Spiritomb: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 184: Linia 184:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 40% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 22:24, 27 cze 2015

#441 Chatot Lista Pokemonów #443 Gible


Przyrosty
Atak +5
Obrona +6
SP Atak +5
SP Obrona +6
Szybkość +2
Życie +15
442.png

Spiritomb


ID: #442


Typ: Duch Mroczny


Występowanie w grze: Pustynia Lodowa


Dostępny od poziomu 25

0 1 1 1 1 1 0 0.5 1 0 1 1 1 1 1 1 1








Wygląd

Spiritomb nie ma fizycznego ciała. Wydostaje się z małego kamienia, zwanego Odd Keystone. Skała jest w kształcie trapezu. Ma dwie małe kropki i pęknięcie, z którego wydostaje się pokemon. Razem wyglądają jak twarz. Spiritomb to fioletowa eteryczna konstrukcja o kształcie przybliżonym do kształtu koła. Wygląda, jakby wiecznie marszczył brwi. Po środku ciała widnieje zielona twarz z zygzakowatym otworem gębowym i oczami ze spiralnymi źrenicami. Dookoła niej, rozmieszczone są mniejsze i większe zielone punkty.

Zachowanie

Spiritomb jest stworzony z 108 duchów uwięzionych w Odd Keystone. Niektóre mają nawet 500 lat. Jest agresywny i destrukcyjny. Może bez namysłu wszystkich chłostać i sprawiać im ból.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Curse start 0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
Pursuit start 60 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80.
Confuse Ray start 0 100 Atak otępiający przeciwnika.
Shadow Sneak start 40 100 -
Faint Attack start 60 100 -
Hypnosis start 0 60 Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Dream Eater start 100 100 Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 40% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Ominous Wind start 60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom.
Sucker Punch 31 80 100 -
Nasty Plot 37 0 100 Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Memento 43 200 100 Zmniejsza atak i specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych.
Dark Pulse 49 80 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
15 Hyper Beam 60
20 Rage 10
29 Psychic 40
30 Teleport 1
31 Mimic 15
32 Double Team 1
42 Dream Eater 46
44 Rest 45
46 Psywave 18
52 Curse 15
55 Psych Up 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
69 Shadow Ball 34
75 Detect 10
76 Attract 5
77 Thief 45
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
95 Water Pulse 25
96 Calm Mind 20
105 Rock Tomb 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
113 Ominous Wind 30
114 Sucker Punch 40
125 Uproar 40
141 Will-O-Wisp 45
142 Silver Wind 30
145 Giga Impact 60
151 Captivate 5
152 Dark Pulse 40
154 Natural Gift 40


Ewolucje

442.gif
Spiritomb


Powrót do Listy Pokemonów