Legendarne Polowanie: Trio Stworzenia: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(usuniecie niepotrzebnych spacji)
(dodanie spacji we wlasciwe miejsce)
 
Linia 26: Linia 26:
  
 
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
 
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
 +
  
 
= Faza 2. =
 
= Faza 2. =
Linia 43: Linia 44:
  
 
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
 
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
 +
  
 
= Faza 3. =
 
= Faza 3. =
Linia 62: Linia 64:
  
 
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
 
Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.
 +
  
 
= Strategia i Pokemony =
 
= Strategia i Pokemony =
  
 
''Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę''
 
''Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę''

Aktualna wersja na dzień 20:04, 22 kwi 2022

Legendarne Polowanie: Trio Stworzenia - Legendarne Polowanie z regionu Sinnoh. W tym Polowaniu gracze zmagają się z trójką stworzenia jednocześnie. A są to Dialga, Palkia oraz Giratina.


Faza 1.

wpiszę ten tekst za jakiś czas

Przeciwnicy

Dodatkowe elementy walki

  • Dialga używa ekskluzywnego ruchu Wild Roar of Time: ruch ładujący. Rozpoczęcie ładowania ma priorytet +6, użycie ataku ma priorytet -6. Jeśli nie zostanie przerwany, cofnie statystyki Pokemonów i dane walki o 4 rundy po czym zada obrażenia. Ruch ten nie może być zablokowany przy użyciu Protect itp.
  • Dialga nie może otrzymać więcej niż 10.000 obrażeń pojedynczym uderzeniem

Warunek Zwycięstwa

Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.


Faza 2.

wpiszę ten tekst za jakiś czas

Przeciwnicy

Palkia: Podgląd Pokemona

Dodatkowe elementy walki

  • Palkia używa Wild Spacial Rend: ruch który zawsze trafia, ignoruje odporności, przebija ochronne umiejętności i większość osłon przeciwnika. Nakłada również losowy status na przeciwnika
  • Palkia odbiera przedmioty trzymane Pokemonom przeciwnika

Warunek Zwycięstwa

Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.


Faza 3.

wpiszę ten tekst za jakiś czas

Przeciwnicy

Giratina : Podgląd Pokemona

Dodatkowe elementy walki

  • Giratina wciąga graczy do odwrotnego świata, w którym sporo elementów działa inaczej
  • STAB otrzymują ruchy graczy niezgodne z typami Pokemona
  • odporności Pokemonów gracza są odwracane (1 / odporność), dodatkowo 0 zamienia się na 4, a 1 na 0.25
  • część statusów zostaje odwracana na Pokemona gracza przy próbie użycia ich na Giratinie, czyli: Uwięzienie, Otępienie, Oszołomienie, Paraliż, Zamrożenie, Zatrucie, Uśpienie, Podpalenie oraz zmiany poziomów statystyk

Warunek Zwycięstwa

Sprowadzenie życia przeciwnika do 0.


Strategia i Pokemony

Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę