Grumpig: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 184: Linia 184:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 00:29, 28 cze 2015

#325 Spoink Lista Pokemonów #327 Spinda


Przyrosty
Atak +3
Obrona +4
SP Atak +5
SP Obrona +6
Szybkość +5
Życie +25
326.png

Grumpig


ID: #326


Typ: Psychiczny


Występowanie w grze: Nawiedzona Wieża


Dostępny od poziomu 32

1 1 1 1 1 1 0.5 1 2 0.5 1 1 1 1 2 2 1








Wygląd

Gurmpig przypomina fioletowo-szarą świnię, poruszającą się na dwóch nogach. Na jego ciele, dostrzec można trzy czarne perły. Jedna znajduje się na brzuchu, zaś pozostałe na głowie. Są one silnie związane z jego psychicznymi mocami. Pokemon ma duże, szare uszy z różowym środkiem i różowy nos, na fioletowej głowie. Z tyłu, Grumpig ma kręcony, różowy ogon. Nogi są w kolorze fioletowym, tak jak tułów, zaś reszta jest w kolorze szarym.

Zachowanie

Pokemon jest w stanie wykonywać specjalne kroki taneczne, którymi chce zahipnotyzować przeciwników. Taniec ten stał się popularny wśród ludzi. Podobnie jak u Spoinka, perły Gurmpiga pomagają pokemonowi w wykonywaniu skomplikowanych ataków psychicznych.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Psybeam 1 65 100 10% szans na otępienie przeciwnika.
Psywave 1 45 80 Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.
Splash 1 10 80 -
Psych Up 15 - 100 Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika.
Confuse Ray 18 - 100 Atak otępiajacy przeciwnika.
Zen Headbutt 26 80 90 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rest 29 - 100 Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.
Snore 29 40 100 NIEDOSTĘPNY
Power Gem 35 70 100 -
Psyshock 42 90 100 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom.
Payback 46 120 100 -
Psychic 52 90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Bounce 59 85 85 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
1 Mega Punch 36
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
15 Hyper Beam 60
16 Pay Day 1
18 Counter 30
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
29 Psychic 40
30 Teleport 1
31 Mimic 15
32 Double Team 1
33 Reflect 1
39 Swift 25
40 Skull Bash 44
42 Dream Eater 46
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
46 Psywave 18
50 DynamicPunch 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
54 Zap Cannon 51
55 Psych Up 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
66 Iron Tail 42
68 Return 15
69 Shadow Ball 34
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
74 ThunderPunch 32
75 Detect 10
76 Attract 5
77 Thief 45
79 Fire Punch 32
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
89 Heal Bell 5
93 Focus Punch 40
96 Calm Mind 20
101 Light Screen 1
103 Brick Break 30
104 Shock Wave 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
116 Zen Headbutt 35
127 Bounce 30
133 Focus Blast 50
134 Energy Ball 45
137 Fling 35
138 Charge Beam 45
144 Payback 50
145 Giga Impact 60
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
164 Signal Beam 40

Ewolucje

325.gif

32 poziom
326.gif
Spoink Grumpig
Powrót do Listy Pokemonów