Regidrago

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

#894 Regieleki #895 Regidrago (Lista Pokemonów) #896 Glastrier


Regidrago
Przyrosty
Atak +6
Obrona +3
SpAtak +6
SpObrona +3
Szybkość +5
Życie +45
Wzrost: 2.1m
Waga: 200kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #895
Inne formy: Brak
Typ: Smoczy
Płeć: bezpłciowy
Region: Galar
Występowanie w Dziczy: brak
Możliwość złapania: Nie
Trudność złapania: Bardzo wysoka
Występowanie Shiny: Brak danych
Dodawany do kolekcji przez: -
Dostępny od poziomu: 1
ESP: Brak danych
Umiejętności: --- --- ---
1 0.5 0.5 0.5 0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 2 1 1 2 2


Wygląd i zachowanie

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Vice Grip 1 55 100 Zadaje obrażenia.
Twister 1 40 100 Trafia z podwójną mocą Pokemony w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Bite 6 60 100 Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Ancient Power 12 60 100 Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników o 1 poziom (5%).
Dragon Breath 18 60 100 Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Focus Energy 24 - 100 Zwiększa szansę na trafienie krytyczne następnego ruchu o 2 poziomy.
Crunch 30 80 100 Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Dragon Claw 36 80 100 Zadaje obrażenia.
Hammer Arm 42 100 90 Po trafieniu zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom (5%).
Dragon Dance 48 - 100 Zwiększa Atak i Szybkość używającego o 1 poziom (5%).
Thrash 54 120 100 Pokemon atakuje przez 2-3 rundy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ.
Laser Focus 60 - 1000 Gwarantuje, że następny ruch użytkownika będzie ciosem krytycznym, o ile jego moc nie jest wyższa niż 150.
Hyper Beam 72 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
Explosion 78 250 100 Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych.


Dostępne TM

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
TM 8 Body Slam 85 100 Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika.
TM 15 Hyper Beam 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
TM 101 Light Screen - 100 Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy).
TM 33 Reflect - 100 Obniża obrażenia od ataków fizycznych o 40% przez 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy).
TM 260 Focus Energy - 100 Zwiększa szansę na trafienie krytyczne następnego ruchu o 2 poziomy.
TM 36 Self-Destruct 200 100 Po trafieniu używający otrzymuje 30% obrażeń zwrotnych.
TM 44 Rest - 100 W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący.
TM 59 Snore 50 100 Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
TM 292 Reversal - 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Zmienia się ona następująco: 20 dla >= 67%, 40 dla >= 35%, 80 dla >= 20%, 100 dla >= 10%, 150 dla >= 4% oraz 200 dla < 4%.
TM 61 Protect - 100 Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.
TM 87 Outrage 120 100 Pokemon atakuje przez 2-3 rundy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ.
TM 64 Endure - 100 Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.
TM 83 Sleep Talk - 100 Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%.
TM 247 Crunch 80 100 Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
TM 108 Facade 70 100 Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
TM 94 Dragon Claw 80 100 Zadaje obrażenia.
TM 250 Dragon Dance - 100 Zwiększa Atak i Szybkość używającego o 1 poziom (5%).
TM 139 Dragon Pulse 85 100 Zadaje obrażenia.
TM 145 Giga Impact 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
TM 302 Thunder Fang 65 95 Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie i/lub oszołomienie przeciwnika (mogą zostać nałożone oba, żaden lub jeden z nich).
TM 257 Fire Fang 65 95 Po trafieniu 10% szans na podpalenie oraz oszołomienie przeciwnika. Szansa na oszołomienie i podpalenie jest liczona osobno (mogą być oba, żaden lub jeden z nich).
TM 179 Round 60 100 Zadaje obrażenia.
TM 241 Breaking Swipe 60 100 Zmniejsza Atak przeciwnika o 1 poziom.


Nauczyciel Ruchów

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Draco Meteor 130 90 Po trafieniu obniża Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%).
Scale Shot 25 90 Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. Po udanym trafieniu zwiększy swoją Szybkość o 1 poziom oraz zmniejszy swoją Obronę o 1 poziom (efekt zadziała tylko raz w rundzie).


Ewolucje

895.gif
Regidrago



Powrót do Listy Pokemonów