Nosepass: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 462: Linia 462:
 
<tr>
 
<tr>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>124</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>124</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>'''[[Absorb]]'''</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>'''[[Magnet Rise]]'''</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td>
 
</tr>
 
</tr>

Wersja z 13:15, 3 kwi 2014

#298 Azurill Lista Pokemonów #300 Skitty


Przyrosty
Atak +3
Obrona +7
SP Atak +3
SP Obrona +5
Szybkość +2
Życie +15
299.png

Nosepass


ID: #299


Typ: Kamienny


Występowanie w grze: Pustynia, Opuszczona Elektrownia


Dostępny od poziomu 15

0.5 0.5 2 2 1 0.5 1 0.5 1 2 2 2 1 1 1 1 1








Wygląd

Ciało tego pokemona jest twarde i kanciaste. Jest ciemno-niebieskiego koloru. Pierwsze co rzuca się w oczy po zobaczeniu pokemona, to jego ogromny, czerwony nos. Posiada ręce i nogi ze szczelinami w każdej z kończyn. Okrągłe otwory po bokach głowy służą jako uszy. Ma wiecznie zamknięte czarne oczy, które wyglądają jakby miał na nich maskę.

Zachowanie

Ich nosy służą jako elektromagnesy i wskazują drogę na północ. Nie mogą stać naprzeciwko sobie, bo każdy z Nosepassów ma taką sama polaryzację, przez co się odpychają. Magnetyzm tego pokemona zwiększa się gdy jest zimno. Zwykle stoi w jednym miejscu z nosem zwróconym ku północy. Obserwacje wykazały, że pokemon ten porusza się z prędkością 1 centymetra na rok. Broni się podnosząc swój magnetyzm i przyciągając do ciała metalowe przedmioty. Zwykle zamieszkują jaskinie.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Tackle 1 50 100 -
Harden 4 - 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Rock Throw 11 50 90 -
Thunder Wave 15 - 100 Paraliżuje przeciwnika.
Rock Blast 18 25 90 Atakuje 4-5 razy w rundzie.
Rest 22 - 100 Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.
Spark 25 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Rock Slide 29 75 90 Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Power Gem 32 70 100 -
Discharge 39 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Earth Power 43 90 100 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Stone Edge 46 100 100 -
Lock-On 50 - 100 Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie.
Zap Cannon 50 120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.


Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
20 Rage 10
24 Thunderbolt 40
25 Thunder 50
26 Earthquake 44
27 Fissure 60
31 Mimic 15
32 Double Team 1
36 Selfdestruct 40
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
47 Explosion 50
48 Rock Slide 31
50 DynamicPunch 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
54 Zap Cannon 51
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
74 ThunderPunch 32
75 Detect 10
76 Attract 5
79 Fire Punch 32
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
86 AncientPower 28
92 Defense Curl 1
104 Shock Wave 25
105 Rock Tomb 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
124 Magnet Rise 20
128 Earth Power 40
146 Rock Polish 15
147 Stone Edge 45
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
161 Iron Defense 25

Ewolucje

299.gif
>
Ewolucja w dziczy
40 poziom
476.gif
Nosepass Probopass


Powrót do Listy Pokemonów