Steelix: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 523: Linia 523:
 
<tr>
 
<tr>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>124</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>124</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>'''[[Absorb]]'''</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>'''[[Magnet Rise]]'''</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>20</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>20</td>
 
</tr>
 
</tr>
Linia 592: Linia 592:
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>
 
  
 
== Ewolucje ==
 
== Ewolucje ==

Wersja z 22:31, 2 kwi 2014

#207 Gligar Lista Pokemonów #209 Snubbull


Przyrosty
Atak +5
Obrona +10
SP Atak +3
SP Obrona +4
Szybkość +2
Życie +20
208.png

Steelix


ID: #208


Typ: Stalowy Ziemny


Występowanie w grze: Wulkan


Dostępny od poziomu 40

0.5 2 2 1 0 0.5 0.5 0 0.5 2 0.5 2 0.3 1 0.5 0.5 0.5








Wygląd

Zachowanie

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Thunder Fang start 65 95 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Fire Fang start 65 95 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Ice Fang start 65 95 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Bind start 15 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund
Harden start 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Tackle start 50 100 -
Curse start 0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
Rock Throw start 50 90 -
Rage start 20 100 Zwiększa atak używającemu o jeden poziom.
Rock Tomb start 50 80 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Autotomize start 0 100 Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
Smack Down start 50 100 -
DragonBreath start 60 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Slam start 80 75 -
Screech start 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Rock Slide start 75 90 Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Crunch start 80 100 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Iron Tail start 100 75 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
Dig 43 80 100 Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Stone Edge 46 100 1000 -
Double-Edge 49 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Sandstorm 52 0 100 -


Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
15 Hyper Beam 60
20 Rage 10
23 Dragon Rage 15
26 Earthquake 44
27 Fissure 60
28 Dig 32
31 Mimic 15
32 Double Team 1
36 Selfdestruct 40
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
47 Explosion 50
48 Rock Slide 31
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
66 Iron Tail 42
67 DragonBreath 30
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
76 Attract 5
77 Thief 45
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
86 AncientPower 28
88 Twister 16
92 Defense Curl 1
105 Rock Tomb 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
124 Magnet Rise 20
126 Aqua Tail 35
128 Earth Power 40
139 Dragon Pulse 40
144 Payback 50
145 Giga Impact 60
146 Rock Polish 15
147 Stone Edge 45
149 Gyro Ball 50
151 Captivate 5
152 Dark Pulse 40
154 Natural Gift 40
159 Flash Cannon 40
162 Iron Head 45

Ewolucje

095.gif
>
Wychowawca
40 poziom
208.gif
Onix Steelix


Powrót do Listy Pokemonów