Posunięcie
|
Typ
|
Kategoria
|
Moc
|
Celność
|
Efekt
|
TM 3 Swords Dance
|
|
|
-
|
100
|
Zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%).
|
TM 6 Toxic
|
|
|
-
|
90
|
Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona.
|
TM 8 Body Slam
|
|
|
85
|
100
|
Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika.
|
TM 13 Ice Beam
|
|
|
90
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
|
TM 14 Blizzard
|
|
|
110
|
70
|
Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia.
|
TM 15 Hyper Beam
|
|
|
150
|
90
|
W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
|
TM 22 Solar Beam
|
|
|
120
|
100
|
W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60.
|
TM 24 Thunderbolt
|
|
|
90
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
|
TM 25 Thunder
|
|
|
110
|
70
|
Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie.
|
TM 26 Earthquake
|
|
|
100
|
100
|
Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia.
|
TM 32 Double Team
|
|
|
-
|
100
|
Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 38 Fire Blast
|
|
|
110
|
85
|
Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
|
TM 39 Swift
|
|
|
60
|
1000
|
Zawsze trafia.
|
TM 44 Rest
|
|
|
-
|
100
|
W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz, jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy, leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku.
|
TM 45 Thunder Wave
|
|
|
-
|
90
|
Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
|
TM 48 Rock Slide
|
|
|
75
|
90
|
Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 55 Psych Up
|
|
|
-
|
1000
|
Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk.
|
TM 57 Sunny Day
|
|
|
-
|
100
|
Przywołuje pogodę - Ostre Słońce
|
TM 59 Snore
|
|
|
50
|
100
|
Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
|
TM 60 Icy Wind
|
|
|
55
|
95
|
Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 61 Protect
|
|
|
-
|
100
|
Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.
|
TM 62 Rain Dance
|
|
|
-
|
100
|
Przywołuje pogodę - Deszcz.
|
TM 64 Endure
|
|
|
-
|
100
|
Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy..
|
TM 65 Frustration
|
|
|
60
|
100
|
Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102).
|
TM 66 Iron Tail
|
|
|
100
|
75
|
Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika.
|
TM 68 Return
|
|
|
60
|
100
|
Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102).
|
TM 73 Sandstorm
|
|
|
-
|
100
|
Przywołuje pogodę - Burzę Piaskową.
|
TM 82 Swagger
|
|
|
-
|
85
|
Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go Dezorientuje.
|
TM 83 Sleep Talk
|
|
|
-
|
100
|
Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch).
|
TM 84 Flamethrower
|
|
|
90
|
100
|
Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
|
TM 87 Outrage
|
|
|
120
|
100
|
Pokemon atakuje przez 2-3 rundy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ.
|
TM 94 Dragon Claw
|
|
|
80
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 95 Water Pulse
|
|
|
60
|
100
|
Po trafieniu 20% szansy na Zdezorientowanie przeciwnika.
|
TM 97 Bulk Up
|
|
|
-
|
100
|
Zwiększa Atak i Obronę używającego o jeden poziom (5%).
|
TM 103 Brick Break
|
|
|
75
|
100
|
Znosi efekt Reflect i Light Screen nawet jak nie trafi.
|
TM 104 Shock Wave
|
|
|
60
|
1000
|
Zawsze trafia.
|
TM 105 Rock Tomb
|
|
|
60
|
95
|
Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 106 Aerial Ace
|
|
|
60
|
1000
|
Zawsze trafia.
|
TM 108 Facade
|
|
|
70
|
100
|
Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
|
TM 109 Secret Power
|
|
|
70
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na specjalny efekt. Efekt jest zależny od Dziczy w której odbywa się walka. Każda Dzicz ma przypisany jeden efekt z następujących: Podpalenie, Paraliż, Uśpienie, Zamrożenie, obniżenie Ataku przeciwnika o 1 poziom (5%), obniżenie Sp Ataku przeciwnika o 1 poziom (5%), obniżenie Szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%), obniżenie Celności przeciwnika o 1 poziom (5%). Poza Dziczami wybranym efektem jest Paraliż.
|
TM 112 Overheat
|
|
|
130
|
90
|
Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%).
|
TM 125 Uproar
|
|
|
90
|
100
|
Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje do 3 razy, przerywa działanie jeśli spudłuje lub przez inne efekty takie same jak przy Thrash (ale nie dezorientuje po zakończeniu). Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu.
|
TM 128 Earth Power
|
|
|
90
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 133 Focus Blast
|
|
|
120
|
70
|
Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 134 Energy Ball
|
|
|
90
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 137 Fling
|
|
|
1
|
100
|
Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku jest zależna od tego, jakim przedmiotem rzucił i pozostaje na całą walkę. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu). Po skutecznym użyciu Fling Pokemon nie trzyma już żadnego przedmiotu i może zdobyć nowy. Pokemon nie rzuci drugim przedmiotem.
|
TM 139 Dragon Pulse
|
|
|
85
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 143 Shadow Claw
|
|
|
70
|
100
|
Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
|
TM 145 Giga Impact
|
|
|
150
|
90
|
W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
|
TM 147 Stone Edge
|
|
|
100
|
80
|
Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
|
TM 148 Avalanche
|
|
|
60
|
100
|
Atak o priorytecie -4. Jeśli otrzymaliśmy obrażenia w tej rundzie (tylko bezpośrednie, klątwa i obrażenia od stanów nie są uwzględniane) podwajamy moc ataku.
|
TM 149 Gyro Ball
|
|
|
100
|
100
|
Moc = 25 × (szybkość przeciwnika / szybkość użytkownika). Moc maksymalna to 150.
|
TM 154 Natural Gift
|
|
|
80
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 162 Iron Head
|
|
|
80
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 171 Hone Claws
|
|
|
-
|
100
|
Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 179 Round
|
|
|
60
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 180 Echoed Voice
|
|
|
40
|
100
|
Zaczyna z mocą 40, po każdym użyciu moc wzrasta o 40 do max 200. Po osiągnięciu 200, spada ponownie do 40. Również na koniec walki 1v1 spada do 40
|
TM 182 Sky Drop
|
|
|
60
|
100
|
Przeciwnik jest brany w powietrze i nie może atakować jedną rundę. W następnej rundzie zadane są mu obrażenia i wszystko wraca do normy. Nie działa na latający typ oraz Pokemony powyżej 200kg.
|
TM 183 Incinerate
|
|
|
60
|
100
|
Całkowicie niszczy trzymany klejnot przeciwnika na czas walki.
|
TM 190 Bulldoze
|
|
|
60
|
100
|
Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 192 Dragon Tail
|
|
|
60
|
90
|
Atak o priorytecie -6.
|
TM 206 Hyper Voice
|
|
|
90
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 215 Confide
|
|
|
-
|
1000
|
Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect.
|
TM 220 Waterfall
|
|
|
80
|
100
|
Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 221 Surf
|
|
|
90
|
100
|
Zadaje obrażenia, moc 2x większa jeśli trafi w Pokemona używającego Dive.
|
TM 222 Fly
|
|
|
90
|
95
|
W pierwszej rundzie następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej rundzie posyła właściwe obrażenia.
|
TM 225 Brutal Swing
|
|
|
60
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 227 Hidden Power
|
|
|
60
|
100
|
Typ ruchu losowany z ID Pokemona jako stały seed - oznacza to, że dany Pokemon będzie miał zawsze ten sam typ tego ataku.
|