Jigglypuff: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 136: | Linia 136: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>55</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>55%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Jeśli trafia usypia przeciwnika</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Jeśli trafia usypia przeciwnika</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 145: | Linia 145: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>5</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>5</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 154: | Linia 154: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>9</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>9</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 163: | Linia 163: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>13</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>13</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 172: | Linia 172: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>17</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>17</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>60</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>60</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 181: | Linia 181: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>21</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>21</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>30</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>30</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 190: | Linia 190: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>26</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>26</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 199: | Linia 199: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>29</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>29</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 208: | Linia 208: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>33</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>33</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 217: | Linia 217: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>37</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>37</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 226: | Linia 226: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>41</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>41</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>60</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>60</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 235: | Linia 235: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>45</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>45</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>1</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>1</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 244: | Linia 244: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>49</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>49</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>90</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>90</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 253: | Linia 253: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>53</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>53</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.</td> | ||
</tr> | </tr> |
Wersja z 19:16, 12 cze 2013
#038 Ninetales | #039 Jigglypuff | #040 Wigglytuff |
|
Jigglypuff
Brak możliwości złapania w dziczy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Jigglypuff jest różowa, ma kocie uszy z czarnym środkiem, niebieskie oczy i loczek na głowie.
Zachowanie
Jigglypuff jest słodki i miły, jednak jeśli się go zdenerwuje zaczyna śpiewać, a przed jego śpiewem nie ma ucieczki. Ludzie zasypiają, a on się wtedy cieszy.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Sing | 1 | - | 55% | Jeśli trafia usypia przeciwnika | ||
Defense Curl | 5 | - | 100% | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. | ||
Pound | 9 | 40 | 100% | - | ||
Disable | 13 | - | 100% | Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund. | ||
Round | 17 | 60 | 100% | - | ||
Rollout | 21 | 30 | 90% | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy. | ||
DoubleSlap | 26 | 15 | 85% | Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. | ||
Rest | 29 | - | 100% | Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. | ||
Body Slam | 33 | 85 | 100% | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Gyro Ball | 37 | 100 | 100% | - | ||
Wake-Up Slap | 41 | 60 | 100% | - | ||
Mimic | 45 | 1 | 100% | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
Hyper Voice | 49 | 90 | 100% | - | ||
Double-Edge | 53 | 120 | 100% | Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
1 | Mega Punch | 36 |
5 | Mega Kick | 46 |
6 | Toxic | 15 |
8 | Body Slam | 37 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
11 | BubbleBeam | 24 |
12 | Water Gun | 10 |
14 | Blizzard | 52 |
17 | Submission | 33 |
18 | Counter | 30 |
19 | Seismic Toss | 15 |
20 | Rage | 10 |
22 | SolarBeam | 52 |
24 | Thunderbolt | 40 |
25 | Thunder | 50 |
28 | Dig | 32 |
29 | Psychic | 40 |
30 | Teleport | 1 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
33 | Reflect | 1 |
34 | Bide | 15 |
35 | Metronome | 1 |
38 | Fire Blast | 51 |
40 | Skull Bash | 44 |
42 | Dream Eater | 46 |
44 | Rest | 45 |
45 | Thunder Wave | 1 |
46 | Psywave | 18 |
49 | Tri Attack | 33 |
50 | DynamicPunch | 45 |
51 | Headbutt | 25 |
52 | Curse | 15 |
53 | Rollout | 34 |
54 | Zap Cannon | 51 |
55 | Psych Up | 15 |
56 | Hidden Power | 15 |
57 | Sunny Day | 15 |
59 | Snore | 15 |
60 | Icy Wind | 18 |
61 | Protect | 10 |
62 | Rain Dance | 15 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
68 | Return | 15 |
69 | Shadow Ball | 34 |
70 | Mud-Slap | 8 |
71 | Ice Punch | 32 |
74 | ThunderPunch | 32 |
75 | Detect | 10 |
76 | Attract | 5 |
79 | Fire Punch | 32 |
81 | Nightmare | 25 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
84 | Flamethrower | 42 |
89 | Heal Bell | 5 |
92 | Defense Curl | 1 |
Ewolucje
→ 12 poziom |
→ Księżycowy Okruch (Min. 25 poziom) |
||||
Igglybuff | Jigglypuff | Wigglytuff |
Powrót do Listy Pokemonów |