Wydarzenia: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | '''Wydarzenia''' to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze. | |
− | |||
− | |||
− | + | =Działanie= | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | * Codziennie w czasie nocnego [[Reset|restartu]] (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). | |
− | + | * Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania. | |
− | + | * Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "'''Szczęście nowicjusza'''"). | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | =Standardowe wydarzenia= | |
− | + | * Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie. | |
− | + | * W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | < | + | <table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr> |
− | + | <tr bgcolor="969696"> | |
− | < | + | <td width="20%" align="center>'''Wydarzenie'''</td> |
− | <td | + | <td width="40%" align="center>'''Działanie'''</td> |
− | <td align="center | ||
− | |||
− | <tr bgcolor=" | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Sezon na Jagody</td> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">W Dziczach znajdujesz o +50% więcej Jagód.</td> |
− | + | </tr> | |
− | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> | |
− | </tr> | + | <td align="center">Błyszczenie</td> |
− | + | <td align="center">Szansa spotkania [[Shiny Pokemon|Shiny Pokemona]] większa o +200%.</td> | |
− | <tr bgcolor=" | + | </tr> |
− | <td align="center"> | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> |
− | <td align="center">Szansa | + | <td align="center">Hodowla w Potrzebie</td> |
− | + | <td align="center">Za Pokemony Dnia otrzymasz o +75% więcej Yen.</td> | |
− | + | </tr> | |
− | </tr> | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> |
− | + | <td align="center">Szczęśliwy Dzień</td> | |
− | <tr bgcolor=" | + | <td align="center">Szansa złapania Pokemonów w Dziczy jest większa o +40%.</td> |
− | <td align="center"> | + | </tr> |
− | <td align="center"> | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> |
− | |||
− | |||
− | </tr> | ||
− | |||
− | <tr bgcolor=" | ||
− | <td align="center"> | ||
− | <td align="center">Szansa | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | </tr> | ||
− | |||
− | <tr bgcolor=" | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
<td align="center">Łowy</td> | <td align="center">Łowy</td> | ||
− | <td align="center">Wartość | + | <td align="center">Wartość złapanych w Dziczy Pokemonów jest większa o +25%.</td> |
− | + | </tr> | |
− | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> | |
− | </tr> | ||
− | |||
− | <tr bgcolor=" | ||
<td align="center">Święto</td> | <td align="center">Święto</td> | ||
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Ilość przywiązania z Aktywności [[Zabawa]] jest zwiększona o +500%.</td> |
− | <td align="center" | + | </tr> |
− | <td align="center"> | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> |
+ | <td align="center">Rześkie Powietrze</td> | ||
+ | <td align="center">Co godzinę regenerujesz dodatkowe 10% maksymalnych [[Punkty Akcji|PA]].</td> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr bgcolor="FFFFFF"> | ||
+ | <td align="center">Dzień Wyzwań</td> | ||
+ | <td align="center">Yeny za wygranie walki z Trenerem w Dziczy są zwiększone o +30%.</td> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr bgcolor="FFFFFF"> | ||
+ | <td align="center">Mądrość Przodków</td> | ||
+ | <td align="center">Doświadczenie z walk w Dziczy jest zwiększone o +50%.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
− | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> | |
− | <tr bgcolor=" | + | <td align="center">Kumulacja</td> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Możesz wziąć udział w [[Mini Loteria|Mini Loterii]] dodatkowe 3 razy za darmo.</td> |
− | <td align="center"> | ||
− | |||
− | |||
</tr> | </tr> | ||
− | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> | |
− | <tr bgcolor=" | + | <td align="center">Dzień Zdrowia</td> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Koszt naładowania Apteczki jest zmniejszony o 45%.</td> |
− | <td align="center"> | ||
− | |||
− | |||
</tr> | </tr> | ||
− | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> | |
− | <tr bgcolor=" | + | <td align="center">Gorączka Złota</td> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Wartość "znajdziek" w Dziczach (minerały, perły i podobne) jest zwiększona o +75%.</td> |
− | <td align="center"> | ||
− | |||
− | |||
</tr> | </tr> | ||
+ | </table> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | =Bonus Weekendowy= | |
− | + | * Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z [[Hala Wyzwań]]). | |
− | + | * Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie). | |
− | + | * W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, '''nie''' mogą zostać wylosowane. | |
− | |||
− | |||
− | + | =Niestandardowe wydarzenia= | |
− | + | Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | < | + | <table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr> |
− | + | <tr bgcolor="969696"> | |
− | < | + | <td width="20%" align="center>'''Wydarzenie'''</td> |
− | <td | + | <td width="40%" align="center>'''Działanie'''</td> |
− | <td align="center | ||
</tr> | </tr> | ||
− | <tr bgcolor=" | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Szczęście Nowicjusza</td> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25% dla Trenerów poniżej 15 poziomu.</td> |
− | |||
− | |||
</tr> | </tr> | ||
− | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> | |
− | <tr bgcolor=" | + | <td align="center">Opustoszała Puszcza</td> |
− | <td align="center"> | + | <td align="center">Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w [[Puszcza|Puszczy]] przez 1 godzinę.</td> |
− | <td align="center"> | ||
− | |||
− | |||
</tr> | </tr> | ||
− | + | <tr bgcolor="FFFFFF"> | |
− | <tr bgcolor=" | + | <td align="center">Zew Przygody</td> |
− | + | <td align="center">Pokemony zdobywają 50% więcej doświadczenia przebywając na terenie rezerwatu.</td> | |
− | |||
− | <td align="center | ||
− | <td align="center"> | ||
</tr> | </tr> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
</table> | </table> |
Aktualna wersja na dzień 23:51, 10 lut 2023
Wydarzenia to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze.
Działanie
- Codziennie w czasie nocnego restartu (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze).
- Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania.
- Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").
Standardowe wydarzenia
- Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie.
- W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni.
Wydarzenie | Działanie |
Sezon na Jagody | W Dziczach znajdujesz o +50% więcej Jagód. |
Błyszczenie | Szansa spotkania Shiny Pokemona większa o +200%. |
Hodowla w Potrzebie | Za Pokemony Dnia otrzymasz o +75% więcej Yen. |
Szczęśliwy Dzień | Szansa złapania Pokemonów w Dziczy jest większa o +40%. |
Łowy | Wartość złapanych w Dziczy Pokemonów jest większa o +25%. |
Święto | Ilość przywiązania z Aktywności Zabawa jest zwiększona o +500%. |
Rześkie Powietrze | Co godzinę regenerujesz dodatkowe 10% maksymalnych PA. |
Dzień Wyzwań | Yeny za wygranie walki z Trenerem w Dziczy są zwiększone o +30%. |
Mądrość Przodków | Doświadczenie z walk w Dziczy jest zwiększone o +50%. |
Kumulacja | Możesz wziąć udział w Mini Loterii dodatkowe 3 razy za darmo. |
Dzień Zdrowia | Koszt naładowania Apteczki jest zmniejszony o 45%. |
Gorączka Złota | Wartość "znajdziek" w Dziczach (minerały, perły i podobne) jest zwiększona o +75%. |
Bonus Weekendowy
- Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z Hala Wyzwań).
- Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie).
- W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, nie mogą zostać wylosowane.
Niestandardowe wydarzenia
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.
Wydarzenie | Działanie |
Szczęście Nowicjusza | Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25% dla Trenerów poniżej 15 poziomu. |
Opustoszała Puszcza | Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w Puszczy przez 1 godzinę. |
Zew Przygody | Pokemony zdobywają 50% więcej doświadczenia przebywając na terenie rezerwatu. |