Marill: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 213: | Linia 213: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)</td> |
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
Linia 243: | Linia 243: | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
− | |||
== Dostępne TM == | == Dostępne TM == |
Wersja z 19:31, 27 cze 2015
#182 Bellossom | Lista Pokemonów | #184 Azumarill |
|
Marill
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Marill to mały dwunożny niebieski pokemon. Ma bliski kuli kształt i okrągłą białą plamę na brzuchu.No głowie wyrastają mu równie okrągłe uszy z czerwonym wnętrzem.Posiada krótkie rączki i nóżki.Jego elastyczny czarny ogon jest zygzakowatego kształtu zwieńczony błękitnym jakby bąbelkiem. Posiada parę ciemno niebieskich oczu oraz malutki nosek.
Zachowanie
Ma doskonały słuch.Jego pokryte wodoodpornym futrem ciało pomaga mu osiągać wspaniałe wyniki w pływaniu, poprzez obniżanie tarcia z wodą. Wnętrze jego ogona jest wypełnione olejem,który jest lżejszy od wody i unosi się na niej.Gdy pożywia się roślinami z dna rzek lub jezior widać jego unoszący się na wodzie ogon. Gdy chce pożywić się z rwących rzek uprzednio owija ogon wokół najbliższego korytu rzeki drzewa. Czasem skacze na swoim ogonie.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Bubble | 1 | 20 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Tackle | 1 | 50 | 100 | - | ||
Tail Whip | 2 | - | 100 | Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom. | ||
Water Gun | 7 | 40 | 100 | - | ||
Defense Curl | 10 | - | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. | ||
Rollout | 10 | 30 | 90 | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem, gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy. | ||
BubbleBeam | 13 | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Aqua Tail | 20 | 90 | 90 | - | ||
Double-Edge | 23 | 120 | 100 | Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Aqua Ring | 28 | - | 100 | Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku) | ||
Rain Dance | 31 | - | 0 | NIEDOSTĘPNY | ||
Superpower | 37 | 120 | 100 | Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. | ||
Hydro Pump | 40 | 120 | 80 | - |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
1 | Mega Punch | 36 |
5 | Mega Kick | 46 |
6 | Toxic | 15 |
8 | Body Slam | 37 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
11 | BubbleBeam | 24 |
12 | Water Gun | 10 |
13 | Ice Beam | 42 |
14 | Blizzard | 52 |
19 | Seismic Toss | 15 |
20 | Rage | 10 |
28 | Dig | 32 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
37 | Egg Bomb | 35 |
39 | Swift | 25 |
40 | Skull Bash | 44 |
44 | Rest | 45 |
50 | DynamicPunch | 45 |
51 | Headbutt | 25 |
52 | Curse | 15 |
53 | Rollout | 34 |
60 | Icy Wind | 18 |
61 | Protect | 10 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
66 | Iron Tail | 42 |
68 | Return | 15 |
70 | Mud-Slap | 8 |
71 | Ice Punch | 32 |
76 | Attract | 5 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
92 | Defense Curl | 1 |
93 | Focus Punch | 40 |
95 | Water Pulse | 25 |
103 | Brick Break | 30 |
108 | Facade | 30 |
109 | Secret Power | 30 |
122 | Knock Off | 1 |
126 | Aqua Tail | 35 |
127 | Bounce | 30 |
137 | Fling | 35 |
151 | Captivate | 5 |
154 | Natural Gift | 40 |
165 | Superpower | 45 |
Ewolucje
› 8 poziom Przywiązanie |
› 18 poziom |
|||
Azurill | Marill | Azumarill |
Powrót do Listy Pokemonów |