Toxtricity: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "__NOTOC__ {{TabelaNaprzemienneKolory| |Tb_Tabela1_Width=80% |Tb_Tabela1_Border=solid 1px #555555 |Tb_Tabela1_LMargin = 10% |Tb_Tabela1_Margin = 0% |Th_Tabela1_BgColor=#E...") |
|||
Linia 44: | Linia 44: | ||
|Waga = 40kg | |Waga = 40kg | ||
|Plec = 50% samica, 50% samiec | |Plec = 50% samica, 50% samiec | ||
+ | |ESP=2008 | ||
|Odp1=1 | |Odp1=1 | ||
|Odp2=1 | |Odp2=1 |
Aktualna wersja na dzień 13:42, 5 sty 2024
#848 Toxel | #849 Toxtricity (Lista Pokemonów) | #850 Sizzlipede |
Toxtricity
|
Zwykły |
Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Leer | start | - | 100 | Zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Growl | start | - | 100 | Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Acid | start | 40 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Thunder Shock | start | 40 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Tearful Look | start | - | 1000 | Obniża atak i sp. atak przeciwnika o 1 poziom(5%). Zawsze trafia. | ||
Nuzzle | start | 20 | 100 | Po trafieniu ma 75% szansy na Sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Flail | start | 20 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Zmienia się ona następująco: 20 dla >= 67%, 40 dla >= 35%, 80 dla >= 20%, 100 dla >= 10%, 150 dla >= 4% oraz 200 dla < 4%. | ||
Eerie Impulse | start | - | 100 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o dwa poziomy (10%). | ||
Noble Roar | start | - | 1000 | Zmniejsza Atak oraz Specjalny Atak przeciwnika o jeden poziom(5%). Zawsze trafia. | ||
Spark | start | 65 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Acid Spray | start | 40 | 100 | Po trafieniu obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
Charge | start | - | 100 | Zwiększa Specjalną Obronę o jeden poziom (5%). Elektryczny atak użyty w następnej rundzie będzie miał podwojoną moc. | ||
Shock Wave | start | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
Scary Face | start | - | 100 | Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
Taunt | start | - | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów statusowych przez 1-2 rundy (jeśli Taunt będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Zamiast ruchu statusowego przeciwnik użyje Struggle. | ||
Venoshock | start | 65 | 100 | Podwaja moc gdy jest użyty na zatrutym przeciwniku. | ||
Screech | start | - | 85 | Po trafieniu obniża Obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
Swagger | start | - | 85 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go Dezorientuje. | ||
Toxic | 32 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. | ||
Discharge | 36 | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Poison Jab | 40 | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Overdrive | 44 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Jest ruchem dźwiękowym. | ||
Boomburst | 48 | 140 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Shift Gear | 52 | - | 100 | Podnosi Atak o jeden poziom (5%) i Szybkość o dwa poziomy (10%) używającego. | ||
Magnetic Flux | 52 | - | 100 | Zwiększa Obronę i SpObronę Pokemona o 1 poziom. Jeśli Pokemon ma umiejętność Plus lub Minus, zwiększenie obron wzrasta do 2 poziomów. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
TM 1 Mega Punch | 80 | 85 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 79 Fire Punch | 75 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
TM 74 Thunder Punch | 75 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
TM 5 Mega Kick | 120 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 15 Hyper Beam | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 24 Thunderbolt | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
TM 45 Thunder Wave | - | 90 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. | ||
TM 25 Thunder | 110 | 70 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie. | ||
TM 296 Screech | - | 85 | Po trafieniu obniża Obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
TM 39 Swift | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
TM 44 Rest | - | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. | ||
TM 59 Snore | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. | ||
TM 61 Protect | - | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. | ||
TM 295 Scary Face | - | 100 | Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
TM 72 Sludge Bomb | 90 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
TM 64 Endure | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. | ||
TM 76 Attract | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. | ||
TM 83 Sleep Talk | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%. | ||
TM 255 Encore | - | 100 | Blokuje zmianę ruchu przeciwnika na 1-3 rundy. Oznacza to, że przeciwnik będzie zmuszony użyć tego samego ataku dodatkowe 1-3 razy zanim przejdzie do następnego ruchu. | ||
TM 125 Uproar | 90 | 100 | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje przez 2-3 rundy. Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. | ||
TM 108 Facade | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. | ||
TM 99 Taunt | - | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów statusowych przez 1-2 rundy (jeśli Taunt będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Zamiast ruchu statusowego przeciwnik użyje Struggle. | ||
TM 206 Hyper Voice | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 144 Payback | 50 | 100 | Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy | ||
TM 137 Fling | 1 | 100 | Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku jest zależna od tego, jakim przedmiotem rzucił i pozostaje na całą walkę. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu). Po skutecznym użyciu Fling Pokemon nie trzyma już żadnego przedmiotu i może zdobyć nowy. Pokemon nie rzuci drugim przedmiotem. | ||
TM 155 Poison Jab | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
TM 140 Drain Punch | 75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. | ||
TM 145 Giga Impact | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 130 Gunk Shot | 120 | 80 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
TM 173 Venoshock | 65 | 100 | Podwaja moc gdy jest użyty na zatrutym przeciwniku. | ||
TM 176 Sludge Wave | 95 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
TM 254 Electro Ball | 70 | 100 | Im Pokemon używający jest szybszy od przeciwnika tym większe zadaje obrażenia. Szybkość 4 razy większa - 150 moc, 3 razy - 120 moc, 2 razy - 80 moc, w pozostałych wypadkach - 60. | ||
TM 179 Round | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 300 Stored Power | 20 | 100 | Moc ruchu jest zwiększona o 10 za każdy poziom zwiększenia statystyk. ALE liczy się jedynie 6 poziomów z danej statystyki (czyli jeśli Pok ma zwiększony atak o 12 poziomów, nadal moc ruchu zostanie zwiększona jedynie o 60). | ||
TM 265 Hex | 65 | 100 | Moc się podwaja, jeśli przeciwnik jest zatruty, śmiertelnie zatruty, sparaliżowany, uśpiony, zamrożony lub podpalony. | ||
TM 188 Volt Switch | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 194 Wild Charge | 90 | 100 | Obrażenia zwrotne - 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
TM 195 Snarl | 55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 252 Eerie Impulse | - | 100 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o dwa poziomy (10%). | ||
TM 230 Throat Chop | 80 | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów bazujących na dźwięku przez 1-2 rundy (jeśli Throat Chop będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Lista ruchów: Boomburst, Bug Buzz, Chatter, Clanging Scales, Confide, Disarming Voice, Echoed Voice, Grass Whistle, Growl, Heal Bell, Hyper Voice, Metal Sound, Noble Roar, Parting Shot, Perish Song, Relic Song, Roar, Round, Screech, Shadow Panic, Sing, Snarl, Snore, Sparkling Aria, Supersonic, Uproar |
Nauczyciel Ruchów
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Rising Voltage | 70 | 100 | Jeśli aktywny jest Elektryczny Teren oraz przeciwnik jest uziemiony, ruch uderzy z mocą 140. |
Ewolucje
> 30 lvl Amped - Awans z naturą Hardy, Brave, Adamant, Naughty, Docile, Impish, Lax, Hasty, Jolly, Naive, Rash, Sassy lub Quirky |
||
Toxel | Toxtricity |
> 30 lvl Low Key - Awans z naturą Lonely, Bold, Relaxed, Timid, Serious, Modest, Mild, Quiet, Bashful, Calm, Gentle lub Careful |
||
Toxel | Toxtricity |
Powrót do Listy Pokemonów |