Zadania Dzienne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(ramka w tabeli)
 
(Nie pokazano 8 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
Każdego dnia wraz z dziennym resetem (około godziny 3:40) każdemu graczowi z poziomem 10 lub wyższym będzie losowane zadanie. Nie ma ograniczeń czasu co do wykonania zadania - ograniczona jest ilość zadań dziennych jakie możecie mieć w tym samym czasie. Można mieć ich maksymalnie trzy na raz. W każdym zadaniu otrzymujecie dwie nagrody:
+
Codziennie w czasie nocnego [[Reset|restartu]] (00:00-00:30) gry, każdemu graczowi (z poziomem 10 i wyższym) zostaje wylosowane jedno Zadanie Dzienne.
<br>'''- [[Kapsułka Doświadczenia]] -''' nowe przedmioty na razie dostępne tylko z zadań. Każdy z nich dodaje 5 punktów doświadczenia wybranemu przez Was Pokemonowi.
 
<br>'''- [[Przedmioty do Trzymania]] II oraz III poziomu - ''' również dostępne jedynie z zadań, jak na razie. Szansa na wylosowanie przedmiotu poziomu III zwiększa się wraz z osiągnięciem oraz poziomem gracza.
 
  
Zadania zawsze są aktywne. Jeśli będą trzy niewykonane zadania na koniec dnia, wraz z resetem najstarsze, niezamrożone z nich zostanie usunięte, a na jego miejsce wylosowane nowe.
+
=Działanie=
Zadań nie trzeba akceptować ani nic z nimi robić - są zawsze aktywne.
+
* Za wykonanie Zadania Dziennego otrzymujemy z góry określoną nagrodę, która trafia do zakładki nagród (ikona prezentu).
 
+
* Zadania Dzienne nie mają ustawionego limitu czasowego.
'''Przelosowanie zadania '''- posiadając 3 poziom Zadaniowca możena raz dziennie przelosować jedno z zadań posiadanych. Zadanie zostanie usunięte, a zamiast niego wylosowane zostanie nowe zadanie.
+
* Można mieć aktywne maksymalnie 3 Zadania Dzienne w tym samym czasie (tzn. jeśli mamy 3 niewykonane Zadania Dzienne i wylosujemy kolejne to to nowe zastępuje to najstarsze).
 
+
* Istnieje możliwość przelosowania Zadania Dziennego za 50 [[Punkty Zasług|Punktów Zasług]].
Trudność zadania oraz nagrody są w większości zależne od poziomu gracza, jednak jest w nich lekka losowość.
 
 
 
'''Zamrażanie zadań '''- każde zadanie można w dowolnym momencie "zamrozić". Oznacza to, że zadanie nie zostanie usunięte, nawet jeśli będzie brakowało miejsca na nowe (wtedy zostanie usunięte drugie z kolei najstarsze) podczas dziennego losowania.
 
  
 
'''Uwaga''':
 
'''Uwaga''':
'''Podróż '''- podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie na złapanie 20 Caterpie, po podróży do innego regionu nadal będzie wymagane złapanie 20 Caterpie.
+
'''Podróż '''- podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych, ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie "Pójdź do 100 wypraw do Plaża Wielkiej Fali." to po podróży do innego regionu wymagana dzicz się nie zmieni.
 
 
== LISTA ZADAŃ DZIENNYCH ==
 
<table border="1" rules="all" width="100%" align="center" style="text-align: center;"><tr></tr>
 
<tr>
 
<td bgcolor="#a7d3ff"><br>'''Nazwa zadania'''<br><br></td>
 
<td bgcolor="#a7d3ff" width="20%">'''Opis zadania'''</td>
 
<td bgcolor="#a7d3ff">'''Wymagana ilość'''</td>
 
<td bgcolor="#a7d3ff" width="40%">'''Dodatkowe informacje'''</td>
 
<td bgcolor="#a7d3ff" width="50px">'''MN<ref>'''MN (Mnożnik nagród) - zwiększa ilość kapsułek oraz zwiększa szanse na przedmiot 3 poziomu.'''</ref>'''</td>
 
</tr>
 
<tr>
 
<td bgcolor="#99cccc" colspan="5">'''ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 10'''</td>
 
</tr>
 
 
 
 
 
<tr>
 
<td>Oszczędne Pokeballe</td>
 
<td>Złap Pokemony w zwykłe Pokeballe.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 10</td><td>do 50</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Kolekcja Owoców</td>
 
<td>Znajdź różnych typów Jagód.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 10</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="#FCB268">
 
<td>Obieżyświat</td>
 
<td>Złap daną ilość Pokemonów w każdej Dziczy.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 3</td><td>do 10</td></tr></table></td>
 
<td>Nie dotyczy dziczy weekendowej.</td>
 
<td>3</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Silny Zawodnik</td>
 
<td>Pokonaj Pokemony w Dziczy.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 25</td></tr></table></td>
 
<td>Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki.</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Zlecenie na Gatunek</td>
 
<td>Złap Pokemony danego gatunku.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 20</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Jagodobranie</td>
 
<td>Zbierz jagody dowolnego rodzaju.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 50</td><td>do 250</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Multikolor</td>
 
<td>Złap po jednym Pokemonie różnego typu.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 6</td><td>do 16</td></tr></table></td>
 
<td>Przy Pokemonach z dwoma typami oba są liczone oddzielnie.</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Grosz do Grosza</td>
 
<td>Zbierz Yeny w wydarzeniach z Dziczy.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 50000</td><td>do 500000</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="#ffff99">
 
<td>Uzupełnienie Hodowli</td>
 
<td>Złap Pokemony dnia.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 30</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>2</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Wyzwanie Pokeballi</td>
 
<td>Złap Pokemony w wyznaczony rodzaj Balla.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 30</td></tr></table></td>
 
<td>Rodzaj Pokeballa jest losowy.</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr>
 
<td>Młode Okazy</td>
 
<td>Złap Pokemony na poziomie 5 lub niższym.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 10</td><td>do 50</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
  
<tr>
+
=Nagrody=
<td>Odkrywca</td>
+
* Nagroda za wykonanie Zadania Dziennego nie jest automatycznie przyznawana na konto. Trafia ona do nowej zakładki Nagród (dostęp do niej poprzez ikonkę prezentu obok raportów), w której możecie wybrać co chcecie otrzymać.
<td>Wpadnij na wydarzenia w dziczy.</td>
+
* Za wykonanie Zadania Dziennego możemy wybrać jeden spośród dwóch wariantów: [[Kapsułki Doświadczenia]] lub Przedmiot (Przedmiot II (70%), Przedmiot III (10%), 50 Metagroszy (8%), 5 Zielonych NE (6%), 1 Eventowy NE (3%), Dopalacz I (3%)).
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 25</td></tr></table></td>
+
* * Osiągnięcie [[Zadaniowiec]] zwiększa ilość [[Kapsułki Doświadczenia|Kapsułek Doświadczenia]] jaką możecie otrzymać.
<td>Znalezienie Jagód oraz Trenera nie jest liczone.</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="#ffffcc">
+
=Lista Zadań Codziennych=
<td>Polowanie na Typ</td>
+
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr>
<td>Złap Pokemony o danym typie.</td>
+
<tr bgcolor="969696">
<td align="center"><table><tr><td>od 10</td><td>do 40</td></tr></table></td>
+
<td width="20%" align="center>'''Tytuł Zadania'''</td>
<td>Typ jest losowy.</td>
+
<td width="40%" align="center>'''Polecenie'''</td>
<td>1</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr>
+
<td align="center">Złap Je Wszystkie</td>
<td bgcolor="#99cccc" colspan="5">'''ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 15'''</td>
+
<td align="center">Złap 50 Pokemonów w Dziczy.</td>
</tr>
+
</tr>  
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr bgcolor="#ffff99">
+
<td align="center">Trudna Zdobycz</td>
<td>Dzika Natura</td>
+
<td align="center">Złap Pokemona o trudności łapania IV lub V.</td>
<td>Pokonaj Pokemony w Dziczy<br>w stanie rozwścieczenia lub furii.</td>
+
</tr>  
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 15</td></tr></table></td>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td>─</td>
+
<td align="center">Pomyślna Seria</td>
<td>2</td>
+
<td align="center">Złap 3 Pokemony z rzędu (bez nieudanego łapania).</td>
</tr>
+
</tr>  
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr>
+
<td align="center">Jagodobranie</td>
<td bgcolor="#99cccc" colspan="5">'''ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 20'''</td>
+
<td align="center">Zbierz 200 Jagód w Dziczy.</td>
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="#ffff99">
 
<td>Pomyślna Seria</td>
 
<td>Złap wymaganą ilość Pokemonów<br> z rzędu.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 3</td><td>do 15</td></tr></table></td>
 
<td>Brak próby złapania Pokemona nie przerywa serii. Nieudane łapanie Stunballem przerywa serię.</td>
 
<td>2</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="#ffff99">
 
<td>Ostatni Zryw</td>
 
<td>Pokonaj Pokemony w Dziczy, za pomocą Pokemona z niepełnym zdrowiem.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 3</td><td>do 15</td></tr></table></td>
 
<td>Wysłany Pokemon musi mieć mniej niż 10% życia.</td>
 
<td align="center">2</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr>
+
<td align="center">Awanturnik</td>
<td>Awanturnik</td>
+
<td align="center">Pokonaj 20 trenerów w Dziczy.</td>
<td>Pokonaj Trenerów w Dziczy.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 10</td><td>do 40</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr bgcolor="#ffff99">
+
<td align="center">Grosz do Grosza</td>
<td>Przełamać Odporność</td>
+
<td align="center">Zbierz 200.000 Yen z wydarzeń w Dziczy.</td>
<td>Pokonaj Pokemony w Dziczy podanym Pokemonem.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 3</td><td>do 15</td></tr></table></td>
 
<td>Typ Pokemona wysłany do walki musi mieć wrażliwość x4. Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki.</td>
 
<td>2</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr>
+
<td align="center">Cel Dnia</td>
<td>Różnorodność Balli</td>
+
<td align="center">Złap 20 Pokemonów Dnia.</td>
<td>Złap po 1 Pokemonie w daną ilość różnych Balli.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 3</td><td>do 10</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr>
+
<td align="center">Polowanie na Typ</td>
<td>Szybka Wygrana</td>
+
<td align="center">Złap 30 Pokemonów, których przynajmniej jeden typ to X.</td>
<td>Pokonaj Pokemony w Dziczy, kończąc walkę ze 100% zdrowia Twojego Pokemona. </td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 30</td></tr></table></td>
 
<td>Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki.</td>
 
<td>─</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr>
+
<td align="center">Dzicz Dnia </td>
<td bgcolor="#99cccc" colspan="5">'''ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 30'''</td>
+
<td align="center">Pójdź na 100 wypraw do Dziczy X.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr>
+
<td align="center">Czas na Opiekę</td>
<td>Dobrze Wytrenowany</td>
+
<td align="center">Odbądź Aktywność: [[Opieka]].</td>
<td>Pokonaj Pokemona w Dziczy, ma który więcej poziomów niż wysłany do walki.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>1</td></tr></table></td>
 
<td>Ilość poziomów jest losowa (od 5 do 25).
 
<td>─</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
<tr bgcolor="#ff6633">
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td>Niemożliwa zdobycz</td>
+
<td align="center">Czas na Zabawę</td>
<td>Złap Pokemona o trudności złapania IV lub V w zwykłego Pokeballa.</td>
+
<td align="center">Odbądź Aktywność: [[Zabawa]].</td>
<td align="center"><table><tr><td>1</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>10</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
<tr>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td>Trening Pomocników</td>
+
<td align="center">Pracowity Trener</td>
<td>Pokonaj Pomocników Liderów w walkach treningowych w Salach.</td>
+
<td align="center">Spędź pełne 2 godziny w [[Praca|Pracy]] lub na [[Aktywność: Trening|Treningu]].</td>
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 15</td></tr></table></td>
 
<td>Musisz pokonać przynajmniej pierwszego Lidera, aby mieć dostęp do walk treningowych.</td>
 
<td>─</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
<tr bgcolor="#FCB268">
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td>Naturalna Siła</td>
+
<td align="center">Przerwa na Przekąskę</td>
<td>Pokonaj Pokemony w Dziczy za pomocą nietrenowanego Pokemona.</td>
+
<td align="center">Nakarm Pokemona dowolnym z trzech przysmaków.</td>
<td align="center"><table><tr><td>od 10</td><td>do 35</td></tr></table></td>
 
<td>Wysłany Pokemon musi mieć zerowy trening oraz nie mieć żadnych statystyk z Jagód. Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki.</td>
 
<td>3</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Pojedynek</td>
 +
<td align="center">Zawalcz z innym graczem - w Lidze lub w walce Treningowej.</td>
 +
</tr>
  
<tr bgcolor="#ffff99">
 
<td>Ja tego nie zrobię?!</td>
 
<td>Pokonaj Trenerów w Dziczy mając w drużynie nie więcej niż dwa Pokemony.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 5</td><td>do 20</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>2</td>
 
</tr>
 
  
<tr>
 
<td>Kamienna Skóra</td>
 
<td>Pokonaj Pokemony w Dziczy, nie lecząc oraz nie zmieniając drużyny między walkami.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>od 10</td><td>do 25</td></tr></table></td>
 
<td>─</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="#FCB268">
 
<td>Ten Jedyny</td>
 
<td>Złap danego Pokemona na określonym poziomie.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>1</td></tr></table></td>
 
<td>Pokemon oraz poziom jest losowy (od 20 do 50).</td>
 
<td>3</td>
 
</tr>
 
  
<tr>
 
<td bgcolor="#99cccc" colspan="5">'''ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 40'''</td>
 
</tr>
 
  
<tr>
 
<td>Wysokie Progi</td>
 
<td>Złap Pokemona o określonym poziomie lub wyższym.</td>
 
<td align="center"><table><tr><td>1</td></tr></table></td>
 
<td>Poziom jest losowy (od 30 do 50).</td>
 
<td>─</td>
 
</tr>
 
<tr></tr>
 
 
</table>
 
</table>
 
 
<references/>
 

Aktualna wersja na dzień 00:52, 11 lut 2023

Codziennie w czasie nocnego restartu (00:00-00:30) gry, każdemu graczowi (z poziomem 10 i wyższym) zostaje wylosowane jedno Zadanie Dzienne.

Działanie

  • Za wykonanie Zadania Dziennego otrzymujemy z góry określoną nagrodę, która trafia do zakładki nagród (ikona prezentu).
  • Zadania Dzienne nie mają ustawionego limitu czasowego.
  • Można mieć aktywne maksymalnie 3 Zadania Dzienne w tym samym czasie (tzn. jeśli mamy 3 niewykonane Zadania Dzienne i wylosujemy kolejne to to nowe zastępuje to najstarsze).
  • Istnieje możliwość przelosowania Zadania Dziennego za 50 Punktów Zasług.

Uwaga: Podróż - podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych, ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie "Pójdź do 100 wypraw do Plaża Wielkiej Fali." to po podróży do innego regionu wymagana dzicz się nie zmieni.

Nagrody

  • Nagroda za wykonanie Zadania Dziennego nie jest automatycznie przyznawana na konto. Trafia ona do nowej zakładki Nagród (dostęp do niej poprzez ikonkę prezentu obok raportów), w której możecie wybrać co chcecie otrzymać.
  • Za wykonanie Zadania Dziennego możemy wybrać jeden spośród dwóch wariantów: Kapsułki Doświadczenia lub Przedmiot (Przedmiot II (70%), Przedmiot III (10%), 50 Metagroszy (8%), 5 Zielonych NE (6%), 1 Eventowy NE (3%), Dopalacz I (3%)).
  • * Osiągnięcie Zadaniowiec zwiększa ilość Kapsułek Doświadczenia jaką możecie otrzymać.

Lista Zadań Codziennych

Tytuł Zadania Polecenie
Złap Je Wszystkie Złap 50 Pokemonów w Dziczy.
Trudna Zdobycz Złap Pokemona o trudności łapania IV lub V.
Pomyślna Seria Złap 3 Pokemony z rzędu (bez nieudanego łapania).
Jagodobranie Zbierz 200 Jagód w Dziczy.
Awanturnik Pokonaj 20 trenerów w Dziczy.
Grosz do Grosza Zbierz 200.000 Yen z wydarzeń w Dziczy.
Cel Dnia Złap 20 Pokemonów Dnia.
Polowanie na Typ Złap 30 Pokemonów, których przynajmniej jeden typ to X.
Dzicz Dnia Pójdź na 100 wypraw do Dziczy X.
Czas na Opiekę Odbądź Aktywność: Opieka.
Czas na Zabawę Odbądź Aktywność: Zabawa.
Pracowity Trener Spędź pełne 2 godziny w Pracy lub na Treningu.
Przerwa na Przekąskę Nakarm Pokemona dowolnym z trzech przysmaków.
Pojedynek Zawalcz z innym graczem - w Lidze lub w walce Treningowej.