Wydarzenia: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). Wydarzenia mogą być zarówno pozytywne (np. 20% więcej zdobywanego doświadczenia) jak i negatywne (np. 33% mniej znajdowanych jagód). Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego efektu. Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "'''Szczęście nowicjusza'''").
+
'''Wydarzenia''' to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze.
=Możliwe wydarzenia=
 
Istnieje 25% szansy na to, iż aktywnym wydarzeniem będzie "Spokojny Dzień". Natomiast w przypadku pozostałych wydarzeń, szanse są równe, jednak dane wydarzenie nie może pojawić się wcześniej niż po pojawieniu się innych 7 wydarzeń różnych od "Spokojnego Dnia".  
 
  
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7">
+
=Działanie=
<tr bgcolor="969696">
 
<td align="center">'''Wydarzenie'''</td>
 
<td align="center">'''Działanie'''</td>
 
<td align="center" colspan="2">'''Rodzaj'''</td>
 
</tr>
 
<tr bgcolor="dedede">
 
<td align="center">Spokojny dzień</td>
 
<td align="center">Brak specjalnych efektów</td>
 
<td align="center" width="20px" bgcolor="#565656"> </td>
 
<td align="center">Neutralne</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
* Codziennie w czasie nocnego [[Reset|restartu]] (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze).
<td align="center">Sezon na Jagody</td>
+
* Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania.
<td align="center">50% więcej znajdowanych Jagód</td>
+
* Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "'''Szczęście nowicjusza'''").
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#ff6666">
+
=Standardowe wydarzenia=
<td align="center">Susza</td>
+
* Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie.
<td align="center">33% mniej znajdowanych jagód</td>
+
* W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni.
<td align="center" width="10px" bgcolor="#c10000"> </td>
 
<td align="center">Negatywne</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
<td align="center">Błyszczenie</td>
 
<td align="center">200% większa szansa na spotkanie Shiny Pokemonów</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr>
<td align="center">Dobra pogoda</td>
+
<tr bgcolor="969696">
<td align="center">Szansa na spotkanie Pokemona zwiększona o 20%</td>
+
<td width="20%" align="center>'''Wydarzenie'''</td>
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
+
<td width="40%" align="center>'''Działanie'''</td>
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#ff6666">
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td align="center">Zła pogoda</td>
+
<td align="center">Sezon na Jagody</td>
<td align="center">Szansa na spotkanie Pokemona zmniejszona o 20%</td>
+
<td align="center">W Dziczach znajdujesz o +50% więcej Jagód.</td>
<td align="center" width="10px" bgcolor="#c10000"> </td>
+
</tr>  
<td align="center">Negatywne</td>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
</tr>
+
<td align="center">Błyszczenie</td>
 
+
<td align="center">Szansa spotkania [[Shiny Pokemon|Shiny Pokemona]] większa o +200%.</td>
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
</tr>  
<td align="center">Szczęśliwy dzień</td>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td align="center">Szansa złapania Pokemona większa o 25%</td>
+
<td align="center">Hodowla w Potrzebie</td>
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
+
<td align="center">Za Pokemony Dnia otrzymasz o +75% więcej Yen.</td>
<td align="center">Pozytywne</td>
+
</tr>  
</tr>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
 
+
<td align="center">Szczęśliwy Dzień</td>
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#ff6666">
+
<td align="center">Szansa złapania Pokemonów w Dziczy jest większa o +40%.</td>
<td align="center">Pechowy dzień</td>
+
</tr>  
<td align="center">Szansa złapania Pokemona mniejsza o 25%</td>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td align="center" width="10px" bgcolor="#c10000"> </td>
 
<td align="center">Negatywne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
<td align="center">Deszcz meteorów</td>
 
<td align="center">Szansa na znalezienie okruchu zwiększona o 300%</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede">
 
<td align="center">Zew</td>
 
<td align="center">Większa szansa na spotkanie wysokopoziomowych Pokemonów w dziczy</td>
 
<td align="center" width="20px" bgcolor="#565656"> </td>
 
<td align="center">Neutralne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede">
 
<td align="center">Wylęg</td>
 
<td align="center">Mniejsza szansa na spotkanie wysokopoziomowych Pokemonów w dziczy</td>
 
<td align="center" width="20px" bgcolor="#565656"> </td>
 
<td align="center">Neutralne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
 
<td align="center">Łowy</td>
 
<td align="center">Łowy</td>
<td align="center">Wartość spotykanych w dziczy Pokemonów większa o 20%</td>
+
<td align="center">Wartość złapanych w Dziczy Pokemonów jest większa o +25%.</td>
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
+
</tr>  
<td align="center">Pozytywne</td>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
 
<td align="center">Święto</td>
 
<td align="center">Święto</td>
<td align="center">Dwukrotnie większe przywiązanie z zabawy</td>
+
<td align="center">Ilość przywiązania z Aktywności [[Zabawa]] jest zwiększona o +500%.</td>
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
+
</tr>
<td align="center">Pozytywne</td>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Rześkie Powietrze</td>
 +
<td align="center">Co godzinę regenerujesz dodatkowe 10% maksymalnych [[Punkty Akcji|PA]].</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Dzień Wyzwań</td>
 +
<td align="center">Yeny za wygranie walki z Trenerem w Dziczy są zwiększone o +30%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Mądrość Przodków</td>
 +
<td align="center">Doświadczenie z walk w Dziczy jest zwiększone o +50%.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#ff6666">
 
<td align="center">Gniew natury</td>
 
<td align="center">Pokemony spotykane w dziczy są bardziej rozdrażnione</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#c10000"> </td>
 
<td align="center">Negatywne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
<td align="center">Rześkie powietrze</td>
 
<td align="center">Ilość PA regenerowanych co godzinę, większa o 10% maks. PA</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede">
 
<td align="center">Dzień wyzwań</td>
 
<td align="center">50% większa szansa na spotkanie Trenera w dziczy</td>
 
<td align="center" width="20px" bgcolor="#565656"> </td>
 
<td align="center">Neutralne</td>
 
</tr>
 
 
 
 
 
<tr bgcolor="dedede">
 
<td align="center">Spokój</td>
 
<td align="center">Trenerzy w dziczy dzisiaj się nie pojawiają</td>
 
<td align="center" width="20px" bgcolor="#565656"> </td>
 
<td align="center">Neutralne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
<td align="center">Mądrość przodków</td>
 
<td align="center">20% więcej zdobywanego doświadczenia za walki</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#ff6666">
 
<td align="center">Ciężka głowa</td>
 
<td align="center">10% mniej zdobywanego doświadczenia za walki</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#c10000"> </td>
 
<td align="center">Negatywne</td>
 
</tr>
 
 
 
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
 
<td align="center">Kumulacja</td>
 
<td align="center">Kumulacja</td>
<td align="center">9 dodatkowych darmowych losów w Jaskini Hazardu</td>
+
<td align="center">Możesz wziąć udział w [[Mini Loteria|Mini Loterii]] dodatkowe 3 razy za darmo.</td>
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
<td align="center">Dzień Zdrowia</td>
<td align="center">Dzień zdrowia</td>
+
<td align="center">Koszt naładowania Apteczki jest zmniejszony o 45%.</td>
<td align="center">Koszty leczenia zmniejszone o 80%</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
<td align="center">Gorączka Złota</td>
<td align="center">Linienie</td>
+
<td align="center">Wartość "znajdziek" w Dziczach (minerały, perły i podobne) jest zwiększona o +75%.</td>
<td align="center">Trzykrotnie większa szansa na zdobycie Przedmiotu Ewolucyjnego z Pokemona</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#ff6666">
+
</table>
<td align="center">Cień</td>
 
<td align="center">Tego dnia nie można spotkać Shiny Pokemonów w dziczy</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#c10000"> </td>
 
<td align="center">Negatywne</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
 
<td align="center">Turbodoładowanie</td>
 
<td align="center">Pokeballe zyskują szansę złapania Pokemona równą Greatballom</td>
 
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
  
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
=Bonus Weekendowy=
<td align="center">Gorączka złota</td>
+
* Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z [[Hala Wyzwań]]).
<td align="center">50% więcej Yenów zdobywanych za znaleziska w dziczy</td>
+
* Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie).
<td align="center" width="10px" bgcolor="#00c106"> </td>
+
* W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, '''nie''' mogą zostać wylosowane.
<td align="center">Pozytywne</td>
 
</tr>
 
</table>
 
  
=Specjalne wydarzenia=
+
=Niestandardowe wydarzenia=
 
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.
 
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.
  
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7">
+
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr>
 
<tr bgcolor="969696">
 
<tr bgcolor="969696">
<td align="center">'''Wydarzenie'''</td>
+
<td width="20%" align="center>'''Wydarzenie'''</td>
<td align="center">'''Działanie'''</td>
+
<td width="40%" align="center>'''Działanie'''</td>
<td align="center" colspan="2">'''Rodzaj'''</td>
 
<td align="center">'''Dodatkowe informacje'''</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
 
<td align="center">Szczęście nowicjusza</td>
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td align="center">Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25%</td>
+
<td align="center">Szczęście Nowicjusza</td>
<td align="center" width="20px" bgcolor="#00c106"> </td>
+
<td align="center">Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25% dla Trenerów poniżej 15 poziomu.</td>
<td align="center">Pozytywne</td>
 
<td align="center">Aktywne dla graczy Poniżej 15 poziomu</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#66cc66">
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td align="center">Majówka</td>
+
<td align="center">Opustoszała Puszcza</td>
<td align="center">Zwiększa o 100% zdobywane doświadczenie w dziczy</td>
+
<td align="center">Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w [[Puszcza|Puszczy]] przez 1 godzinę.</td>
<td align="center" width="20px" bgcolor="#00c106"> </td>
 
<td align="center">Pozytywne</td>
 
<td align="center">Aktywne od 1 do 4 maja 2017r.</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
<tr bgcolor="dedede" bgcolor="#ff6666">
+
<tr bgcolor="FFFFFF">
<td align="center">Opustoszała Puszcza</td>
+
<td align="center">Zew Przygody</td>
<td align="center">Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w [[Puszcza|Puszczy]]</td>
+
<td align="center">Pokemony zdobywają 50% więcej doświadczenia przebywając na terenie rezerwatu.</td>
<td align="center" width="10px" bgcolor="#c10000"> </td>
 
<td align="center">Negatywne</td>
 
<td align="center">Aktywne przez 1 godzinę</td>
 
 
</tr>
 
</tr>
 +
 
</table>
 
</table>

Aktualna wersja na dzień 23:51, 10 lut 2023

Wydarzenia to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze.

Działanie

  • Codziennie w czasie nocnego restartu (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze).
  • Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania.
  • Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").

Standardowe wydarzenia

  • Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie.
  • W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni.


Wydarzenie Działanie
Sezon na Jagody W Dziczach znajdujesz o +50% więcej Jagód.
Błyszczenie Szansa spotkania Shiny Pokemona większa o +200%.
Hodowla w Potrzebie Za Pokemony Dnia otrzymasz o +75% więcej Yen.
Szczęśliwy Dzień Szansa złapania Pokemonów w Dziczy jest większa o +40%.
Łowy Wartość złapanych w Dziczy Pokemonów jest większa o +25%.
Święto Ilość przywiązania z Aktywności Zabawa jest zwiększona o +500%.
Rześkie Powietrze Co godzinę regenerujesz dodatkowe 10% maksymalnych PA.
Dzień Wyzwań Yeny za wygranie walki z Trenerem w Dziczy są zwiększone o +30%.
Mądrość Przodków Doświadczenie z walk w Dziczy jest zwiększone o +50%.
Kumulacja Możesz wziąć udział w Mini Loterii dodatkowe 3 razy za darmo.
Dzień Zdrowia Koszt naładowania Apteczki jest zmniejszony o 45%.
Gorączka Złota Wartość "znajdziek" w Dziczach (minerały, perły i podobne) jest zwiększona o +75%.


Bonus Weekendowy

  • Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z Hala Wyzwań).
  • Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie).
  • W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, nie mogą zostać wylosowane.

Niestandardowe wydarzenia

Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.

Wydarzenie Działanie
Szczęście Nowicjusza Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25% dla Trenerów poniżej 15 poziomu.
Opustoszała Puszcza Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w Puszczy przez 1 godzinę.
Zew Przygody Pokemony zdobywają 50% więcej doświadczenia przebywając na terenie rezerwatu.