Hitmontop: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 32: | Linia 32: | ||
</table> | </table> | ||
</td> | </td> | ||
− | <td width=125px style="background:#FFAF54;"> http:// | + | <td width=125px style="background:#FFAF54;"> http://www.iaza.com/work/130518C/iaza17511451427600.png </td> |
<td style="background:#FFAF54; text-align: left;"> | <td style="background:#FFAF54; text-align: left;"> | ||
Linia 45: | Linia 45: | ||
− | '''Występowanie w grze:'''[[Ruiny Miasta]] | + | '''Występowanie w grze:''' [[Ruiny Miasta]] |
Wersja z 20:27, 17 maj 2013
#236 Tyrogue | #237 Hitmontop | #238 Smoochum |
|
Hitmontop
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Revenge | 1 | 120 | 100 | - | ||
Rolling Kick | 1 | 60 | 85 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Focus Energy | 6 | - | 100 | Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. | ||
Pursuit | 10 | 60 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. | ||
Quick Attack | 15 | 40 | 100 | - | ||
Triple Kick | 19 | 25 | 90 | Trafia do 3 razy na rundę. | ||
Rapid Spin | 24 | 30 | 100 | Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm. | ||
Counter | 28 | - | 100 | Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika. | ||
Feint | 33 | 60 | 100 | 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Agility | 37 | - | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | ||
Gyro Ball | 42 | 100 | 100 | - | ||
Quick Guard | 46 | - | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. | ||
Wide Guard | 46 | - | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Detect | 51 | - | 100 | Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. | ||
Close Combat | 55 | 120 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
5 | Mega Kick | 46 |
6 | Toxic | 15 |
8 | Body Slam | 37 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
17 | Submission | 33 |
18 | Counter | 30 |
19 | Seismic Toss | 15 |
20 | Rage | 10 |
26 | Earthquake | 44 |
28 | Dig | 32 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
34 | Bide | 15 |
39 | Swift | 25 |
44 | Rest | 45 |
48 | Rock Slide | 31 |
51 | Headbutt | 25 |
52 | Curse | 15 |
56 | Hidden Power | 15 |
57 | Sunny Day | 15 |
59 | Snore | 15 |
61 | Protect | 10 |
62 | Rain Dance | 15 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
68 | Return | 15 |
70 | Mud-Slap | 8 |
73 | Sandstorm | 15 |
75 | Detect | 10 |
76 | Attract | 5 |
77 | Thief | 45 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
88 | Twister | 16 |
90 | Low Kick | 12 |
Ewolucje
› 20 poziom (jeśli atak przewyższa obronę) |
||||
Tyrogue | Hitmonlee | |||
› 20 poziom (jeśli obrona przewyższa atak) |
||||
Tyrogue | Hitmonchan | |||
› 20 poziom (jeśli atak i obrona są równe) |
||||
Tyrogue | Hitmontop |
Powrót do Listy Pokemonów |