Legendarne Polowanie: Mewtwo
Legendarne Polowanie: Mewtwo - Legendarne Polowanie z regionu Kanto. W tym Polowaniu gracze zmagają się z potężnym, psychicznym Legendarnym Pokemonem. Po wygranym Polowaniu Trenerzy mają szanse na złapanie Mewtwo. |
|
Faza 1.
Legendarny Mewtwo siedzi na kamieniu i medytuje, zupełnie nie zwracając na was uwagi.
Przeciwnicy
Dodatkowe elementy walki
- Legendarny pokemon ma ponad 800000 punktów życia
- Mewtwo nie atakuje, tylko całą walkę używa Meditate
- każde użycie Meditate daje Mewtwo jeden ładunek medytacji, który zwiększy jego statystyki w następnych fazach
- jeśli nie uda się odebrać mu połowy życia w czasie walki, co przerywa medytacje, medytacja się powiedzie i Mewtwo dostanie 450 ładunkó medytacji
Warunek Zwycięstwa
Walkę zawsze się wygrywa. Ale pośrednim warunkiem wygranej jest zabranie Mewtwo połowy życia, aby nie wzmocnił się za bardzo.
Faza 2.
Mewtwo patrzy na was wyraźnie rozzłoszczony i szykuje się do szybkiego powalenia Waszych Pokemonów.
Przeciwnicy
Dodatkowe elementy walki
- Mewtwo otrzymuje bonusowe statystyki w wysokości 0.83% za każdy ładunek medytacji zgromadzony w pierwszej fazie
Warunek Zwycięstwa
Punkty życia Mewtwo muszą spaść poniżej połowy.
Faza 3.
Wasze Pokemony utrzymały się wystarczająco długo. Zmęczony Legendarny Mewtwo musiał zmienić taktykę. Jest już osłabiony, więc to idealny moment na atak!
Przeciwnicy
Dodatkowe elementy walki
- Mewtwo otrzymuje bonusowe statystyki w wysokości 1.25% za każdy ładunek medytacji zgromadzony w pierwszej fazie
Warunek Zwycięstwa
Powalenie przeciwnika.
Strategia i Pokemony
Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę
W pierwszej fazie walczymy z nieruchomym przeciwnikiem o ogromnym hp. Zdecydowanie warto mu zbić obronę pierwszym pokemonem w walce(ruchy Leer, Screech, Tail Whip jeśli pozostałe pokemony biją fizycznie lub Acid Spray, Fake Tears, Metal Sound jeśli pozostałe pokemony będą biły atakami specjalnymi). Pozostałe dwa pokemony powinny bić ruchami super efektywnymi: Robak, Mrok, Duch. Wystarczy jak będą wytrenowane w atak(i trochę szybkość aby trafiały).
Pozostałe dwie fazy to po prostu bicie Mewtwo w dwóch różnych formach. Na fazę drugą najlepsze są ruchy wróżkowe/duchowe/latające i pokemony odporne na walkę i psychiczne. Na trzecią fazę najlepsze są ruchy robacze/mroczne/duchowe i pokemony z odpornością na ataki psychiczne.