Slowpoke Galar: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 38: | Linia 38: | ||
|Kolekcja=Złapanie | |Kolekcja=Złapanie | ||
|Dostepny od=1 | |Dostepny od=1 | ||
− | |Umiejetnosc1 = [[ | + | |Umiejetnosc1 = [[Gluttony]] |
− | |Umiejetnosc2 = | + | |Umiejetnosc2 = [[Own Tempo]] |
|Umiejetnosc3 = [[Regenerator]] | |Umiejetnosc3 = [[Regenerator]] | ||
|Wzrost = 1.2m | |Wzrost = 1.2m | ||
Linia 95: | Linia 95: | ||
| - | | - | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co rundę, przez 3 rundy, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom | + | | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co rundę, przez 3 rundy, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Growl]]''' | | '''[[Growl]]''' | ||
Linia 103: | Linia 103: | ||
| - | | - | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom | + | | Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Acid]]''' | | '''[[Acid]]''' | ||
Linia 111: | Linia 111: | ||
| 40 | | 40 | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Po trafieniu 10% szansy na na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom | + | | Po trafieniu 10% szansy na na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Yawn]]''' | | '''[[Yawn]]''' | ||
Linia 167: | Linia 167: | ||
| - | | - | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy | + | | Zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy. |
|- | |- | ||
| '''[[Surf]]''' | | '''[[Surf]]''' | ||
Linia 191: | Linia 191: | ||
| 90 | | 90 | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o | + | | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Psych Up]]''' | | '''[[Psych Up]]''' | ||
Linia 199: | Linia 199: | ||
| - | | - | ||
| 1000 | | 1000 | ||
− | | | + | | Bezpośrednio kopiuje poziomy statystyk przeciwnika. Pomija przez to efekty wpływające na poziomy statystyk, takie jak np. Contrary, Simple, Mirror Armor itp. |
|- | |- | ||
| '''[[Rain Dance]]''' | | '''[[Rain Dance]]''' | ||
Linia 278: | Linia 278: | ||
| 90 | | 90 | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o | + | | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Fire Blast|TM 38 Fire Blast]]''' | | '''[[Fire Blast|TM 38 Fire Blast]]''' | ||
Linia 334: | Linia 334: | ||
| 55 | | 55 | ||
| 95 | | 95 | ||
− | | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom | + | | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Protect|TM 61 Protect]]''' | | '''[[Protect|TM 61 Protect]]''' | ||
Linia 362: | Linia 362: | ||
| 100 | | 100 | ||
| 75 | | 75 | ||
− | | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. | + | | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Shadow Ball|TM 69 Shadow Ball]]''' | | '''[[Shadow Ball|TM 69 Shadow Ball]]''' | ||
Linia 369: | Linia 369: | ||
| 80 | | 80 | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom | + | | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Attract|TM 76 Attract]]''' | | '''[[Attract|TM 76 Attract]]''' | ||
Linia 397: | Linia 397: | ||
| - | | - | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom | + | | Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Hail|TM 100 Hail]]''' | | '''[[Hail|TM 100 Hail]]''' | ||
Linia 481: | Linia 481: | ||
| 60 | | 60 | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom | + | | Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Foul Play|TM 208 Foul Play]]''' | | '''[[Foul Play|TM 208 Foul Play]]''' | ||
Linia 516: | Linia 516: | ||
| 85 | | 85 | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | 20% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom | + | | 20% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Amnesia|TM 234 Amnesia]]''' | | '''[[Amnesia|TM 234 Amnesia]]''' | ||
Linia 523: | Linia 523: | ||
| - | | - | ||
| 100 | | 100 | ||
− | | Zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy | + | | Zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy. |
|- | |- | ||
| '''[[Dive|TM 249 Dive]]''' | | '''[[Dive|TM 249 Dive]]''' | ||
Linia 551: | Linia 551: | ||
| 55 | | 55 | ||
| 95 | | 95 | ||
− | | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o | + | | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom. |
|- | |- | ||
| '''[[Psychic Terrain|TM 288 Psychic Terrain]]''' | | '''[[Psychic Terrain|TM 288 Psychic Terrain]]''' |
Aktualna wersja na dzień 19:02, 13 cze 2025
#2078 Rapidash Galar | #2079 Slowpoke Galar (Lista Pokemonów) | #2080 Slowbro Galar |
Slowpoke Galar
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Tackle | ![]() |
![]() |
1 | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Curse | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co rundę, przez 3 rundy, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom. |
Growl | ![]() |
![]() |
3 | - | 100 | Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom. |
Acid | ![]() |
![]() |
6 | 40 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Yawn | ![]() |
![]() |
9 | - | 50 | Przeciwnik zasypia pod koniec następnej rundy. |
Confusion | ![]() |
![]() |
12 | 50 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na Zdezorientowanie przeciwnika. |
Disable | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Blokuje następne użycie ruchu, który przeciwnik użył w tej rundzie. Nie zadziała, jeśli Disable zostanie użyty jako pierwszy ruch w rundzie. |
Water Pulse | ![]() |
![]() |
18 | 60 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na Zdezorientowanie przeciwnika. |
Headbutt | ![]() |
![]() |
21 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. |
Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
24 | 80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Amnesia | ![]() |
![]() |
27 | - | 100 | Zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy. |
Surf | ![]() |
![]() |
30 | 90 | 100 | Zadaje obrażenia, moc 2x większa jeśli trafi w Pokemona używającego Dive. |
Slack Off | ![]() |
![]() |
33 | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Psychic | ![]() |
![]() |
36 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Psych Up | ![]() |
![]() |
39 | - | 1000 | Bezpośrednio kopiuje poziomy statystyk przeciwnika. Pomija przez to efekty wpływające na poziomy statystyk, takie jak np. Contrary, Simple, Mirror Armor itp. |
Rain Dance | ![]() |
![]() |
42 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
Heal Pulse | ![]() |
![]() |
45 | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
TM 8 Body Slam | ![]() |
![]() |
85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. |
TM 13 Ice Beam | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. |
TM 14 Blizzard | ![]() |
![]() |
110 | 70 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. |
TM 16 Pay Day | ![]() |
![]() |
40 | 100 | Każde użycie daje 1-5 * (poziom + 10) Yenów. Maksymalnie 40k Yenów na walkę 6v6 na 100lvl po 50 rund w każdej walce. |
TM 26 Earthquake | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia. |
TM 28 Dig | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. |
TM 29 Psychic | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 38 Fire Blast | ![]() |
![]() |
110 | 85 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
TM 39 Swift | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
- | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
TM 45 Thunder Wave | ![]() |
![]() |
- | 90 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
TM 49 Tri Attack | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 20% na wystąpienie jakiegokolwiek efektu - potem każdy z nich ma 33% szansy na wystąpienie (podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika). |
TM 57 Sunny Day | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 60 Icy Wind | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 66 Iron Tail | ![]() |
![]() |
100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 69 Shadow Ball | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%. |
TM 84 Flamethrower | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
TM 96 Calm Mind | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom. |
TM 100 Hail | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Grad. |
TM 101 Light Screen | ![]() |
![]() |
- | 100 | Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 102 Safeguard | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, dezorientacja itd. Działa 3 rundy. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 116 Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 136 Brine | ![]() |
![]() |
65 | 100 | Jeśli przeciwnik ma mniej niż 50% życia zadajemy mu podwójne obrażenia. |
TM 156 Grass Knot | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Zadaje obrażenia zależnie od wagi przeciwnika - im cięższy tym większe obrażenia. |
TM 160 Trick Room | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Powoduje że wolniejszy Pokemon będzie atakował jako pierwszy. Efekt trwa 5 rund. Ruchy ze zmienionym priorytetem atakują bez zmian. |
TM 172 Psyshock | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Używa obrony zamiast specjalnej obrony przeciwnika przy obliczaniu obrażeń, jest podatny na Light Screen i Mirror Coat |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 181 Scald | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Zadaje obrażenia i ma 30% szans na podpalenie przeciwnika. Dodatkowo zawsze odmraża używającego go Pokemona oraz odmraża przeciwnika jeśli go trafi. |
TM 190 Bulldoze | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom. |
TM 208 Foul Play | ![]() |
![]() |
95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. |
TM 216 Trick | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli trafi i przynajmniej jeden z Pokemonów posiada przedmiot, przedmioty zostaną zamienione. Do zamiany nie dojdzie jeśli przeciwnik posiada Lepki Kolec, Cel Pierścieniowy lub Mega Kamień. Do zamiany nie dojdzie również kiedy używający Pokemon posiada Mega Kamień. |
TM 219 Wonder Room | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zamienia obronę z sp. obroną u obu Pokemonów. Efekt trwa 5 rund. |
TM 221 Surf | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Zadaje obrażenia, moc 2x większa jeśli trafi w Pokemona używającego Dive. |
TM 228 Liquidation | ![]() |
![]() |
85 | 100 | 20% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 234 Amnesia | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy. |
TM 249 Dive | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Surf i Whirlpool zadają podwójne obrażenia, gdy przeciwnik jest zanurzony. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podwodnej. |
TM 261 Future Sight | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Zadaje obrażenia dwie rundy później - nawet jeśli któryś Pokemon padnie |
TM 268 Hydro Pump | ![]() |
![]() |
110 | 80 | Zadaje obrażenia. |
TM 277 Mud Shot | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom. |
TM 288 Psychic Terrain | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Pokrywa pole walki psychicznym terenem na 5 rund. Tylko jeden teren może być aktywny w danym czasie. Podczas trwania tego efektu:uziemione Pokemony są odporne na ruchy o priorytecie większym niż 0; moc ruchów psychicznych uziemionych Pokemonów jest większa o 30%; zmienia się efekt Nature Power i Secret Power |
TM 300 Stored Power | ![]() |
![]() |
20 | 100 | Moc ruchu jest zwiększona o 10 za każdy poziom zwiększenia statystyk ale liczy się jedynie 6 poziomów z danej statystyki. Jeśli Pokemon ma zwiększony Atak o 12 poziomów, nadal moc ruchu zostanie zwiększona jedynie o 60. Maksymalna moc nie może przekroczyć 300. |
TM 305 Weather Ball | ![]() |
![]() |
50 | 100 | W czasie trwania pogody innej niż Czyste Niebo moc rośnie do 100. W czasie Ostrego Słońca zmienia typ na ognisty, w trakcie Deszczu na wodny, Burzy Piaskowej na kamienny a Gradu na lodowy. |
TM 306 Whirlpool | ![]() |
![]() |
35 | 85 | Po trafieniu więzi przeciwnika w wodnej pułapce przez 4-5 rund. Zadaje podwójne obrażenia, gdy przeciwnik jest zanurzony. |
Nauczyciel Ruchów
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Expanding Force | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Jeśli aktywny jest Psychiczny Teren oraz używający ruch Pokemon jest uziemiony, ruch uderzy z mocą 120. |
Ewolucje
![]() |
> 37 lvl Wychowawca z Bransoletką z Galariki |
![]() |
Slowpoke Galar | Slowbro Galar |
![]() |
> 37 lvl Wychowawca z Wieńcem z Galariki |
![]() |
Slowpoke Galar | Slowking Galar |
Powrót do Listy Pokemonów |