Rampardos: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 196: | Linia 196: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>start</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>start</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>70</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>70</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Podnosi atak używającego o jeden poziom.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Podnosi atak używającego o jeden poziom.</td> | ||
</tr> | </tr> |
Wersja z 14:01, 3 kwi 2014
#408 Cranidos | Lista Pokemonów | #410 Shieldon |
|
Rampardos
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Headbutt | start | 70 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Leer | start | 0 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom. | ||
Focus Energy | start | 0 | 100 | Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. | ||
Pursuit | start | 60 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. | ||
Take Down | start | 90 | 85 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń. | ||
Scary Face | start | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy | ||
Assurance | start | 100 | 100 | - | ||
Chip Away | start | 70 | 100 | Podnosi atak używającego o jeden poziom. | ||
Endeavor | start | 0 | 100 | Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. | ||
Zen Headbutt | 43 | 80 | 90 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Screech | 51 | 0 | 85 | Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy | ||
Head Smash | 58 | 150 | 80 |
Dostępne TM
Ewolucje
> 30 poziom |
|||
Cranidos | Rampardos |
Powrót do Listy Pokemonów |