Sunkern: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 148: Linia 148:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 20:50, 27 cze 2015

#190 Aipom Lista Pokemonów #192 Sunflora


Przyrosty
Atak +2
Obrona +2
SP Atak +2
SP Obrona +2
Szybkość +2
Życie +15
191.png

Sunkern


ID: #191


Typ: Trawiasty


Występowanie w grze: Równina


Dostępny od poziomu 1

1 2 0.5 0.5 0.5 2 1 2 1 1 1 0.5 1 2 1 2 1








Wygląd

Sunkern to mały, żółty podobny do nasiona Pokemon z wyrastającym na czubku ciała kiełkiem. Posiada trójkątne, podobne do kolców wypukłości dookoła głowy okalające kiełek. Na jego ciele widoczne są szerokie, brązowe, pionowe paski. Dwa z nich zaczynają się strzępieniem tuż nad ciemnymi oczami tego Pokemona i spływają swobodnie w dół. Trzeci znajduje się między dwoma poprzednimi i zaczyna się pod ustami ostrym kształtem. Powieki Sunkerna są brązowe, więc kiedy zamyka oczy ich zarys zlewa się z brązem pasków.

Zachowanie

Sunkern jest znany ze swojej słabości. Świadomy jej żywi się kroplami rosy znajdywanymi pod roślinami dopóty, dopóki nie ewoluuje. Stara się jak najmniej poruszać i konserwować substancje odżywcze w ciele potrzebne do ewolucji. Jeśli zostaje zaatakowany, trzęsie listkami w stronę atakującego. Sunkern czasami spada o poranku z nieba z niewyjaśnionych przyczyn. W rok po zimnym lecie populacja tych Pokemonów eksploduje. Przeważnie można je spotkać na trawiastych łąkach.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Absorb 1 20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Growth 1 - 100 Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Ingrain 4 - 100 Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)
GrassWhistle 7 - 100 Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Mega Drain 10 40 100 Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Leech Seed 13 - 90 Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu.
Razor Leaf 16 55 95 -
Giga Drain 22 75 100 Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Endeavor 25 - 100 Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Synthesis 28 - 100 Regeneruje 25% aktualnego zdrowia używającemu.
Natural Gift 31 80 100 -
SolarBeam 34 120 100 W 1 rundzie ładuje energię, a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
Double-Edge 37 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Sunny Day 40 - 0 NIEDOSTĘPNY
Seed Bomb 43 80 100 -

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
3 Swords Dance 1
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
20 Rage 10
21 Mega Drain 15
22 SolarBeam 52
31 Mimic 15
32 Double Team 1
44 Rest 45
52 Curse 15
61 Protect 10
63 Giga Drain 30
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
72 Sludge Bomb 36
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
85 Synthesis 15
98 Bullet Seed 35
101 Light Screen 1
102 Safeguard 20
103 Brick Break 30
108 Facade 30
109 Secret Power 30
125 Uproar 40
128 Earth Power 40
129 Endeavor 30
134 Energy Ball 45
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
163 Seed Bomb 45

Ewolucje

191.gif

Słoneczny Okruch
(Min. 16 poziom)
192.gif
Sunkern Sunflora




Powrót do Listy Pokemonów