Ekstremalnie Ostre Słońce: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 6: | Linia 6: | ||
'''Ekskluzywne dla Ekstremalnie Ostrego Słońca:''' | '''Ekskluzywne dla Ekstremalnie Ostrego Słońca:''' | ||
* Ruchy Wodne w ogóle nie zadziałają. | * Ruchy Wodne w ogóle nie zadziałają. | ||
+ | * Ekstremalnie Ostre Słońce nie może zostać zastąpione inną pogodą z wyjątkiem [[Ulewny Deszcz|Ulewnego Deszczu]] lub [[Silny Wiatr|Silnego Wiatru]]. | ||
* W walce z [[Primal Kyogre]] pogoda będzie występowała na zmianę (co rundę) z [[Ulewny Deszcz|Ulewnym Deszczem]]. | * W walce z [[Primal Kyogre]] pogoda będzie występowała na zmianę (co rundę) z [[Ulewny Deszcz|Ulewnym Deszczem]]. | ||
* W walce z [[Mega Rayquaza|Mega Rayquazą]] Ekstremalnie Ostre Słońce nie wystąpi, bo zastąpi je [[Silny Wiatr]]. | * W walce z [[Mega Rayquaza|Mega Rayquazą]] Ekstremalnie Ostre Słońce nie wystąpi, bo zastąpi je [[Silny Wiatr]]. | ||
* Poza [[Legendarne Polowanie|Legendarnym Polowaniem]] może zostać zablokowana przez umiejętność [[Cloud Nine]] lub ruch [[Gastro Acid]]. | * Poza [[Legendarne Polowanie|Legendarnym Polowaniem]] może zostać zablokowana przez umiejętność [[Cloud Nine]] lub ruch [[Gastro Acid]]. | ||
− | * Czas trwania tej Pogody nie może być wydłużony za pomocą przedmiotu trzymanego ani modułu. | + | * Czas trwania tej [[Pogoda|Pogody]] nie może być wydłużony za pomocą przedmiotu trzymanego ani modułu. |
* Pogoda może skończyć się jeśli [[Primal Groudon]] opuści walkę przed minięciem 8 rund. | * Pogoda może skończyć się jeśli [[Primal Groudon]] opuści walkę przed minięciem 8 rund. | ||
Linia 18: | Linia 19: | ||
* Ruchy [[Moonlight]], [[Synthesis]] i [[Morning Sun]] leczą 30% zamiast 25%. | * Ruchy [[Moonlight]], [[Synthesis]] i [[Morning Sun]] leczą 30% zamiast 25%. | ||
* Ruchy [[Thunder]] oraz [[Hurricane]] mają obniżoną celność do 50%. | * Ruchy [[Thunder]] oraz [[Hurricane]] mają obniżoną celność do 50%. | ||
− | * Ruch Weather Ball ma typ Ognisty oraz 100 mocy. | + | * Ruch [[Weather Ball]] ma typ Ognisty oraz 100 mocy. |
* Uaktywnia umiejętności: [[Chlorophyll]], [[Dry Skin]], [[Flower Gift]], [[Solar Power]]. | * Uaktywnia umiejętności: [[Chlorophyll]], [[Dry Skin]], [[Flower Gift]], [[Solar Power]]. | ||
* Pokemony nie mogą zostać [[Zamrożenie|Zamrożone]]. | * Pokemony nie mogą zostać [[Zamrożenie|Zamrożone]]. |
Aktualna wersja na dzień 20:29, 9 lut 2023
Uzyskiwanie
- Wywoływana przez umiejętność Desolate Land Primal Groudona na czas 8 rund, po upływie których zmienia się w Ostre Słońce na czas 12 rund.
Bonusy i efekty
Ekskluzywne dla Ekstremalnie Ostrego Słońca:
- Ruchy Wodne w ogóle nie zadziałają.
- Ekstremalnie Ostre Słońce nie może zostać zastąpione inną pogodą z wyjątkiem Ulewnego Deszczu lub Silnego Wiatru.
- W walce z Primal Kyogre pogoda będzie występowała na zmianę (co rundę) z Ulewnym Deszczem.
- W walce z Mega Rayquazą Ekstremalnie Ostre Słońce nie wystąpi, bo zastąpi je Silny Wiatr.
- Poza Legendarnym Polowaniem może zostać zablokowana przez umiejętność Cloud Nine lub ruch Gastro Acid.
- Czas trwania tej Pogody nie może być wydłużony za pomocą przedmiotu trzymanego ani modułu.
- Pogoda może skończyć się jeśli Primal Groudon opuści walkę przed minięciem 8 rund.
Dzielone z Ostrym Słońcem:
- Obrażenia ruchów Ognistych są zwiększone o 25%.
- Ruch Solar Beam nie wymaga poświęcenia jednej rundy na ładowanie - uderza od razu..
- Ruch Growth zwiększa atak oraz sp atak o 2 poziomy zamiast bazowego 1 poziomu.
- Ruchy Moonlight, Synthesis i Morning Sun leczą 30% zamiast 25%.
- Ruchy Thunder oraz Hurricane mają obniżoną celność do 50%.
- Ruch Weather Ball ma typ Ognisty oraz 100 mocy.
- Uaktywnia umiejętności: Chlorophyll, Dry Skin, Flower Gift, Solar Power.
- Pokemony nie mogą zostać Zamrożone.