage 10
24 Thunderbolt 40
25 Thunder 50
31 Mimic 15
32 Double Team 1
34 Bide 15
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
52 Curse 15
54 Zap Cannon 51
56 Hidden Power 15
59 Snore 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
62 Rain Dance 15
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
89 Heal Bell 5

Ewolucje

chinchou.png

27 poziom
lanturn.png
Chinchou Lanturn



Powrót do Listy Pokemonów